Içime boşal demek doğru mu?

aşık olduğum adama seks yaparken içime boşal diyecegim..acaba nasıl tepki vericek:)))) adamla 2.seks yapışımız olucak,ondan cocugum olsun istiyorum :)yaş 25..hobaaaaaaaaaaaa

Güncellemeler:
bu arada aşık olunan kişi 35 yasında :))

Cevabın Var mı?

0/2000

En İyi Cevap

  • iyi geceler ilişki zaten yasiyorsunuz sorun yok herkesin özel hayati kimseyi baglamaz tabikide ister cocuk yaparsiniz istersenizde icine bosalma konusunda zevkin doruklarina cikabilirsiniz sorun yok tabikide buda normal bir sey iki tarafta icinde ilişki içinde bulutlarin uzerine cikma noktasidir karar sizin ister cocuk istersenizde içinizede bosalsa o mutlugu yasayip ilişkiyi canlandirabilirsiniz ve içime bosal dediginizde sex dahada ateslenecektir tepki almazsiniz cocuk istemezsenizde ertesi gün hapi var ilişkiden 72 saat icinde yuttugunuz zaman hamile kalmazsiniz ilaç kesinlikle zarrli degildir sadece adet donemini 3 veya 5 gun once veya sonra yapar baskada bir sey olmaz zarari yokyani ama partner mutlu eder ve mutlu olursunuz

    • bende zaten bunu yaşamak ve yaşatmak istiyorum ,illa çocuk olucak diye bişey yok ama kimseye bunu anlatamıyorum...istediğim biribirimize daha fazla güvenmek..

    • Öncekileri Göster
    • Hapın kesinlikle zararlı olmadığını söylemişsiniz, bu konuda hiçbir bilginiz olmadığı belli.
      Soruyu soran arkadaşa binayen söylüyorum; Ertesi gün hapı öyle fantezi olsun diye yutulacak birşey değildir. Sadece zorunlu olunan zamanlarda kullanılmalıdır. Hormon sistemini ve adet sistemini bile bozabilir, sitenin arama kısmına ertesi gün hapı yaz 1. elden cevap alırsın

    • erketi günü haplari yilda sade iki kere kulanilir yoksa
      egzama gibi seyler ola bilir vucutan

Erkekler Ne Diyor 34

  • Kız ergenlik çağına gelmiş. Annesi kızı yanına çağırıp erkeklerle birlikte olmasını engellemek için kızına şöyle demiş: “Seninle sevişmek isteyen bir erkek olursa ona çocuğunuzun adının ne olacağını sor.”. Kız bir gün partiye davet edilir. Birisi kızla sevişmeye başlar. Uzun uzun seviştikten sonra tam iş olacakken kız: “Çocuğumuzun adını ne koyacağız?” diye sorar. Oğlan sinirlenerek pantolonunu çeker, oradan uzaklaşır. Günlerden bir gün parti sırasında kızla başka bir çocuk sevişmeye başlar. Yine o iş olacakken kız, “Çocuğumuz...” derken iş olur. İş bitince kız bitkin bir şekilde oğlana: “Çocuğumuzun adını ne koymayı düşünüyorsun?” der. Oğlan, prezervatifi çıkartır, ağzını bağlar. “Bunun içinden çıkmayı başarırsa adı David Coperfield olsun.” der.

    • :)))))))) +

  • o bişe değil adamın başını yakacaksın :D

    • yok valla ya..sadece cocugunu dogursam yeter:) fena aşığım hiç bi beklentim yok..nüfusuna alsın yeter :d e adam 35 ine gelmiş hakkıdır..

    • yok yaa şimdi öyle dersin ama iki gün sonra oladık dertler çıkar boşalmaz bence :d

  • pek kolay bir durum değil..Özellikle bu ülkede bence yanlış yaparsın

  • 10 yaş büyük bi adam nasıl aşık oldun ya yaşlı

  • İçine boşalırken erkeğinin popolarını sımsıkı tutup kendine doğru iyice çek.

  • umarım güzel bir tepki alırsın :)

  • yasınız gelmıs nıe evlenıpte yapmıyosun kı cocugu mezhepler bukadar genısledımı be ?

    • Gülmekten altıma doldurdum. :D

    • cok güzel anlatmis verdigin link anlayana anlamyana bise yok

  • Butu erkeklerin arzusudur icine bosalmak ama prezervatif desekde yinede dusukde olsa ihtimal olabilir. Eger ona tuzak kurmaksa niyetin, hamile kalayimda benim olsun diye, bence cok bencilce bir davranis.

  • çok sey istiyorsun sen ama yaa.büyük ihtimalle isteğini reddedecek olmasıda gereken bu zaten.eğer kabul eder ve dediğini yaparsa hamıle kalma ıhtımalın çok yuksek tabı korunmuyorsan..ondan sonra buyuk bır hayal kırıklığı senı beklıyor olobılır.çoçuğu ıstemeyebılır ve sana olan tavırları değişebilir kalbın çok kırılabılır..aldırmak zorunda kalıp o bebeğin günahını hayat boyu sırtında taşıyabılırsın bir anlık bir haz için.tabi tam tersıde olobılır hersey ..biraz ince eleyıp sıkı dokumak lazım dıye dusunuyorum bu konularda..

  • kız aklını başına al.ya çocuğun olursa?çocuğun ne suçu var?

  • tabii ki der

  • prezervatif taksın boşalsın canım sakınca yok.aklını başına al...pişmanlığını duyacağın bişey yapma 2 dakikalık zevk uğruna...

  • ya ben çocuk istemiyorum derse? biraz zaman ver, zaten senden çocuk isterse evlenme teklif eder

  • Bence içine bosalmaz çünkü bunu ona daha önce söyleyip onu ikna etmen gerekirdi.

  • her ilişkide çocuk olmazkii. belli kriterleri var onun.

  • sen kendıni kapaklamayamı çalışıyosun guzelım acık acık soyle senden cocuk yapmak ıstyrum de bakayım ne dıcek eger oda istıysa yapın gıtsin

  • sen kendını kapaklamayamı çalışıyosun:) seviyosan acık acık soyle senden çoçuğum olsun gozlerı senın gıbı :))

  • Baban dışarı boşalmış olsaydı, şu an böyle bir soruyla karşılaşmamış olacaktık.

  • Bu sorumluluğa henüz hazır değilim.

  • gerçekten ciddiyim.ruhsat alınsın.herkes anne baba olamasın.senin gibiler özellikle..tıpkı ehliyet gibi.sınava ve mülakata tabi olup kanaat verilsin.ahlaksızlığa bakarmısın.

    • sanane sanane..benim çocugum ben bakıcam ben büyütücem..milletin ahlak bekçisimisin..

    • Öncekileri Göster
    • tabiki babasının soyadını taşıycak..evlenmycez demiyorum sunu kafana sok..

    • terbiyeni takın uzatma ilerle...

  • aşık olduğun adam kocan mı peki

    • hayır

    • O zaman demelisin. :D

  • beyinsiz.doğacak çocuğa üzülürüm..

  • aile olmadan neden çocuk. seviyorsan evlen değil bir, bir sürü çocuğun olsun.

    • daha 2.görüşmemiz:))) ben ondan böyle bişey istiyorum ki benim onunla bi ömrü gecirmek istediğimi anlasın.yoksa pat diye evlenelim olmaz

    • Öncekileri Göster
    • +111111111111

    • sağol Burcak :))

  • iç dış oto yağlama yıkama yapabilir aman dikkat

    • bakalım kabul eder mi:) yoksa aa hayır asla yapmam mı diyecek :)))))))

    • merak etme yapar sanıyorum. ama şöyle erotik bir sesle söyle, aşkımmmmm boşal içime offf hadii falan diye.

  • oyle bir zevk firsatini geri cevirmz;)

    • :)))))evet söyliycem :)

    • buyuk ihtimal gaza gelip hizlanacaktir hazir ol;)

  • berdan mardini dinlememeliydin

    • işim olmaz

  • içimde patla de daha etkili olur :D

    • evet bu da güzel..

    • Doğrudur :D

  • garanti boşalır

  • çok iyisin yaa.harikasın hatta.sana bravo diyorum.tebrik ediyorum aynen böyle devam et.şunu merak ediyorum.hangi akılla yapıyorsun ve yaşıyorsun bunları?

  • Daha Fazla

Kızlar Ne Diyor 9

  • analı babalı büyüsün..

    • inşallah :) amin...

    • Öncekileri Göster
    • tamamm :))

    • duygulandım ya:(( teşekkürler..:)

  • hadi bakalım allah analı babalı büyütsün ama boşa uğraşma burdan kimse çeyrek altın takmaz :)

  • zinaaaaaa...

  • Böyle bir şeyi eğer gerçekten yapmak istiyorsan, en azından sevgiline söylemeden d.k yöntemi kullanarak dene.Ertesi gün hapı yazmış kimileri, bu çözüm yolu değildir, ertesi gün hapının72 saatte denmesine de aldanmayın, süre geçtikçe hapın koruması düşüyor.

  • evlenmeden bir bebek dogurayım deme. dogacak bebege yazık olmycakmı? neden herkes gıbı anne ve babasıyla bırlıkte yasamasın

  • Babasız çocuk yetiştirebilmeyi göğüsleyebilecek misin?

  • Evli misin?

    • hayır..

    • Öncekileri Göster
    • Büyüyünce anlarsın.

    • norlevo yu hazrla ozaman sen cocugu goze alacak adam zaten senı nıkahına cokdan alırdı :) tecavuz ıcın uretılen hapları kullanma seklıne bakarmısn ya ne guzel bı turkıye her nerede yasanıyor ve yasatılıyorsa ıyı geceler :)

  • burda senin lafını bile etmeye gerek yok ama ben o çocuğa yanarım...o çocuga veled-i zina olarak bakılacak ne yazık bu ananın evladına

  • Allah ım sayıyla mı bunlar bence herkese soru sorma hakkı tanınmasın soru soru değil soranın aklı başında mı belli değil

Yükleniyor...