Neden meme uçlarımız yokmuş gibi davranıyoruz?

yağmurlu günlerde romantiklik yapmak yerine, sutyensiz parka sigara içmeye gidelim. ne bileyim seksi olalım, kendimizi iyi hissedelim. meme üçü deyip geçmeyelim. düşünşeneze ''bugün meme uçların çok güzel görünüyor taklim ;)))'' diyen birini. alıp sevmez misiniz onu? ben severim vallahi.

Güncellemeler:
nobellik soruma point almadığımı görüyorum?

0|1
13|56

En İyi Erkek Görüşü

Erkekler Ne Diyor 55

  • Şahsen bana dese biri manyak mısın derim? ama şu südyensiz parka gidelim olayı, hoşuma gitti, hatta 2-3 toplanında kum havuzunda sizin içn hazırladığımız çamurda bi güreşin bikini altıyla... gerçekten biralarımızı bile soğuttuk ve bahis için hazırlanmış tomar tomar dolarlarımız var.

    (sana verecek en iyi cevabım bu) eğlenirken kazanın. Ayrıca hadi şampiyon,o koca g*tlü sarışını devirebilirsin.Sana oynadım.

    4|2
    3|0
    • bana oynama bro. o siyah kadına oyna. onların meme uçları muhteşem popolorı gibi iri oluyo :(

    • Hepsini Göster
    • link

      mahvet onları nine<3

    • aa ben :>3333

  • Nedense memelerine hiç dikkat etmemişim ahahahah

    4|1
    0|0
  • biz seksi hareketleri severiz ama başkasının gözünde seksi görünmesini hiç sevmeyiz. abartmaya gerek yok bence. böyle olunacaksa da baş başayken ve kimsenin olmadığı bi ortamda olur.

    3|2
    1|0
  • 73 yaşındaki birine hiç uymamış bu soru. pörsük. hemen birlemişler.kontra beşledim :D

    3|1
    1|0
  • Bunu yazan bayansa yorum yapmıyorum :////77

    Terbiyesiz!1!1!1!1!1!1

    5|1
    0|0
  • Sütyen içine hapsedilen göğüslerin hesabı sorulacak.

    imza; DEV-MEME

    3|3
    1|0
  • Allah akil sagligi versin baska bisey demiyorum!..

    3|1
    0|0
  • Oscar is boobs go to spa <3

    1|0
    0|0
  • meme uçlarımızdan haberdarız, piercing bile takıyoruz

    1|0
    0|0
  • ah bu kadınlar yok mu :)) o kadar komiksiniz ki, 20 li yaşlarınızda, aman efendim niye baktın? yok öküz gibi bakıyomuşuz da, mini etek giymeyeceklermiş de bu kadar abaza varkenmiş de falanmış filanmış, nooldu o müthiş saltanatınız yaş 40 olunca yerle bir oluyor değil mi? şimdi de birimiz gelip "bugün meme uçların çok güzel görünüyo" dseymiş. 25 yaşındayken söyleseydin ya bunu. nooldu niye şimdi söylüyosun :)

    0|0
    0|0
  • Öyle mi davranıyorsunuz demek ?

    Yani şimdiye kadar, meme uçlarınız yokmuş gibi mi davranıyordunuz demek ! ?

    Allah Allah, bunu ben neden farkedemedim peki.

    Onlar yokmuş gibi davranmak şöyle dursun; hiçbiryerini göstermemek için 24 saat sütyen takan, eğilirken elinizle degajenizi örten siz değil misiniz ? :)

    0|0
    0|0
  • pembe puffy nipple seviyorum ..

    0|1
    0|0
  • en güzel meme kendisi büyük uçları küçük olan memedir ! o değil de biz de testislerimiz yok gibi davranıyoz harbiden :(

    1|0
    0|0
  • yaz günleri bende belli ediyorum meme uçlarını onun dışında tesettüre soktum.. saçlarımsa fırtınayla headbang yapıyor..

    0|0
    0|0
  • benim var ama veremem her defasında unutup istiyorsun lakin meme ucuna sahip cıkamıyorsan yapıstırmalısın onları.durmadan cıkan bir meme ucu ve pover paint anlamadıgım dan sana memenin resmini cizittiremiyorum.

    sanıyorum ne demek istedigimi anlıyorsun

    0|0
    0|0
  • meme uclarını özgür bırakın

    0|0
    0|0
  • beni güldürdün..;))

    0|1
    0|0
  • dimii neden esirgiyorsunuz ki mem uçlarınızı biz erkeklerden.. hem belki meme ucunuzun güzelliğine görede sevebiliriz sizi sadece yüzünüz,vucudunuza vss göre değil...

    0|1
    0|0
  • enterasan bir hatun

    2|1
    0|0
  • biri öyle bişi dese çantayı kafasına indiriyosunuz canım :D yoksa deriz yani :D

    0|1
    0|0
  • meme ucuyla seksi olunmazki bence :) beyaz tşört içine siyah sütyen giy parka git bende geliyim:) bak sonra olanlara...

    0|0
    0|0
  • varmı öyle kızlar memeleri çogunun fora meme ucun yere neden bakıyor tatlım desek ayrıca türkiyede yaşıyoruz başkasının meme ucuna kadar gördügü kadına ben nasıl namusum diyecem?

    1|0
    0|0
  • 73 yasina gelmissin meme mi kalmis ucu olsun helyum gazi doldur belki ise yarar

    3|0
    1|0
  • yok artık tokat yemege nıyetim yok

    0|1
    0|0
  • Bugün meme uçların çok güzel görünüyor tatlım :)

    0|1
    0|0
  • Manyaksın kızım işi bilmiyorsun asıl sırılsıklam yağmurda içine sütyen giymiycen şapır şupur yağarken t-shirtin yapışçak bedenine meme uçların belirginleşçek hafis serinlikle de üşüyüp dikleşçekler işte öyle bir şey :)

    0|0
    0|0
  • meme uclarına benımde zaafım var :) bencede sutyen yasaklanmalı :)

    0|0
    0|0
    • komik değil :(

    • komik.dırekt senı yazdıgın.. turkıyedeyız ve abaza ulkesı burası.. ve keske senın ısteıdıgn sekılde rahat ve modern ınsanlarla dolu bı ulkeye donusur burası. aksı takdırde her gordugu mem ucunu kenının zannedıp atlayacaklardır :)

  • Çok fazla dizimi izliyorsunuz siz?

    2|0
    0|0
  • sen nerdesin böyle tatlım ya

    1|1
    0|0
  • Sen harbi 45 üstümüsün ? :D

    0|1
    0|0
  • Erkekler Devam
    25

Kızlar Ne Diyor 13

Yükleniyor...