Kadınlar neden tanga giyer?

bu kadınlar neden tanga giyiyor? don kalçaların sallanmaması içinde giyilmiyor mu? ha tanga giymişsin ha giymemişsin ne anlamı var bunu giymenin?

Güncellemeler:
erkeklerde tanga kullanır: link

0|0
12|6

En İyi Kız Görüşü

  • seksilikle filan hiç ilgisi yok bunun. ben sevdiğim için giyiyorum. belli olsa da olmasa da giyerim. sallanmıyo falan da eminim. kapatılması gereken yerler kapatılıyo yani temizlikten yine bi şey kaybedilmiyo. :)) ben sevdiğim için giyiyorum yani başka bi şey önemli değil. sağlık açısından bilemem ama ben hep giyerim bi rahatsızlığım da olmadı... fazla detay verdim gizlendim :*

    0|3
    • Şikayet

      kim olduğunu biliyorum gizlenmene gerek yoktu.rahat mı bu şey.

    • Hepsini Göster
    • Şikayet

      estf. ne rahatsızlığı aşk olsun :)

    • Şikayet

      teşekkürler