• Sor
  • Bence

Bir erkek nasıl boşaltılır

bir erkek nasıl boşaltılır mesajla yardım edin.bunu yapmak zorunda olmadığımı biliyorum ama mesajlaşıyoruz şuan kızmaya başladı

Güncellemeler:
küstü konuşmuyoruz zaten

En İyi Görüş

Faydalı mıydı sence? Evet

Senin görüşün var mı?

0/2000

Erkekler Ne Diyor 24

  • Vitesi boşa alınca kesin boşalır :)

  • hahaha :D eliyle idare etsin boşverin :D

  • Cok basit. Bir erkege azdirici seyler soyle oda ceksin bosalir.

  • sevişirken olacakları mesajla yaz mesajla seviş

  • Eliyle şey yapacak ve boşalacak. Eliyle şey yapmazsa şeyiyle şey yapacak. Şeyiyle bişey yapmadan boşalamaz ve bu mastürbasyon ile en kısa süreni 30 saniyede yapılabilecek birşey.

  • Eğer olayı yaşıyormuş gibi konuşur anlatırsan olabilir diye düşünüyorum. Ancak bence doğalı yanyana birlikte olmaktır. Eğer uzaktaysa bu tür şeylere gerek yok diye düşünüyorum. Boşalacak bir sürü şey bulabilir. Fotoğraf, film gibi .

  • neden kızıyoki bence sacma yani illa onu bosaltacaksn die bişimi var biraz garip geldi.. ama etkilemeye calış belki olur.

  • Bas parmagini bogazina soksun iki dakkada mide bombos olur...

  • kamerada bile boşalabiliriz..:)

  • kardeş süt sağmıyorsun sonuçtabu nasıl soru ?36-45 yaş aralığında birisin.bugüne kadar öğrenmedinmi ? yada hiç duymadınmı ?

  • erkeyin kuracağı hayale bağlıseni soyacak banyoya atıcaksende sözlerin cinsellik doluysaanında biter

  • Onu hayal et ve onu iste arzula ona yapmak istediklerini söyle çekinme kesinlikle ve ondan çok onunkiyle ilgilen

  • fızıksel temas lazım mesajla bosalırmı bır ınsan

  • 3 kere boşol boşol boşol yaz gönder

  • boşal yaz 2222 gönder erkek hunharca boşalsın :D

  • Mesajla degil ama masajla olur bu is

  • onu tahrik eden sözler söle

  • kızım ne uğraşıyorsun. nasıl boşalıyorsa boşalsın. miktirsin gitsin. sen onun sex kölesimisin. boşaltmadın diye kızan dü...bük alsın elini si...sin

  • bosol bosol bosol

  • bu yaşa kadar bir şey öğrenemediysen "boş"ver gitsin... mesajla boşalma mı olurmuş erkek görseldir öyle mesajla falan olmaz sesle bile çok zor olur ya neyse...

  • noktalarla vajina resmi yap gönder onu seyetsin

  • penisini ağzna almak istediğini söyle anında boşalır

  • Senin eleman kafadan kontak galiba mesajla boşalmamı olur birde kızıyomuş erkekliğini yesinler onun :D

    • biraz öyle gibi.

    • Salla gitsin ya eziklik varya şu cinsellik yüzünden hatununu üzmek başka bi açıklaması yok yani :D

Kızlar Ne Diyor 1

  • boşal boşal boşal yaz 3 kere boşalır

Facebook'takiler Ne Diyor
 
Yükleniyor...