Küçük göğüslü kızlar büyük göğüslü kız gördüğünüzde ne düşünyorsunuz?

küçük göğüslü kızlar büyük göğüslü kız gördüğünüzde ne düşünyorsunuz...


0|1
10|5

En İyi Kız Görüşü

  • Gögüslerinin büyük oldugunu düsünüyorum.

    1|4

Kızlar Ne Diyor 10

  • Bundan sanane yani anlamadim. Öğrenerek neyi amacliyosun

    0|5
    • soru soralım dedik hatamı yaptık

  • ilerde karnına sarkacak diyip gülmek istiyorum :)

    1|3
  • Kuzenimin gögüsleri bayağı iri.Onu gördüğümde Şükrediyorum Allah'a.

    Görüntü olarak erkekleri mest etse de ben sevmiyorum,itici buluyorum..

    0|2
    • fazlası da rahatsız edici olur tabii ki. kuzeninin ölçüsü kaç?

    • Hepsini Göster
    • Herneyse..

    • evet nerden nereye geldi konu :))

  • rabbim merhaba ben memesiz kulun şuradakide komple meme yarattığın kulun

    1|0
  • bişey düşünmüyorum ya sen ?

    0|0
  • göğsüm 95 ama başka birini görünce çok kıskanıyorum

    0|1
  • Ay ne güzel yumuşak diyip dokunuyor , sane fazla birazını bana ver diyorlar.

    0|0
  • iyi şey değil büyük göğüs ortası daima güzel...

    0|1
  • Yükün ağır mı bacım? diye soruyorum.

    1|2

Erkekler Ne Diyor 5

  • bunlar bizim gibi benimki seninkinden büyük havalarında değil malzeme çıkmaz bu sorudan:)))

    0|0
  • kıskanıyorlar genelde buyuk göğüs istiyor çok buyuk ıyı değil ama bazı gögüs sarkmıyor arkadaşlar sallamayın

    0|0
  • küçük gögüsler daha çok hoşuma gidiyo.

    0|0
  • yariştiriyolarmış :))

    0|0
  • kucuk gogusluklşer hosuma gıder 85 ıydır mama kızlar buyuk goguslulerı kıskanırlar

    0|0
Yükleniyor...