Spermden tiksiniyor musunuz?

Sperm yutmaktan, ağzınıza veya vücudunuzun herhangi bir yerine boşalınmasından (yüz, göğüs) tiksiniyor musunuz, yoksa tam tersine hoşunuza mı gidiyor?


0|1
11|13

En İyi Kız Görüşü

  • Hayır kesinlikle tiksinmiyorum. Tam tersi o sıcaklığı hissetmek, tatmak ayrı bir zevk zaten.. prezervatif kullanılıyorsa bile onu boşalma sırasında çıkarttırıp (onu da her adam yapamaz) vücuduma temas edecek şekilde boşalmasını tercih ederim.. göğüs, özellikle yüz ve ağız bölgesine. bu erkeğe teşekkürdür benim için.. beni mutlu etmesine minnettar kaldıysam kesinle talep ederim.

    2|21
    4|2
    • yutmak peki?

    • Hepsini Göster
    • Floral, arkadaş yüzünden kendi cinsiyetimden utandım... Takma sen en iyisi... (:


      Bu arada yanıt süperdi disilikbozuklugu. (:

    • Oha diyorum elinde bekleyen erkeklere :)

Kızlar Ne Diyor 10

  • şu yorumları okurken bile midem kalktı.

    3|2
    0|0
  • ne garipsiniz valla yorumları okudukça güldüm yani

    sperm nereye gitmesi gerekiyorsa oraya gitsin ya ne gerek var yemek borusundan geçmesine

    2|2
    0|2
  • bence iğrenç bişeydir. bıcık şeylerden oldum olası tiksinmişimdir zaten

    0|1
    0|0
  • Yutmaktan hoşlanmıyorum, hiç hoşlanmadım. Boğazda bıraktığı o garip , tahrik edici his gerçekten kötü. Onun haricinde sorun yok, hoş olabilir duruma göre.

    0|0
    0|0
  • tiksiniyorum

    1|1
    0|0
  • denemedim ama düşününce tiksinirim gibi geliyor bişey diyemicem denemeden

    0|0
    0|1
  • çok tahrik olduğunda zevkin doruğuna ulaştığında yutulabiliyor =) gerçi tadına da baktım ama meraktandı bi bakıma ama genel olarak tiksinmiyorum, tiksinmediğim biriyle seviştiğime göre

    0|2
    0|0
    • o aleti ağza alabilen aslında yuar da zaten. yutmuyorsa aleti ağzına zevkle almıyordur :)

  • tiksinmem heralde ama erkek genelde tiksindiğimi düşündüğünden bundan uzak tutyor onu.

    0|1
    0|0
  • yoo iğrenç bi tarafı yok bence yutmak da gerçekten tatmin edici

    0|3
    0|0
  • Kesinlikle iğrenç bir şey

    1|4
    0|2
    • niye iğrenç yazabilir misiniz?

      spermin tertemiz, sadede proteinden oluştuğunu düşünürsek

Erkekler Ne Diyor 13

  • İçinde herhangi bir bakteri veya virüs bulundurmayan, hatta spermlerin mitokondrilerini aktif tutabilmek için belli bir miktar şeker içeren (yani besleyici değeri bile olan) meni sıvısından ben bile iğreniyorum bazen.

    İnsanlık hali işte: Mantıken bir sorun olmasa da olaya duygularımızı bağladığımız için iğreniyoruz.

    Benim teorim, olaya %100 mantıkla yaklaşan kimsenin spermden ve meniden iğrenmeyeceği, ama kimsenin de olaya %100 mantıkla yaklaşamayacağıdır. Ne de olsa insanız.

    2|0
    0|0
  • grup seks falan varsa başka erkeğin spermi tenime değerse tiksinirim valla:)

    1|2
    0|0
  • Kıl adam modunda bir yanıt vereyim. Bu tartışmalarda sperm ile meni hep karıştırılıyor. Mevzu bahis sıvı sperm değil menidir.

    Bu konu da ciddi tabulardandır. Tahmin edilenden daha yaygın ve bir o kadar da normal birşey.

    0|1
    0|0
  • benim fantezilerimin arasındadır spermin sevgilim tarafından yutulması ama düşünüyorum da banada bi garip geliyo ya yapış yapış biraz itici heralde. kendimi onların yerine koymak istemiyorum işleri oldukça zor :)

    1|2
    1|0
  • spermin yeri belli başka yerlerde ne işi var :S

    1|2
    0|0
  • yapılan araştırmalara göre sperm insan vücuduna iyi geliyormuş... kurumaya bıraktıktan sonra cildi sıkılaştırıyomuş...

    0|1
    1|2
  • sperm tükürükten daha steril bir maddedir.ama kimse öpüşmekten tiksinmiyor..ama zaten anket temizliği ile ilgili değil tiksinmeyle ilgili..

    0|0
    0|0
  • şuradaki yorumları okuyunca midem kalktı :)

    1|0
    0|0
  • henüz böyle bir şeyle karşılaşmadım

    0|0
    0|0
  • Bu tarz kadınlar neden kendilerini gizler anlamış değilim .. biz ulaşamayalım diye mi

    0|0
    0|0
  • ananas suyu içmek tatlandırıyomuş tadını. denenebilir

    0|0
    0|0
  • hiç denemedim

    dur bir deneyim bakalım tadı nasılmış proteinler boşa gitmesin

    0|0
    0|0
  • ben erkeğim. penisimi yalayan bir kız beni öpemez ağzı pis oldu iğrenç bir şey bu

    0|0
    0|3
    • sen kendi penisinden iğreniyorsun ama kızın ağzında olmasından sorun yok. emin ol meni senin ağzından temiz

    • Hepsini Göster
    • penisin çok pis galiba :)

    • yuh sana relapse!

      ayda bir mi banyo yapıyorsun niye penisinden iğreniyorsun? ayrıca penisini niye yalatıyorsn madem iğrenç. senden iğrendim be.

Yükleniyor...