Cinsel birleşme olduktan sonra boyum uzar mı?

ben henüz 21 yaşındayım . yani gelişimimi tamamlamadım. cinsel birleşme olduktan sonra boyum uzar mı?

 

Cevabın Var mı?

0/2000

En İyi Cevap

Erkekler Ne Diyor 34

  • oral sex yapıp yutarsan daha çabuk uzar biliyormusun :))))))))

  • denemeden bilemezsin :)

  • evet zıplaya zıplaya boy uzar gıder aynı basketbol gıbı :) soruya bak ya

  • abla adetten sonra boy moy uzamaz +yaş olmuş 21 bu yaştan sonra milimetre anca uzar.

  • 10 dakikada 10 cm atarsın inanki d.p

  • Böyle bir tez ile yola çıkacak olur isek benim boy 1.92 yaş 22.Evlendikten sonra dev olup bulutların üzerinde kendime yaşam alanı oluştururum heralde.

  • evet uzar penis içinde ki meniler senin büyümene ve gelişmene yardımcı olacak :) büyümix :D demir fosfat kalsiyum b12 ve 9 ay sonra anne diyecek :D ne ararsan var :D

  • Rosemary bilgisayarın karşısında kucağında oyuncak bir ayı ile oturup da mı yazıyorsun sen bu soruları?

  • Evet uzar. Düzenli ilişkiye girdikten sonra sende farkedeceksin kukunun dudakları uzayacak, yeri gelecek aşağı sarkacak vs.

  • partnerin penisine tutun ve sallan... ::)))

  • Uzar güzelim uzamazmı ? sekste partnerinin penisi ne kadar büyük ve uzun olursa o derece olumlu etkisi olur :P :P

  • boy uzaması seksle alakalı değil. basketbol oynarsan uzar. Potaya top atacaksın, gün aşırı 15 dk.yarım saat arası. ayrıca hergün bir kase yoğurt yiyeceksin. böyle 3 ay devam et. Sonuç alıp alamaman belli olur bu yaştan sonra.

  • daha nerene gelişeceksin 21 yaşındasın bi dene olursa haber ver

  • off hemde nasil bir gecede 15 cm firlarsin

    • hahahaaa koptum resmen:))))))))))

  • hayır . fakat kilo verirsin

  • 21 yaşında gelişimini tamamlamamış kız çocuğu :)))))))))))))))))))

  • uzaması için ilişkiye mi gireceksin uzasa :) tam haydar dümenlik olmuş bu soru.

  • :) sesli bir şekilde :)

  • Sorunu ilk okuduğumda saçma geldi ama belki de ilişki esnasında büyüme hormonu salgılıyorsundur? Araştırmak lazım yani kesin bir şey yok.

  • rose sen hep sorular sor olur mu hep sor ama :D aldırma onlara sen :))) forever gülmek

    • tevecühünüz efenim:D

    • ya sen süper ötesisin varya. :)))) adminler bu kıza sınırsız soru sorma hakkı verin ya :D keşke senin gibi biri hep yanımda olsa puhaha :DD

    • sağol

  • rosemary Allah için söyle bu bi şaka mı yoksa ciddi mi soruyorsun...hangi familyanın türüsün... kimlerdensin... ya şaka mısın sen... yeliz yeşilmenle akrabalıığın var mı?:D

    • yeliz yeşilmen teyzemin oğlunun kardeşinin kayınçosunun kızının komşusudur:P

  • :)) ne bu ya öyle şaçma şey mi olur

  • boyun değil ama fantazi dağarcığın bayağı büyür...

  • bence komik sorulara cevap alacağını bildiğin için souyorsun ama genede komikti..hahahaha

  • Evet boyun uzar :) gir bakalım ne kadar etkili tövbe ya dier sorunda biraz mantıksız geldi alaymı ediyorsun bizimlee kuzumm

  • Erkeklerin kızları daha kolay yatağa atabilmek uğruna uydurdukları hurafelerden biri daha .

    • Ooo daha neler var kim bilir , duyuyoruz işte . İşin ilginci bunlara inanan kızlar oluyor .

    • bir de spermin cildi yumuşatma şeyi var değil mi ^^

  • olmaz

  • Bence evrimini tamamla önce :))

  • boyun kaç cm ki?ne gereği var hem boy uzatmanın bence bayanların boyu kısa olursa çıtır çerez gibi oluyo.bide boy uzamaz bence o zaman fahişelerin boyları 2 metre olsun saçmalık bence.hadi diyelim erkeksin ve penisin var.sürekli seks yaparsan belki o penis biraz olsun uzar.boyunu uzatmak istiyorsan sana tavsiyem bol bol süt iç.tabii içtiğin süt inek sütü olsun.sen gider şimdi insan memesinden akan sütten içersin..:))

    • sürekli seks yaparsan belki o penis biraz olsun uzar ne demek yahu:)

    • e sen kalkarda cinsel ilişkiye gireyim boyum uzasın dersen bende böyle bir cevap vermek zorunda kalırım.bak yaşın 21 bence biraz aklını başına toplaman lazım herkesin her dediğine kanma.seni kandırırlar hayatını elinden alırlar.erkeklerede fazla güvenme derim ben.evleneceksen cinsellik düşün.bak ben bile 28 yaşında bekar biriyim şimdiye kadar hiç cinsellik düşünmedim.herşey evlenince olur diyenlerdenim.boş işlerlede vaktimi boşa harcamayı sevmem.çünkü zaman benim için çok değerlidir...

    • neden öyle düşündün insan memesi!

  • gelişme yaşadıklarını duymuştum ama şehir efsaneside olabilir bu

  • pek sanmıyorum başka yol bulsan iyi olur

  • Boyunu uzatmak için daha güzel yollar var. Cinsel ilişki pek de hoş gelmıyor...

  • Pardon ama senin gelişim ne zaman tamamlanacak acaba?

    • İlk defa duydum :))
      Eğer öyle ise daha uzatsın seks engellemez :)

    • 25 te

  • sen dalga gecmek için soruyorsun bunları ben anladım

    • ilk bende görünce cok hoşuma gitti bir çift gögüs sanıp oltaya gelen cok var

    • @android profil fotoğrafın beni çok güldürdü :)

    • uzamaz

    • Öncekileri Göster

Kızlar Ne Diyor 12

  • sadece kilo verirsin :)

  • şaka mısın sen yaaa :))) 21 yaşında gelişmini tamamlamamış birisin hhııı :))) çok iyi. gelişim 30 da tamamlanıyor zaten.

  • Yaşınız 21 ama çocuk kadar aklınız yok.

    • ne hakareti gerçeğin ta kendisi

    • kaçırma, fırsatı buldun hemen hakaret et...

  • 21 yaşında gelişim tamamlamadın mı?Kadınlar ilk regl gördükten en fazla 1-2 sene içinde gelişimlerini tamamlar. Sakın 21 yaşındayım gelişimimi tamamlamadım deme kimseye çok gülerler :)Hele cinsel birleşme olduktan sonra boyum uzar mı hiç deme katıla katıla gülerler.. (Hayat kadınlarının boyu 3 metre değil ya..)

  • sadece soru sormak içinmi yoksa gerçekten bunu düşünüp merak ettiğin içinmi sordun bilemedim...

  • bı dene ıstersen uzatır erkekler=)

  • Uzar hem de bir karış

  • arkadaş bence bu soruları kafa bulmak için soruyor ama benim babaannem hep derdi kız nişanlandığında 2 cm evlendiğinde de 2 cm uzar diye, belki babaannemde bizle kafa buluyordu bilemiyorum :)

  • Cinsel birleşim olunca gelişimin tamamlanıyor mu ki?

    • :)) her şeyi yapmış bi o kalmış onu yapınca tamamlanıyormuş demekki

  • enem evlendiğinde 16 yaşında ve babamdan azıcık kısaymış..ama şimdi annem babamdan uzun :) cinsellikle ne ilgisi var bunların kuzum.. yaş 20 olunca bekleme uzamayı

  • Cinsel ilişkiden sonra vücudun daha bi oturur daha kadınsı bir hal alırsın. Boy olayına gelince kızlar regl olduktan sonra çok fazla uzamıyor uzasan uzasan 2 bilemedin 3 cm daha uzarsın

  • Evet hemen hemen 20 santim daha uzun olursun

    • :)) ama çok sık yaparsa 40cm e kadar uzarmış:)))

Yükleniyor...