Bir erkeğin sevdiği kıza ara beni telefonda boşalt demesi normal mi?

sizce bir erkeğin sevdiği kıza ara beni telefonda boşalt demesi normal mi? ve ayrı şehirlerdeler 3 ay falan olmuş görüşmeyeli ama öncesinde hiç cinsel bişiy yaşamamışlar öpüşmenin ötesine geçmemiş ilikileri sizce normal mi? ve normalse en az utandırıcı yolu nedir bunun?

 

Cevabın Var mı?

0/2000

En İyi Cevap

  • Arkadaşım hergün aynı soruyu sormaktan usanmadın mı sen :D Nasıl istiyorsan öyle yap dedim ya ben sana rahat oooll :D

    • Senin ben yalanınıııııııııı yerim ;) Nese tamam bozmuyorum seni :) Boşalt gitsin anasını satim bee:D

    • ilk soruşum ama :((

Erkekler Ne Diyor 11

  • Bence normal.uzakta olmanız ve fazla ileri gitme olmadığı için bu şekil bir fantazi isteyip hem tepkini görmek istedi hemde görme olmadan sadece ses olduğundan daha rahat olacağını düşündü.sende eşlik edersen telefonda karşılıklı doyum yaşarsınız.görme yok utanma yok

  • Dediği normal degıl ama bence senınde gönlun var bu işte istemem yan cebıme koy modundasın

  • normal değil. telefonda boşalt ne ya? yakında senden onu kırbaçlamanı falan isteyebilir...

  • sevdiği değildr o kişi

  • MSN de yazarak hem daha ucuz hem daha etkili..hayalinde bir şeyler yazıyorsun oda cevap veriyor.sonrası geliyor..

  • Dün bu soruyu sormamış mıydın sen ?NORMAL dedik...

  • aradaki muhabbetinize bağlı, bence bize laf düşmez :)

  • isteyiş tarzı hayvanca :D bundan bi cacık olmaz zamanına yazık ayrıl gitsin :D

  • ara benı bosalt demesı okuzce olmus..

  • Normaldir.

  • o ne lan hiç öpmeden sevgilisne tel de boşalt mı diyo :D beyin bedava

Kızlar Ne Diyor 3

  • ya iki sene sevgilimle m sn de telefonda konuştuk bikere böle bişey demedi adam gibi birini bul bence insan sevdiği insana saygı duyar böle şeyler isyemeye çekinir

  • cinsel paylaşımlar normaldir normaldir de böyle hanzoluk normal değildir. Her işin bir yolu yordamı edebi adabı var makine misin sen aç telefonu boşalt kaba saba işler hayır gelmez o adamdan.

  • Bence çok saçma.Aynen dediğin gibi dediyse.Emir verir gibi hemen bırak o kişiyi

Yükleniyor...