Kırk dk içinde sekiz dokuz. defa boşaldım çok mu?

Bu gece cok fena.oldum niyeyse istekliydim cok mu sizce bu sayi :s yoksa normal mi ve hala da istegim var

 

Cevabın Var mı?

0/2000

En İyi Cevap

Erkekler Ne Diyor 38

  • ya zaten seninkisi normal, kadınların bazıları kolay kolay boşalamıyor, ondan sonra erkeğin erken boşalmasına kabahat buluyorlar, olması gereken seninkisi, erkek erken boşalsada orgazm olursun, çok hat safahada erken boşalma değilse tabi. Gerçi mast. yapmışsın hangi orgazm oldun? Vajinal mı? Klitoral mı?

  • Bu gece kaç oldu? :)

    • yükseltmek gerek bence, hafif hafif dokunarak :)

    • sanırım:)

    • bu gece libido düşük mü? :)

    • Öncekileri Göster
  • acımıyormu o kadar orgazmdan sonra?

    • hayır

  • Maşallah .

  • bu efsane bir rakam..bu kadar yüksek mi libidon gerçekten...

    • gerek yok

    • bu kadar yüksek libido inanılmaz,özelden konuşalım..

    • neden

    • Öncekileri Göster
  • Sonuç hala yaşıyor musun ? Hepsinde boşalmamışsındır, belki de zevktir o, sızlar yani demir olsa aşınır :D

    • iyi yapıyorsun ne güzel işte :) Senin istediğin de bu değil mi ?

    • yo eminim.. ve yaşıyorum :)

  • bi yerden sonra dur de artık... 40 dakka içerisinde 8-9 kez diyorsn hadi 1 gün olsa tamam diyeceğim de 40 dakkada aşırı fazla. başka şeyler düşün yapmamaya çalş. yaşın kaç ?

    • tamam olsun gene de ekle

    • bakireym

    • ekle istersen bikaç şey daha tavsiye edebilirim

    • Öncekileri Göster
  • şu yarım saatte 9'u geçen arkadaş eklesin de cosalım ya keremce88@hotmail.com

    • sadasds

  • bulamadım senin gibisini :d

    • bana gel beni al benim ollll :)

    • :)

  • link :D

  • Mastla boşaldın sanırım.

    • Kadınlarda sayı çok olabilir.

    • evet

  • Vajinana sağlık :)

  • süper, ama bayan olarak normal birazda erkek olsaydın anormal olurdu.

  • Çok etkileyici :) Kim yaptırdı bü güzel şeyi sana...

  • dönemsel olarak bu şekilde olması normal olarak karşılanabilir, her zaman bu şekilde olduğunda senin sorunun var denilebilir.

  • abartıyosun

  • film falan mı izledin, seni bu kadar etkileyen neydi sence?

    • detay versene biraz nasıl olsa gizlisin, bizde hayal edelim :) bunu yaparken nerdeydin tam olarak, saat kaçtı, üzerinde ne vardı, ne kadar sürdü, herhangi birşey kullandın mı zevk almak için, birden mi karar verdin yapmaya nasıl oldu başlangıcı vs.

    • yok öyle değil. bosalma

    • senin bu boşalmaktan kastın zevke gelmek falan olmasın. tam olarak boşalınca o istek geçer çünkü

    • Öncekileri Göster
  • O kadar azmı ben oralı 4 kez boşaltmadan bırakmam kalanı devamında gelir daha fazla zirve bekliyorum

    • Ben zaten kadın için dedim masturbasyon için o rakam fazla normal seks sandım :p

    • Erkekle kiz ayni dgil ayrica bn mast yapt

  • #DirenVajina..

  • Sen ya sayi saymayi bilmiyon ya da hic dayak yememissin. 40 dakikada 8 defa orgazm olan bir kiz yoktiur. Muhtemelen erkeksin sen

    • Eğer gerçekten kızsan doyumsuzsun demekki, bugüne kadar hiç görmedim 40 dakikada 8 defa orgazm olanı. Kırk dakika boyunca sürekli vajinanı okşadıysan yara olmuştur büyük ihtimalle. Bence erkek arkadaşına oral sex yaptır daha hep daha zevkli olur hem de vajinan tahriş olmaz.

    • Hayir degilim kizim yemin ederm saydim oyle cikti ben napm hemen erkeksn ne oluuo ya ne zorum var sanki aptal mdir nedir

  • yaşiyon mu sen halen ya:) eslik etmek isterdim...

    • kizma hemen saka idolümsün:)

    • Esseklik edersin ancak.kalsim

  • sen nasil birseysin oyle filiz mi adin huseyin kaya gibi birisi gelmesin karsina hic mi yorulmaz insan hayret bisey ne zamandir uyeyim boylesini gormedim ben yapsam elimde kalir surekli ara verdin mi bari

    • facebookta bir ara birisi vardi huseyin kaya diye o aklima
      iyi olmus enerjini verimli kullan herseyin cogu zarar

    • Ne filizi ya ne diyosn sen...
      yoruldum ama isteğim yorgunlgmu bastirdi ama duruldum artik:)
      tik yok suan:)

  • Keep calm and drop the cucumber !...

    • filim falan izlesene sen. Walking dead gibi igrenc seylere falan takıl sıkılırsın... Ama alttaki arkadasa katılıyorum. Bizde baska bir entry de bu konudan şikayet eden bir arkadasla bunu tartısıyoduk. Oda ve bende yatakta partnerlerimizin bosalmasına ragmen durmadan istemesi ve bizimde bir insan olarak buna belli bir yere kadar cevap verebileceğimizden yakınıyoruz :)

    • Yani?

  • Doğa kadınlara üretkenlik adına böyle bir yetenek vermiş , her sonraki öncekinden daha zevkli olacak şekilde her bayan çoklu orgazm alabilir , Kinsey araştırmalarında bu sayı 50 iken ve devam edebilecekken sonuç belli olduğundan araştırma yarım bırakılmış.Erkeklerde ise durum tam tersine işler . Her sonraki orgazm öncekine göre daha zor ve daha az zevk vericidir , yani erkek cinsi tükenişe programlanmıştır, en fazla ürünü ilkinde gönderecek bir yapıdadır. Bu sadece insan değil doğadaki tüm erkek ve dişi cinsinde olan şeydir, konu biyolojik farklılıktır.Birileri bunun altına sanırım ben 3 atarım 5 7 9 atarım diye yazacaktır. Genel olarak doğru söyleyecekler , yani atıyorlardır.

    • :) Çiçekler için bir imza alabilir miyim şuraya lütfen. Tebrikler +1

  • bakalım en son rekor kimde olucak kızlar evet attıran var mıbu kızımız 9 kez demiş evet yokkmu artıran

    • Güldürdun sagol :))))

  • Sistit olursun dikkat et.

  • bi dakka ya skypetaki sen değil misin :o hani yatıyodun

  • hap atıyodur içeceğine dikkat et.

    • Bilemicem artik :)

    • diyosun. ee pek gitgelli oluyo kızlar o dönemlerde bee

    • genelde yapılması gerekenler bellidir...Önemli olan zayıf noktasından yakalaman.bu da senin işin..en basitinden en istekli oldugu zamanlarda (adet dönemi veya öncesi)girişceksin işe :)

    • Öncekileri Göster
  • Sen boşalmamışsın, dibin delinmiş.

    • Himmmm

  • biraz abarttın .ama baya bir rahatlamış ve doymuşsundur .

    • zevkini çıkar o zaman .

    • Yo abartmadim oyle.bazen bir dk dolmadan bile boşalıyorm dkkat ettim

  • bu gece bende fenayım :)

  • 5dakkada bir nasıl boşaldın ?

    • Bende anlayamadim :s ama hepsi bes dk sürmedi iki dk icinde olan da var

  • Bu sorudan 3 haftalık malzeme çıkardım çok mu ?

    • Az mi :)

  • senibu hale getiren ne peki ? p*rno film mi ? yoksa hep böyle azgınmısındır ?

    • Idare ediyoruz

    • cyber sex yapıyonuz yani :) telden netten .. zormus ya ...

    • Uzakta oldugumuz icin zor oluyo.yok

    • Öncekileri Göster
  • normalde kaç kere oluyo ?

    • Asla. asik oldugum insan dışında konusmam kimseyle

    • burdan birini bul ozaman kasma okadar.

    • Var ama sehirler uzak

    • Öncekileri Göster
  • bana yetersiz gibi geldi

  • parmağına kuvvet

  • bende istekliyim normal bişey buda 10-11-12 nereye kadar dayanacaksın? ve nasıl bir hayal gücün var böyle hayran kaldım sana

    • ben hayran kaldım ama böyle istekli bir kızlada sohbet etmek isterdim ..

    • bnde hayran kaldım

Kızlar Ne Diyor 3

Yükleniyor...