• Sor
  • Bence

Bayan azdırıcı hapı içen bir kız diğer kıza yanaşır mı?

Yani bu hapı içen bi bayan erkeğe karşı mı etkileşim gösterir yoksa kendi cinsine de etkileşim gösterir mi? sizce

Güncellemeler:
nette bazı hikayelerde okumuştum karşı cinse ilgi duyan hemcinsine de bu gibi durumlarda davranıyormuş ama böle bişi mümkün değil dimi
burdaki sorularda görmştüm daha önce beraber içki içen kızlar heteroseksüel olsalarda bu gibi yaklaşımda bulunuyor diyorlar hapı içende tuıpkı alkol alan kişi gibi olması gerekmiyor mu hatta daha fazlası merak ettim:S

Görüşün nedir?

0/2000

En İyi Görüş

  • hetereseksüel deniliyor böyle insanlara senmisin yoksa kız hemcinsine ilgi duyan lezbiyenmi olucan başımıza :)saka biyana lezbiyenlik çok tuhaf geliyor olma sakın

    • yok ne alaka yahuuu burda soru soruyoruz aklımıza takılanları lezbiyenlik değilde bende sanırım biseksüellik var gibime geliyor:)

    • Öncekileri Göster
    • erkek arkadaşımın elini tuttuğumda heyecanlanmıyorum öpersem onu ancak ama bi kızla yalnız kaldığımda heyecanlanmıştım ne olucak diye elini tuttuğumda da aynı şekilde heyecan yapmıştım ve de dokunduğunda da bu oluyo sanırım biseksüellik var bende.S

    • ayy yazık kızım sana kız kıza nasıl yapıcaksın bi düşün alet yok ortada? erkek kız tamam gayette kolay kız kıza zor olur iğrenç bide

Erkekler Ne Diyor 11

  • Bu hapları içtiğin zaman heryere yanaşman normal yani.

  • biseksüelse niye yaklaşmasın

  • ispanyol sineği ni duydum damlada hapını ilk defa duyuyorum ...ama akıl var mantık var yanii tabikide karşı cinse yönelir

  • canım bence lezbiyen olman lazım ki o türde hapları kullandığında bayana yanaşasın :))

  • yanaşacağını sanıyorum...yüksek tahrik durumlarında alakadada değişiklikler olabilir...

  • Bataklık üzerine olur mu yapıAçık kalırsa ceryan yapar kapıHer halde kararlıysan tutmamaya sapıBence boşuna kullanma o hapı

    • arkadaşım mani mi okumaya geldin buraya haydar dümen cevabını yapıştırmışsın:))

  • iyide haplarda sadece erkeklere karşı yada kadınlara karşı yazmıyorki, libidosunu tavan yaptırıyor, kadınlardan hoşlanıyorsa kadınlara , erkeklerden hoşlanıyorsa erkekelere saldırtır :)

    • denemek lazım. bilemeyiz

    • Öncekileri Göster
    • başka kimse olmicak kızın ailesi zaten evde olmuyo her zaman içiyorda zaten

    • iyi kız sevişmek isterse bakalım ne yapıcaksın heyecandan :)

  • Karıncayiyen alternatifi var... Ona bile yanaşırsın. link

  • tercihi hangi yöndeyse o yönde azar bence

  • sanmam öyle bişi olduunu kişilik deiştirmio bu sonuçta

Kızlar Ne Diyor 6

  • lezbiyenlik varsa sende kendi cinsinede gösterirsin :) yoksa karşı cinse

  • muhtemelen karşı cins bulamazsa kendi cinsine yönelir

  • Böyle bir hap olduğunu sanmıyorum bayan için..Erkek için var.

    • böyle bir hap var bayan için o yüzdensen sen ol bilmediğin yerde bilmediğin hapı yutma :)

    • :)))tamam seni dinlerim oldukça bilgilisin sen :))

  • blister ambalajda durduğu gibi durmuyor demek ki :))alkolün şişede durduğu gibi durmadığı gibi :))

  • O sana kalmış birşey ama normalde olmaz :)

  • erkeğe tabi ki=s

Yükleniyor...