• Sor
  • Bence

Erkeğin egosunu hangi cümleler/sözler kabartır?

Selam..Sizce erkeği mutlu eden sözler neler olabilir? İlişkiyi güçlendirici, testesteron seviyesini yükselten cümleler neler olabilir..

Görüşün nedir?

0/2000

En İyi Görüş

  • Ya hemen hemen her erkegi bütün kızlar testesteronunun tavan yapmasını saglar. Bunda cok fazla sevgi aramamk lazım %90 lık bir erkek kitlesini o kadar kolay cezbeder ve testesteronu tavan yaptırabilirsiniz ki. geriye kalan %5 zaten farklı bir cinsiyettir. ama diger %5 i gercekten sevdiginedene başkasıyla olmaz ve onu tavan yaptıramazsınız. Tabi bu sondaki %5 i bulmanız cok zordurErkekleri cinsel yönden etkilemek kadar kolay birşey yok ki.Kızların cogu sanıyor ki bir erkek sevdigi icin birlikte oluyor. yani cinsellik acıdan. Oysa ki öyle olsaydı ilişkiden sonra erkek daha farklı davranmazmıydı?O farkı işte son söyledigim %5 lik kısım yapıyor. ilişkiden sonra cok iyi davranan kesim bu...Ama dedigim gibi onları bulmak zor. Cünkü bizler öyle derinlerdeyiz ki. bulamazsınız

Erkekler Ne Diyor 11

  • Kaslarını görünce kendimden geçiyorum de.

  • Hiçbir söz bakışların ve mimiklerin yerini tutmaz.

  • öp beni recep yi beni recep diyebilirsin

  • "Kadın ruhundan çok iyi anlıtyorsun hayatım" Tabi bu cümleleri kullanmak biraz riskli, sonra bir cesaret gelecek ve kendini bi b*k sanacak, ama beceriksizse geri teper bir şey olmaz... :)

    • +1...doğruya ..doğru ama..kih..kih..kih.

  • tohumlarını serp içime,yap beni,daha sert ,derin vs

  • daha sert ;-|

  • " Adamım Benim"...deyi vermesi yetebilir..ama Kimisi de " Öküzüm, Camışım, Hayvanım" gibi şeylerden de hoşlanıyor...

  • Ben arkadaşların dediği abartılı cümlelere katılmıyor. Kas Kaz Mas hikaye. Adam ya göbekliyse ? Haşırt yani !Tavsiyem; "Çılgınca dakikalar yaşat, uçur beni, inlemelerinle baştan çıkart," gibi klasik sözlerle başlayın ve ikinizde gözlerinizi kapatın ve içinizden gelen sese kulak verin.Kimi insanda içinden gelen sese kulak verip o an küfür etmek istediğini söyledi ve denediler. Oldukça başarılı sonuçlar aldılar. Bazısı karşılıklı küfürleşmeden hoşlanıyor bazısı tatlı kelimelerden cümlelerden. Bazısı sert seviyor işte bazısı yumuşak-hafif. O yüzden içinizden gelene bırakın kendinizi.Bol şanslar.

  • kadının '''şimdiye kadar gördüğüm en iyi erkeksin '''demesi...doğru olmasa bile...

  • senin gibisini hiç görmedim! muhteşemdin! ne kadar büyüktü öyle! dağıttın beni!

  • erkeğim , kocacım, harika beceriyorsun, harikasın böyle devam et, tabi kadının inlemesi buna ek , küfürlü konuşmalarda ve buraya daha yazamadığım şeylerde testesteron seviyesini arttırır, erkeği en azgın duruma getirir.

    • Sadece seks sırasında söylenen kelimeleri sormadım aslında:)Genel olarak sordum...

    • Öncekileri Göster
    • :)))

    • :))))

Kızlar Ne Diyor 5

  • içime boşalsüpersin erkeğim hiç durma devam etsabaha kadar ... beni aşkımonu ağzıma ver

    • aynen daha açıklarıda var ama benim yazamadıklarımın bazılarını yazmışsın, doğru tespit

    • Öncekileri Göster
    • oha dmek istiyorum :D

    • sevisirken denılıyoda sole tv seyrederken cok cekıcı olabılır ışten gelmısın unuforman uzerınde yorgun uyudu uyuyacaksın sevgılın bole dıyo ne oluyoor laan olup en yakın masaya duvara yada cama dayayabılırsınkıde buda fırtınasal olabılır anıden masada just strange

  • sevgilim şunu yapamadım lütfen yardım eder misin?canım bir de senin fikrini almak istedim.aşkım bugün şahane görünüyosun, sokakta olmasak boynuna atlıycamcanım ben bunu böyle yaptım ama bir de sen bakar mısın?kısacası ben bilmem beyim bilir diyeceksin. kavanozun kapağını sıkıca kapatıp sevgilime götürmüşlüğüm,ne yapacağımı gayet iyi bildiğim halde ne yapacağımı sorduğum,kimi zaman bazı şeyleri birazCIK abarttığım,benim yaptığım haliyle gayet başarılı olan işleri bir kez de sevgilime danışıp, söylediği değişiklikleri sallamadığım,çoooooooooooooook olmuştur. egoları sahiden tavan yapıyo. tecrübeyle sabit

    • tuttum bu yaklaşımı :) ama erkekler sizin bunları egolarımızı okşamanız için yaptığınızıda bilir. :) ama genede hoşumuza gider . söylediğimiz değişiklikleri sallamadığınızdan çakıyoruz ama genede çabanız hoşumuza gidiyor . :)

    • sanırım bu gelen de tecrübenin sesiydi :) yine de sevindim :)

  • ay burda da denmez ki iyide :) demek için iş başında olmak lazım :)

  • penis in çok uzun diyebilirsin...

    • yalancı :D

  • harikaydın dersin egoları tavan yapar erkek milleti bi tuhaf

    • saçma..herkes için geçerli ki bu..
      tamam tuhaflığımız var kendimize has..fakat harikaydın lafını kime desen..belli etmese de bi hoş olacaktır..alışıktır o ayrı.

Yükleniyor...