Kadınlar boşaldıktan sonra hemen tekrar zevk almaya başlar mı?

Biz erkekler boşaldıktan sonra bi 5 -10 dakika kendimize gelemeyiz bilen bilir..Hatta dokununca o an zevk bile almayız..Peki kadınlarda nasıl boşaldıktan hemen sonra tekrar zevk alarak devam edebiliyormusunuz?Yoksa sizinde kısada olsa bir zamana ihtiyacınız varmı

Cevabın Var mı?

0/2000

En İyi Cevap

Kızlar Ne Diyor 5

  • Hayir benim hic ihtiyacim yok.

    • neye zamana mı?

    • Öncekileri Göster
    • :)))))

    • en az 5 defadan sonra

  • Kendi adıma evet. Tekrar devam edebiliyorum.

    • ne güzel

    • :)))))

  • evet alıyorum ama aradan zaman geçse daha iyi oluyor çünkü dinlenmiş oluyorum ve daha çok zevk alıyorum.

    • 5 dk falan o da tabi.

    • neden dinlenmeye ihtiyaç duyuyorsun ki zaten erkek tüm hareketliliği sağlıyor

    • üstte olmayı sevdiğim için

  • durmak yok :) sürekli devam edebilirim :)

    • kaç saat?

    • Öncekileri Göster
    • başbakanvari oldu:"durmak yooook yola devam"

    • süpersin sen..:))) +1

  • 1 dk hatta dha az bi süre yeter bize.. ;) yani bana :D

    • 1 dk yeterli oda zevkini çıkarmak için boşalmanın olsa gerek

    • off süper ..:)))

    • aynen öyle

Erkekler Ne Diyor 8

  • Kadınlar asla doymaz. Bi keresinde geciktirici de almamıştım ama 3 buvuk saat durmadan ilişkiye devam ettim, sevgilim hala devam ediyordu bende tık yoktu sorduğumda, bi kaç kez boşaldığını devam edebileceğini söylemişti. ancak ne yaptıysam ben boşalamadım, eliyle falan uğraştı ancak boşaldım. Değişik bi deneyimdi

  • Açıkçası ben o bahsettiğin erkeklerden değilim sanırım. Durma ihtiyacı hiç hissetmedim...

  • Kadın faal ise yorulabilir ve zamana ihtiyaç duyabilir

  • Kadınlar için sorun yok sorun bizde :)

  • kadınlar boşalırken bizim gibi vitamin, mineral, tuz kaybetmezler. yalnızca boşalma anında çok az o an salgıladıkları sarı bir sıvı çıkarırlar. içeriği tükrük gibi sıradan bir sıvıdır. onun için yeniden ve sürekli yapabilirler. ama bizim kan değerlerimiz düştüğü için yeniden toparlanmamız zaman alabilir.

  • elinize düşen erkeğin vay haline

  • Tabii üst üste birden fazla kez gidebilir, aynı şey erkekler içinde geçerli. Ayrıca bahsini ettiğiniz 5-10 dakika kadınlarda da yaşanabiliyor fakat sizdeki psikolojik etki iken, kadınlarda metabolizmanın normale dönmesi olarak baş dönmesine ve kan akışının normalleşmesi gibi gerçekleşiyor. Bu durumda fazla rahatsızlık vermemeniz oldukça önemli. Yani tamamen duruma ve performansa göre değişiyor.

  • kadınlar her zaman o en üst noktada kalabiliyorlar, bizler gibi durmak zorunda değiller. Doruğa ulaşınca bir soğukluk, ben kimin ne yaptım böyle durumu, off niye tekrar başlayamıyorum sendromu yok, herşey yolunda devam edebiliyorlar ^^

Yükleniyor...