Vajinamdan adet dönemi dışında kan geliyor

yaşım 25. adet kanamamdan yaklaşık 4-5 gün önce vajinamdan çok koyu renkte kan geliyor. bazen de kanama adet dönemi bittikten sonra da oluyor. mesela adetim geçen hafta salı günü bitti ancak yaklaşık 4-5 gündür kanamam oluyor. ama adet dışında yaşadığım bu kanamada kanın rengi çok koyu ve kanama adet döneminde olduğu kadar yoğun değil. ama kötü kokulu. böyle bir kanama yaşamam normal mi? bu kanama neden oluyor?

 

Cevabın Var mı?

0/2000

En İyi Cevap

  • O kanama değil, atılan rahim duvarının kendisi, soyularak eskiyen bolum yumurta ile beraber atılıyor, senin gordugun bu. Bazı bayanlarda klasik 5 gun icinde karısık olarak bazılarında ise sonunda ayrı olarak atılır, sonucta bitiyorsa endiselenecek birsey degil.

Erkekler Ne Diyor 5

  • bi sorun olduğu belli... benzer sorunlar olan bayanlar duymuştum yine bu sitede.. en kısa çözümü doktora görünmek..lakin büyük bişey olduğunu sanmıyorum... geçmiş olsun!

    • :))) ölmeyeceksin :)))

    • teşekkür ederim

  • valla olgun bi kızsın bunu sen daha iyi bilirsin.. ya da doktor bilirr

  • bakıremısın sprel kullanıyormusun eger kullanıyorsan oyerınden kaymıs olabılır kanama yapabılır...

  • seninki hastalıktan ama. doktora görün acilen. enfeksiyon kapmışsın.

    • üzülme ya :( çoğu kızda oluyo bu tarz akıntılar ne kadar dikkat etselerde artık ne dokunuyorsa. sen bi doktora görün. geçmiş olsun.

    • :(

  • Geçmiş olsun seni korkutmak gibi olmasın ama vajinan enfeksiyon kapmış yada kist var gibi...

    • iyi geceler :)

    • iyi geceler diliyorumm..:)

    • tamam atarım :)

    • Öncekileri Göster

Kızlar Ne Diyor 6

  • nedenini öğrenebildin mi? aynı sorun bende de var :/

  • normal değil. vakit kaybetmeden bir jinekoloğa görünmelisin .ihmal etme ciddi birşey olabilir

  • Öncelikle çok geçmiş olsun burdan sana bı faydamız olmaz en ıyısı bı doktora gıt yasında genc ama rahımde yara kalınlasma fılan olabılır bı gorunsen ıyı olur derım Allah korusun bı problem varsada erken farketmıs olursun..

  • normal değil en kısa zamanda doktora gitmelisin.geçmiş olsun.

  • Hic bir sekilde normal degil.Vakit kaybetmeden hemen bir doktora gorunmelisin.

  • doğum kontrol hapı filan kullanıyo musun?

    • umarım, çok teşekkür ederim...

    • hm o zaman dediğim gibi doktora gidersen iyi olur.inşallah ciddi bişey çıkmaz. geçmiş olsun.

    • dışarı boşalma veya prezervatif

    • Öncekileri Göster
Yükleniyor...