• Sor
  • Bence

Cinsel birliktelikteki hal hareketler gerçek kişiliği ve duyguları yansıtır mı?

Gözleri kapalı öpüşmüyorsa bi kıllık vardır. Önce kendi üstünü çıkarıyorsa kişi tahammülsüzdür.sevişirken gülümsüyorsa sizi ciddiye almıyordur.Muhtemelen ertesinde ilgilenmeyecektir.Dudaktan başka yüzünüzde bir yeri öpmüyorsa sevgisi eksiktir.elinizi tutmuyorsa hiçbir pozisyonda sadece kendi kararlarını uygulayan biridir.Sizi iplemeyecektir. Doğru yada yalnış bence düşünmekte fayda var. Uyku öncesi yada uyurken size sarılmıyor bi şekilde yalnız uyumayı tercih ediyorsa sizinle evlilik düşünmyordur... İlginç tespitleriniz varsa duymak isterim.

Görüşün nedir?

0/2000

En İyi Görüş

  • Olaydan sonra aynı yatakta uyumak istemeyenin, hiç bir zaman kalıcı olmak istemediğine kesin gözüyle bakabiliriz bence..

Erkekler Ne Diyor 10

  • yüzde 51:D

  • bazılarına göre değişir farklılık gösterir yazdıkların tamamen doğru değil.

  • bu tarz genellemeler herzaman gerçeği yansıtmaz

  • yok herşeyden bir anlam çıkarmayın..zamanla oda size alışıp bazı alışkanlıklarını değiştirecektir..

  • Bence kişinin karakterine göre değişir.

  • Böyle tespitlere tam anlamıyla inanmıyorum.İlla böyle olacak diye birşey yok.

  • Zaten gereken tum tespıt ı yapmısın valla.

  • İlk sevgilimle öpüşürken arada gözlerini açmasını isterdim çünkü öpüşürken o bakışları gözlerin nasıl görmek isterdim.. yüzündeki ifadeye bakardım arada gözümü açıp.. ama gözlerim fal taşı gibi açılıp da etrafı izlemezdim..tamam her zaman gözleri açıksa ya da niyeti bozuksa gözleri açık olabilir de arada gözünü aça adama da fırlama kızım, bu seni sevmiyo denmez ki :)Genel olarak bütün genellemeler yanlıştır deyip kaçayım ben :))ama ateş olmayan yerden de duman çıkmaz. Elbet doğru olduğu zamanlarda vardır ;) ama paranoya yapmaya gerek yok ^^

  • Pek gerçeği yansıttığını söyleyemem bu tespitlerin:)

  • Var . Ben asla öpüşürken gözlerimi kapamam..O anın zevkini doyasıya yaşarım. Bende kıllık falan yok inan..Birinci madde yanlış..

Kızlar Ne Diyor 5

  • gerçek olduğu durumlarda var olmadığı durumlarda.kişiden kişiye değişir bu bence

  • cinsel ilişkideki hareketler gerçek duyguları yansıtmaz bencezevk aldığı durumlara göre hareket ediyodur.cinsel ilişkide sert olan kocamgerçek kişiliğinde melek gibidir

  • Paranoya yapmıyorum seks yaparken.

  • kisiye gore deyisir ama bence counlukla yalan yaa

  • bazı tespitler bence doğru

Yükleniyor...