Kadınlar neden en son arkaya bakar ?

şüphesizki kadınların en sevdiği eşyalardan biridir ayna.. bakmadan yapamaz çoğu. hatta ayna kesmez bazılarını sokaktaki dükkan vitrinlerini, araba camlarını, vs. kullanır. kullansın arkadaş sözümüz yok ama sizinde dikkatinizi çekmiştir durum şöyle gelişir;

saça bakılır, ruj kontrol edilir. eliyle saçlar düzeltilir ama en son omzunun üstünden poposunu kontrol etmeden bitirmez ayna ile olan sevişme olayını.. kadınlar neden mutlaka popolarını aynadan kontrol etmek ister? nedir bunun sebebi ?

 

Cevabın Var mı?

0/2000

En İyi Cevap

  • çünkü popo kısmı önemlidir.Pantolonun eteğin nasıl durduğu oradan belli olur :) tam oturmuş mu bol mu pot mu duruyor falan diye :) birde pislenmiş mi falan diye bakılır

Kızlar Ne Diyor 4

  • adetliyse geçmişmi geçmemişmi bakıyordur

  • yani şu var...bi yere oturuyosun belki üstündeki kıyafette bi toz bi sakız vs gibi bişeyler olmuş olabilir diye kendini kontrol etmektir..yolda gidiyosun popo kısmıyla oturduğun için herhalde oralarda bişey olsun istemezler değil mi?temizlik kontrolü...yada adet dönemindedir bişeyler çıkmış mı diye bakıyor da olabilir...

  • istem dışı bir hareket tıpkı rimel sürerken ağzın açılması gibi :)

  • senin de öyle güzel bir popon olsa sen de bakardın.

    • ya bi git ne anlarsın.

    • bu ülkede değil her yerde geçerlidir .çok da hoş bişedir kendisi:)

    • Okumama gerek yok sacmalamışsın. Ayrıca bu ülkede zeka ile degilde popo ile bi' yerlere gelinebilcegini ögretmiş oldun bana.

    • Öncekileri Göster

Erkekler Ne Diyor 4

  • genel check-up'ın son evresidir.

  • ben de marketten bişey alırken en son arkasını çevirip son kullanma tarihine bakıyorum. bence benzer bir güdü.

  • bunun cinsellikle ne alakası var. bu bölümden çıkmıyosun tamam anladık ta bu sitede başka bölümler de var.

  • sebebi yok örneğin sen yüzünü gözünü burnunu kontrol ediyosan orasınıda kontrol etmen normal yani yapmıyan kimse yoktur erkek kadın farketmez yani doğal bi şey :)

Yükleniyor...