Kızlar için 31'in anlamı?

başlık bulamadım:DBenim için anlamı çok komiktir şöyle diyeyim ilkokulda erkekler tahtaya 31 yazıp gülüşüyorlardı ben de kız arkadaşıma ne anlama geldiğini sordum o da " 3 popo oluyo 1 de parmak oluyo " demişti. ayyy ıyyy nası oluyo o iş öylemiymiş o falan büyük bi etki yaratmıştı aklımda, sonra bunun yapılması gereken zorunlu bir ihtiyaç olduğunu öğrendim ve 18 yaşına kadar bu düşüncem böyle sürdü taaa ki utube videolarının altında yazan yorumları anlama çalışana kadar. Adam diyoki "tek elle" yazıyorum. Ulan bir elin popoda bir elin klavyede nası oluyo şindi? Düşün düşün dur:DD:D:d.f, google'ada 31 nasıl çekilir diye soruyom cevap alamıyom D: Bigün cinsellik keşiflerim başladığında (yine 18 ama) p*rno izlemeye karar verdim. Siteye girdiğimde midem bulanıyodu zar zor keşfetmeye çalıştım işte bi videonun başlık resminde çocuk gördüm normal olan 31 çekiyodu:D Kafama o zaman dank etti aldı beni bir gülme kriziD:D:D İşte böyleeeeeeee...Bazen hiç öğrenmeseydim o sitelere girmeseydim diyorum. Evlenince her şeyi kocamda görseydim daha gizemli olurdu diyorumda işte merak napçan :D Sorum kızlarında böyle saçma düşünceleri varmıydı akıllarında ilk ne canlandı cinselliği yeni keşfettiğinde kendini nası hissetti? (Aslında amacım bunu birilerine anlatmaktı rahatladım:D)

Cevabın Var mı?

0/2000

En İyi Cevap

  • erkekler arasında mast. kaba tabirle 31 diye tanımlanır.31 sayısı erkekte ilk olarak mast. anlamı taşır. :[]

Erkekler Ne Diyor 14

  • 69 un anlamını merak etmedin mi peki?

  • harika yazmışsın. jargonuda öğrenmişsin.

    • o ne

    • yani deneyimini anlatırken kullandığın dil uslup

  • 18 de geç bile kalmısın bazı kızlar 13. de bilen oluyor

  • 30 dan sonraki gelen rakam değilimi bunda bilemyecek ne var :))

  • bende hala merak edıyorum neden 31 bı anlamı olmalı google amcaya ne sorsan cevabı var ama 31 e yok

  • ah canım sana nolmuş böyle :O iyi misin? :D:D:D:D:

    • iyiyim:DD:D

    • aman diyim kayışı koparma :D iyi öğren bunları rezil olma sonra sağda solda :P

  • kocanın karşısına kezban gibi çıkmaman güzel olmuş. biraz genel kültür çiftler için iyidir. yosa hayat boyu kocanın bilgisiyl yetinir dururdun

  • Güzel bir keşif olmasada öğrendin demek :)

  • yok canm kızlar 32 de takılıyor

  • ondalık sayı sisteminde 3 ondalık ve 1 birlik ifade ediyor benim için :D kızlar da 52 çekiyorlarmış sen onu araştır asıl :D

  • evlenince kocandan görmezsin, kocan 31 mi çekecek önünde :))

    • yok onu onun için demedim normal birleşimi kastettim :D

  • way beee :) helal olsun şimdiki kızlar kendi mast yapıyo sen daha 31 i bilmiyon :)

  • :D öğrendin mi sonunda 31 i

  • Güzel paylaşım olmuş =) Ben de ilk denememde 31 kere git gel yapmıştım ve bir sonuca ulaşamayınca çok üzülmüştüm.. Sonraları keşfettim kerametin rakamda olmadığını :)

Kızlar Ne Diyor 3

  • bende küçükken 31 kere yapınca boşaldıklarını zannederdim 31 in bir anlamı olmalıydı :D sonra öğrendim ama 18 de değil tabi :D

    • ben erkek olduğum halde 31 kere yapınca boşalıyo zannediyodum :D

    • aynen bende sayıyıodum 31 32 oluyo niye gelmiyo diye :D

    • 62 nin anlamı ne kadınlarda buda bir şaçmalık daha

  • Niye 31 diye düşünmüştüm 30 değil ya da 32 sonradan ogrendım kı ebcet hesabında 31 el çekmek demekmiş:)

    • Mesela İbne kelimesi 58 sayisina denk geldigi için
      "lan 58 in evladı" falan şeklinde...

  • Hiç p*rno izlemedim :/ 31'in ne olduğunu da biliyorum ama xd

Yükleniyor...