Üst komşum yeni evli sevişme sesleri bana geliyor !

Arkadaşlar ben bekarım. Abimle yaşıyorum. Abim gece 2-3 gibi geliyo eve. Bizim üst kata yeni kiracılar taşındı. 10 güne düğünleri varmış. Evlenmişler ama düğünü geç yapıyorlarmış. Sadede gelelim. Bunların yatak odası benim odamın tam ters istikametinde ama benim odamın üstündeki odada da sevişiyorlar sesleri geliyo sinir oluyorum. Sinir olduğum resmen duvara vuruyor yahu :) çıkıp söylesem yanlış anlıycak söylemesem ben rahatsızım ne yapcam bilemedim :( İnleme sesleri bir yandan of ya böyle terbiyesizlik olmaz be arkadaşım cinsel ilişkininde bir adabı vardır di mi ama?

Güncellemeler:
Evet arkadaşlar kiracının ev sahibine olayı anlattım. kişilerle konuyu kapalı bir şekilde konuşmuş ama bu gece yine inadına daha şiddetli bir şekilde yaptılar. Sesler esnasında ev sahibini çağırdım buyrun dedim ben bu sesler varken ev içinde nasıl durayım. Doğru söylüyorsun dedi. Bir dahakine olursa dedi oğlum polisi ara dedi.
 

Cevabın Var mı?

0/2000

En İyi Cevap

  • komşularına şaplı bir yemek verde karıya çakamasın :)ama dikkat et evde gece karıyı halledemezse ertesi gün sabah gelir seni halleder :)

Kızlar Ne Diyor 8

  • insan bu işi evde yapmayınca nerede rahat yapacak mütahitlerın suçu ses izolasyon sistemı kurmaları lazım.. iyi sevişse suç sevişmese aldatılmalar olur .. bırakın mutlu olsunlar sen evlendıgınde kapıyı calıp sessız olmanı ısteseler ne yaparsın kendı evınde sna karısılmasını ıstermıydın

  • Apartmanda yaşıyorsan ev hallerinde oluşabilecek seslere katlanabilecek psikolojide olman lazım, millet eşiyle nasıl sevişeceğini sana sormayacağına göre ya katlanacan duymamazlıktan gelebilecen ve apartmanın yaşantısına adapte olacan, ya da gidecen mustakil evine paşa paşa yaşayacan. :D

    • apartman yaşantısına uyum sağlaması gereken bu arkadaş değil o çift..mağara değil orası ev:..dokunmuş galiba bu durum sana şekerkız..sende sesli seks meraklısısın..bazı karılar var bilerek gürültü çıkarıyor karılar nispet yapmayı severler ya..biz skşiyoz çatır çatır patlayında çatlayında:))

    • Hemen nasılda önyargı yapılıyor :D Nerden biliyorsun benim özel yaşantımı boş kafa :D Ben evli değilim ve de bakireyim , ve senin bu sui zanını da affetmiyorum, ahirette görüşürüz ;)

    • +1

  • Osbir cek sesle

    • HaHaHa :D :D Sesli Güldüm :D Elizabeth Devam Et :D Bozuntuya Verme :D

    • haykırarak gel

  • söyle tabiki ne o öyle onlar utansın sesiniz geliyor biraz yavaş olurmusunuz de

    • Onlar utanmazlar ama ben bundan bahsederken utandım yahu valla . bir hal çare bulmama lazım.

    • Öncekileri Göster
    • Bak o güzel fikirmiş kağıt yazmak ben onu bir deniyeyim :)

    • dene bakalımsonucu yaz (:

  • kapılarına şap bırak

    • şap ne?

    • Öncekileri Göster
    • :)

    • sen bu konuda tecrübelisin herhalde:)

  • niye uyarıcaksınki.ayıp denen bişey var sonuçta,boşwer sen onların özeli.görgüsüzlükten başka bişey değil ama yaptıkları.

  • ne güzel işte onları dinleyerek masturbasyon yap

    • bak bu da farklı bir bakış açısı

    • :))) sesli güldüm :D +1

  • mastürbasyon yapıyosundur pampa:) o kadına sen mala vurursun ondan bu üzüntün:)

    • hayır düşün bakayım aynısı senin başında olsun . afedersin adam kadını pat pat pompalıyo sesi olduğu gibi aşağı geliyo insan bir yavaş olur tamam sen yeni evlisin azcık sesin çıkar anlayış gösteririzde sanki ulan biz yeni evliyiz mahalle duysun der gibi güm güm vuruyo :)

    • Öncekileri Göster
    • o aşamayı önceden yaşadıkları için gerek kalmamış:D

    • Evet galiba cidden ses çıkmadı

Erkekler Ne Diyor 18

  • Eskiden benim ev arkadaşları bu eylemi gerçekleştirirdi, ben yan odadayken,

  • Ses yalıtımı şart :p

  • sorma o dert bende de var 1 sene oldu hala aynı çok yakın bir arkadasımın ablası bişey de diyemiyorum mecbur katlanıyorum :S

  • çok kötüsün sen ya

    • niye ki?

  • biraz biryere git misafir ol sakinleşecektirler

  • muziğin sesini kısabılır mısınız komşularınız yaz kapılarına bırak.

  • olan var olmayan var.

  • şap not ne yaa arkadaş bunlar yeni evli takarmı seni saçma saçma olmayın ben vallaha takmam fight cluptaki seks sahnesi gibi artırırım duvarı oynatırım... 1 sene bu hızla devam eder... ne yapman lasıma gelince kulaklarına tıpa al derim sonuçta öyle ya da böle çekcen...

    • puan için thanks ;)=

  • olay esnasında eline bir sopa al pat pat sende vur duvara:bağırarakta: yuhhhhhh...a...na koyayım de..bir dahada yapmaz terbiyesizler...insanda biraz utanma olur...rahatlıklarından öyleler..nasıl olsa bu iş için gelip birşey diyen olamaz durumundalar..bence dediğimi yap..cevaplarda kızlardan bırak yapsın diyen var:)işte böyle görgüsüz,utanmaz tiplerdendir..millet sizin s...ş sesinizi çekmek zorunda mı..bizimde üst katta yeni evliler oldu 3-5 kez..1 kez bile ses duymadım..yatağı düzgün ayarlamaz yatağı duvara çarptırırsan milleti rahatsız edersin...normal şartlarda ses falan gitmez...

    • Bunlar yatakta yapmıyo resmen yerde

  • çivi çiviyi söker aç p*rno ver ayarı kolonlarada (brazzers stayla) yermisin yemezmisin...

    • süper taktik:)

    • Öncekileri Göster
    • Tabi aynen... çalar kapını yavaş lan aile var der kesin.. e p**evenk ben sizin günah gecenize neden şahit oluyorum o zaman az ötede yiyişin dersin...çoluk var çocuk var uyuyamıyoruz sabah herkes kızılay çadırı kampı kuruyor dersin...

    • ama başka çarem kalmadı

  • Sene 14 sene öncesi 17-18 yaşındayım maç için güneye gittik bir otele yerleştik bizim kata kimse alınmayacak bize tahsis edilmiş.Gece 3te bir çift geldi. içkileri açtılar içtiler kahkaha attılar başladılar pompaya... Ben karıyı kesiyor falan sandım o bağırış çığırıştan.. mevzunun bitmesine 10 dakika kala artık sabır taşı kalmadı bende uyku piç kere piç oldu karı inliyor geliyorum geliyorum geliyorum vurdum duvara hayvan gibi : GEL AMK ARTIK GEL SKTNZ UYKUMUZU BİRİNİZ GELİN LAN!sesler kesildi 5 dk sonra çıkıp gittiler odadan..Sabretme sinirlerin harap olur... posta kutularına not at

    • sabah sabah güldüm ya :)

    • Koptum Yazıya Sesli Güldüm Ewde Yukardan Vurdulr :D :D

    • eksi veren üst komşular

  • Şey De Pampa Hani Yeni Evlisiniz Biliyorum Ben Yanlız Bir Gencim Ayıptır Sesleriniz Fizandan Duyuluyo Biraz Yavaş Saygılarımla De :D :D

  • bir kaç hafta içerisinde sesler kesilir azicik idare et malum yeni evlilermiş daha...

  • Sesiniz Çok Geliyo Diye Bir şey yaz Yanınada Bir Komşu Yaz...

  • başka eve taşının... olar evlenincede aktiviteye devam edeceklerinden sen sürekli hayal kurum mast yapmaktan birhal olacaksın..

  • birdaha daha sessiz sevişin diye not bırak kapılarına :)

  • yeni evlilermiş zaten biraz sabır gösterebilirsin. zaten onlarda durulur zamanla.

  • sen hala elizabeth

Yükleniyor...