• Sor
  • Bence

Cinsel içerikli mesajlar yollamak istiyorum, nasıl açayım konuyu?

erkek arkadaşıma cinsel içerikli mesajlar yollamak istiyorum. arada konuşuyoruz ama hep aynı şeyler oluyor.şimdi ne diyimde nasıl açayım konuyu sizce... Daha Fazla

En İyi Görüş

  • kızım acık konus erkek arkadısınla erkek milletiyiz az odunuz jeton cok gec dusuyo bide sizin dusundugunuuzu biz nerden bilicez :D

Erkekler Ne Diyor 30

  • Pistlerim hazır uçagı kaldiralım ajgum de :)

    • hahahhahah :D:D

  • buraya yazamam bana yazılmasını istedigim sey...gerci su saaaten sonra hevesli bir kızın yazacagı uc bes mesajla da tahrik olacagımı sanmam

  • ona tahrik edici şarkı sözleri gönder :)

  • kızım sen perdeyi yırtmışsın istediğini yap sen

  • Fıkra yolla cinsel içerikli ama hafifinden olsun bodoslama dalma :)

  • bu saatte ne işi böyle :)
    şunu yazabilirsin sütyenimi çıkaramıyorum gel yardım et :)

  • Ben 😂😂

    • 22gün

      Yanlış soruya yazdım ya kusura bakma 😂😂 foto at azar o 😂

  • kendi resmini gönder ama yüzün olmadan

  • Madem bu kadar açığız; ya yanıyorum de ya da donuyorum de sen olsaydın giderirdin de gerisi nasıl gelir bilmem ama gelir herhal? birz kapalı oldu idare et.

  • belini usuttugunu ve tutuldugunundan bahsedip olayi masaj ortamina cekebilirsin orda fqntezi bol. dusa girecegini sirtina uzanamadigindan sabunlayamadigini soyleyebilirsin. ordanda baya is cikar tabiki bu birazda ikanize bagli. hayal gucu gerekli.

  • bana bir retoranın veya sinemanın tuvaletinde ilişki yaşamak denilse bayılırım yada tekneyle açıkta seks yapılması istense hoşuma gider

  • şimdi yanına gelsem sarılsam öpsem filan de ardından küçük(adına ise onu yaz) ne yapıyor, özledi mi beni filan yaz

  • Yalarım yutarım de

  • Erkeklere her türlü gider bence direk söylesen de olur dolaylı söylesen de.

  • ne yapsan tahrik olur :)))

    • öyle değil ya derinlere inmek ;) ne diyim mesela

  • Iliskiye girmeyi özledim de :)

  • ilerde cok pişman olacaksın kocana saklasaydın kendini

    • 22gün

      önden ilişkiye girdiğimi kim söyledi size neden böyle anlyosunuzz

    • Öncekileri Göster
    • 22gün

      anal seks denilen şey var ilişki diyince hemen bunu anlayıp kesin hüküm vermenizden nefret ediyorum siz erkekler ilişki diyinnce hemen bakire olmamak mı anlıyosunuz benim kafam rahat ben ne olduğunu iyi biliyorum.

    • 22gün

      Hükmü allah verir yusuf 40
      Bende diyorumki bilerek yaptıgın için tövbe etsen bile bunu ilerde evlenınce hesabını vericeksin diyorum

  • bas gaza askım bas gaza de anlar

  • Mesajla falan uğraşma olacaksa gerçek olsun :D

  • Benim hoşuma cinsel bir olay olduğunun farkında değilmişsin gibi söylesen aşırı hoşuma gider? Başımdan geçen bir olay.

    Kız= Aşkım oram çok kaşınıyo acaba birşey mi oldu yaa?( gayet saf bir şekilde söylemişti bunu)

    Erkek= Nasıl yani kaşınıyosa kaşı o zaman:D

    Kız= Ya kaşıyorum zaten ama kaşıdıkçada ortalığı seller götürüyo.

    Erkek= Ben kaşıyim o zaman? ( Böyle durumlar partnerinizin adımına hemen karşılık vermelisiniz yoksa kızlar çok sinirlenirler odun erkek olmanıza :D )

    Kız= Sen şimdi burda olsan zaten böyle kaşınmazdı ki.

    Sonuç olarak minik bir yem at ve bekle ilk cümlende anlayacak ama sana hemen karşılık vermeyecek olabilir. O zaman daha safca ikinciyi at. O da senin aslında bunlardan bahsettiğini anlayacak ama hiç açık etmeyecektir.

  • ne güzel anlayışlı sevgililer var. Beni her dediği tahrik eder,

    • -selam aşkım nasılsın ?


      -Oyşşş

    • gibi gibi :D

  • bas bana bas bas de

  • libidom yükseldi de anlarsa tabi... :)

  • son birlikteliğimiz akılmdan çıkmıyor..ne güzel yapmıştın...ve devam et...:)))

  • "canım çekiyor" de maloş değilse anlar. :) ama tabi yine "neyi" diye sorabilir :)

  • valla bana selam versen yeter :) :)... ne istiyosan onu yaz işte

  • Dünyanın çivisi çıkmış

  • pipine sarılıp öyle uyucam de

  • kuşun ötüyormu diye sor...

Kızlar Ne Diyor 5

  • mms yolla :P

    • ;) nasıL :P:D

    • Öncekileri Göster
    • hahahaha baya etkiliymiş :D

    • aynen :D

  • keşke burda olsan diye başla .şöyle yapsan böyle yapsan işte sana ne yapmasını istiyorsan söyle mal değilse zaten uzatır.:)

    • bunları konuştuk aynı dediğin şekilde :) oda bende :) ama yine konuşmak istiyorum yine açsam sapık durumuna mı düşerim aynı şey aynı şey :P daha farkı bi şekilde konuşmak istiyorum bide :)

    • farklı bişe istiorsan iletişim araçlarını değiştircen,ya da konuştuğun vakitleri değiştircen her zaman akşam konuşuorsan sabah leyin konuş mesela farklılık olur.ya da yazışıorsanız sadce görüntülü konuşmayı deneyin bu tarz değişiklikler olabilir.sapık durumuna düşceğini sanmıorum.sevgilin bu tarz şeyleri konuşmak istemiyor mu?

    • yok ya konu olarak daha farklı .s hep aynı şeyi sana şunu yapmak istiyorum bana bunu yap filan hep aynı yani .p aynı şeyi sürekli konuşunca sapık durumuna düşermiyim dedim. yine konuşsam ama biraz daha farklı bişey mesela ozaman bişey olmaz. oda istiyor biliyiroum ama sonuçta hep ayı şey de konuşulmaz gibi .s.p

  • direk yolla konuyu açmana gerek yok

  • Şuan neyi hayal ediyorum biliyor musun diye başlangıç yap :)))

  • üzerinde ne var de :) :)

Senin görüşün var mı?

0/2000

Yükleniyor...