Hangisini gerçekleştirmen durumunda hayat sana güzel olur?Hangisini gerçekleştirmen durumunda "hayat sana güzel" olur? Kapat

Kizlık zarı ne zaman oluşur?

Arkadaşlar bir kızdaki olan zar doğuşdan mi vardir yoksa sonradan mı oluşur lütfen bileen varsa cevap versin benim için çok onemli bişey bunu bilmek...


0|0
6|17

En İyi Erkek Görüşü

  • doğuştan vardır. olması gereken normal durum budur. o bölgeden enfeksiyon kapma riski yüksek olduğundan bi güvenlik bariyeri olarak koyulmuştur. çocukluk dönemine girildiğinden itibaren herhangi bir fonksiyonu yoktur, geri kalmış toplumlarda bekaret simgesi olarak görülmektedir.

    3|2
    0|3
    • bekarete önem vermiyor olabilirsin ama kimseyi geri kalmış olarak görme hakkın yok boş boş konuşmayın :)

    • Hepsini Göster
    • cevabını okumadan yazmıştım aynı şeyleri yazmışız +1 :)

    • aa harbiden aynı şeyi yazmışız

Erkekler Ne Diyor 17

  • Sana en kesin cevap link

    1|0
    0|0
    • Ne için sorduğunu anlatırsan bir de?

    • Hepsini Göster
    • zaten gizliyim sorun değil olmasamda değil acik konusuyorum 5 yasindaykykemn arkadasimin dedsivtaciz etdi orama elledi parmak atdi mi emin değilim.

    • Sonuçya içien birşey girmediyse belli bir oranda tabi sorun yoktur.Emin olan için jinekoloğa görünemen şart.Başka birşey için gidip onuda sorarsın gitmişken.

  • Cep telefonunda koruma jelatini gibi düşünebilirsin, doğuştan itibaren vardır. Kullanmaya hazır oluncaya kadar korur.

    0|0
    0|0
  • kızlık zarı embriyolojik dönemde oluşur. yani anne karnında oluşur. bebek doğduğu an kızlık zarı mevcuttur. anlamadığım neden bu denli önem taşıyor

    1|0
    0|1
    • cocukken bakireliğimi kaybetdiğimi dusunuyorum bi olay yuzunden aklima geldi acaba sonra dan mi oluşdu bakireliyim mi kaybetmemişimdir belki diyede.ondan

    • Hepsini Göster
    • kucukken taciz oldum acaba parmak atdimi diye dusundum korkdum zarrimin patlama igtimali var mi diye 100%50. var artik :(

    • karşına ayna koy, sırını bir yere yasla, bacaklarını yanlara ayırarak karnına doğru çek. iç dudaklardan elinle yana ayır. vajina girişinin 1,5-2 cm ilerisinde zarı görebilirsin. ben sana zarı gösteren iki resim linki koyayım oradan bak

  • doğuştan vardır

    0|0
    0|0
  • kızlık zarını dişmi sandın arkadaşım sonradan çıksın. kızlık zarı ya doğuştan hiç olmaz yada vardır. çünkü embriyo rahimdeyken gelişimini tamamlar eksik veya tam bir şekilde.

    1|1
    0|0
  • ne alaka senin için çok önemli? senin yaşın kaç?

    0|0
    0|1
    • bebeğim tovbe tovbe.14 yasindayim

    • Hepsini Göster
    • aman dikkat et, senden başkası dokunmasın ;)

    • :)

  • doğuştan vardır tabiki, sonradan oluşsa her yırtıldığında yeniler kendini.

    0|0
    0|0
  • kızlık zarı doğuştan vardır. Bazı kişiler zarsız doğabiliyor

    1|1
    0|0
  • anne karnında oluşuyomuş.

    1|0
    0|0
  • doğuştan oluşur amacı kız bebeğin rahmini pislikten korumaktır.

    tabi geri toplumlarda kutsal anlamlar yüklenmiş orası ayrı :)

    2|1
    0|0
  • kücük yaşta oluşmaya başlıyor diye biliyorum

    0|0
    0|0
  • doğduğunda oluşur

    1|0
    0|0
  • doğustan var

    1|0
    0|0
  • doğuştan gelir o

    1|0
    0|0
  • doğmadan oluşur

    1|0
    0|0
  • doğum ilen

    1|0
    0|1

Kızlar Ne Diyor 6

  • Kızlık zarı embriyo halinde iken oluşur zaten embiryo halinde korum agörevi vardır.

    Hiç olmayabilirde.

    1|1
    0|1
  • anne karnında oluşur

    1|0
    0|0
  • nekadan ispanak yersen okadan saglam olur.

    1|3
    1|1
  • bebebklerde bile var koruyucu görevi var , demek bebekte olduguna göre ana karnına kadar gidiyor oluşması

    0|0
    0|0
  • anne karnında oluşur

    0|1
    0|0
  • kızlık zarı diye bir şey yoktur şöyleki bayanlar adet oldukları için regl döneminde vajina ağzı hep açıktı bu nedenle kızlık zarı diye bir olay yoktur gerdek gecesindeki kanamada ilişki sırasında bayanın kendini kasması durumunda vajina içerisindeki çok ince damarların yırtılarak meydana getirdiği olaydır.

    1|1
    2|4
    • sallama Ziyaaa

    • Hepsini Göster
    • kaç yuzyildir var sen dedin ya şimdi hiç bir kizda zar kalmadi :D diktirmeye ne diyorsun ? dolandiricilik mi ? :)

Yükleniyor...