• Sor
  • Bence

Kadınların seks isteği duymaları için neler gerekir?

Kadınların seks arzusu duymaları için, kendilerini rahatlamış ve tüm problemlerden arınmış hissetmeleri gerekir. Ve önce beyin ve kalpleri... Daha Fazla

En İyi Görüş

  • ilkini yaşamadan bu isteğin tam olarak nasıl birşey olduğunu anlayamaz.

    • İstek duymak ben 10 yaşımda hiç bir kadınla beraber olmadan önce bile duyardım bu isteği,çünkü içgüdüsel olarak gelir bu istek.İlk kez yapıp yapmamakla alakalı değil.

    • Öncekileri Göster
    • ben anlatamadım sanırım nova!
      bu duyguyu bilmeden durduk yere aşırı istek ya da ihtiyaç duymazlar diyorum.yani ne sitediklerini tam olarak bilemezler.olay anından bahsetmiyorum farkındaysan.erkeğin uyarması gerek kadını ilk ilişkide

    • Uyarma yapabilecek kadar yaklaştıktan sonra uyarmak çok basit bir iş.
      Demekki bakire kızlar bağışıklık kazanıyor cinsel açlığa,

Kızlar Ne Diyor 9

  • evlenmek gerekir

    • Sex yapmak için değil.İstek duymanız için,
      Yani hoşunuza giden her erkek için içgüdüsel olarak bir sex yapma isteği doğar mı?

    • düşünmek isterse düşünür

    • evlenmek en iyi cevap

  • özel birşeyegerek yok tamamen duygusal

  • Valla cevaplamışsın sorunu aslında beyin ve kalbin uyarılması en önemlisidir..Bir de kendini güvende hissetmesi,özel hissetmesi gerekir.Karşısındaki kişinin kendisine gerçekten değer verdiğini bilmesi onu cinsel obje olarak görmemesi gerekir.Şahsen sevgisiz hiçbişey olmaz bana göre..

    • Sevgi olmadan sadece cinsel anlamda bir erkekten hoşlanılmıyormuş demekki.Herkes böyle diyor.

  • ben katılmıyorum bazı kadınlardan erkeklerden bile daha istekli olabiliyor seks konusunda...ben kendim için konuşayım..karşımdaki partnerim bana iç gıdıklayıcı ses tonuyla argolar kullansa , parmaklarını vücudumda gezdirse falan ben o anda giderim.

    • Argo sözleri nasıl sevebilirsin anlamış değilim.Çok ilginç oldu bu şimdi.

    • bilmiyorum beni tahrik ediyorlar ama tabi normalde değil...o ses tonu belli ediyor zaten ne yönden söylendiği.

    • Çok özel olmazsa bu argo sözlerin ne olduğunu rica etsem.İstersen özel mesaj yolu ilede yazabilir sin.

  • Evlenmeden olmaz. Evlenince de olmaz.

    • Rahibe hayatı yaşayacaksa hangi salak evlenir öyle bir kızla.

    • Öncekileri Göster
    • bu nasıl bir cevaptır anlamadım

    • Teheyt ya el yelil.

  • önce hoş laflar söylenmeli sonra okşanmalı zaten karşısındakinden etkileniyorsa dokunuşlara karşı koyamaz

    • Tabularını ve dini geleneklerini yıkar mı dersin?

    • o kadarını bilmiyorum ne yazık ki ama yıkabilirde

  • Kadının sex isteği duyması için karşısındaki kişiyi begenmesi güvenmesi kokusunu hissetmesi ve birazda sarhoş olması yeterlidir tabiki aklında azda olsa sex isteği olmalı bunlarda tetikler :-)

  • bişey yapmaya gerek yok değer ver hissettir inandır gerisi kendiliğinden gelir

Erkekler Ne Diyor 5

  • Arzu, kadının içinde hep olan bi duygudur zaten, erkeğe düşen o duyguyu ateşlemektir. Kadın bi erkeğe karşı o arzuyu fiiliyata geçirmek isterse de erkeğin ateşlemesine gerek yoktur zaten, o kadını hiçbir şey durduramaz.

  • hoş bir erkek,az alkol...duygular ve tensel temas...

  • zaten istekliler

  • kadınlar daha az ister ama isteyen de tam ister, biraz da kader kısmet yani

    • İçgüdüsel bu istekler ya.Her kadın istiyor ama gelenek ve göreneklere takılıyorlar.

    • bilmiyorum her kadın isteyip istemediğini ama sana kendimden örnek vereyim, şu son iki hafta o kadar yoğun ve sıkıntılıydı ki benim için, evli değilim, kimseyle de ilişkim de yok, ne mastürbasyon ihtiyacı duydum ve ne de rüyamda ilişki yaşadım, aslında bu dervişin zikri neyse fikri de odur misali galiba, boş durdukça insan şeytan ona vesvese verir, ama işleyen demir öyle değil

  • ruhasal olarak hislere bağlı his yoksa ne yapsan boş

Yükleniyor...