Kilolu bayanla seks yapmak ister miydiniz?

Birinle tanıştınız çok güzel, karaketeri tam istediğiniz gibi fakat kilolu sadece balık etli değil (yani çok çok kiloluda değil).Bu bayanla cinsellik yaşamak ister miydiniz, yoksa asla olmaz mı diyorsunuz?Asla diyorsanız niye? Herşey yolunda aslında tam istediğiniz gibi bayan tek kilolu işte. Her önünüze gelen kişilerden bahsetmiyorum.

Güncellemeler:
Birde şunu sorayım :) peki kilo vermeye başladı falan... işte uygun bir duruma geldi, fakat bedensel izleri kaldı hani sarkmalar falan bu sizi nasıl şekilde etkiler?
Arkadaşlar yanlış anlaşılma var ben kilolu değilim 179 boyunda 71 kiloyum boyuma ideal, nöbetimde kilolu ve aslında çok güzel bir bayan gördüm yanındaki adamda kupkuru bu soru ordan geldi aklıma...
 

Cevabın Var mı?

0/2000 characters

En İyi Cevap

  • Kadın dediğn zaten kilolu olmalı...Elini attığın her yerde ele gelen bir şeyler olmalı ...öyle cılız zayıf yada sadece göğüsleri biraz vücuduna göre iri olan kadınla sevişilmez bence...Tabi zevk meselesi... buraya kadar olan kısım cinsellikle sevişmeyle alakalı sorduğun kısmın ayrıntısı...Gelelim sorunun asıl cevabına...Eğer karakter olarak tam istediğim gibi birisi ise onunla cinsellikten önce kesinlikle evlenmeyi düşünürüm... İnsanın kendi karakterine uyan kişiyi bulması çok zordur. karşındaki çok güzeldir yada bayanlar için konuşursak çok yakışıklıdır ama karaktersizdir... Böyle olan kişi dünyanın en güzeli olsa bile evlenilmez ama cinsellik yaşanır...umarım sıkmamışımdır

Erkekler Ne Diyor 32

  • Ya bazı erkekler kilolu bayanları seviyor ama ben sevmem :D ancak çok ama çok abaza olursam olur :D

  • denemek isterim denk gelirse..balık etliler ideal bence ne fazlası ne azı

  • :)hiç sorun değil ki kilo dışında herşey tamamsa kiloda istisna olsun

  • Hiç yapmadım ama şeyi çok dar oluyor diyorlar kiloluların.Tabi söylenti ne kadar dogru daha bir tanı koymadım.

  • önemli olan insanların birbirlerini sevmesi ten uyumu çok önemli...

  • asla olmaz. kilo insan gözüme gözükmesin bile. o kadar diyetisyenler programlar var. kilo insanlar hala kilolu kalmaya ısrarcılarsa akıl hastalıkları var demektir

    • gerçek hastalıkları ayrı tutuyorum. ama bende metabolizma yavaşlığı var su içsem yarıyor diyip baklava poğaça börekleri götürenler bu lafımdan istediği kadar alınıp eksi atabilir

    • kilolu bayanları istemiyor olabilirsin, ama aşalama derim ayıp ediyorsun hepimiz insanız. acaba hastalıkmı diye düşünmüyormusun bazıları yemeklen ilgili olmayan sebeblerden dolayı kilo alıyor. Ki türk bayanları yaşlandığı zaman kilo alır annen zayıfmı acaba?

  • ben kışın onunla sesk yapmak isterim hem ısıtır beni kış soğuğunda

  • Ben istemem

  • kilolu bayanların yüzü çok güzel olur genelde..o anki duruma bağlı yani.

  • Ben özellikle kilolu tercih ederim.

  • kilo,çatlaklar olmaz yaa ben fit olmak için yırtınıyorum kadında da bi zahmet kumsaati çıksın ortaya misyonerde o incecik bel harika olur bide kadının üstte olduğu durumlarda

  • valla hiç fark etmez...kimse beri gelsin :)

  • yok ben almıyım...tarzım değil...o bayan seçim yapmalı...ya yemek, yada aşna-vişne...

  • eline dolu dolu geliyor :D dokunuyorsun felan bol bol :D olabilir neden olmasın en azından iteklediğini hissediyorsun :D uff canım istedi :D:DDD

  • kişilik olarak birbirimize uyuyorsa birbirimizi seviyorsak zaten dış görünüş teferruattan başka birşey değildir...*

  • kesinlikle ilişkiye girerım

  • Neden olmasın .

  • bilinmiyor

  • Ben zayıflarla yapmak istemem zaten..çatlak hem bendede var:))bi ara baya bi kilo almıştım çok iyi anlıyorum seni yani

    • ben kilolu değilim kardeşim :D nöbetimde kilolu bi bayan ve zayıf bi adam gördüm soru ordan aklıma geldi dedim niye acaba?

  • etli butlu olması ne güzel

  • sen kendini pazara uygun bir mal haline getirmeye baslamıssın dostum ama gerek yoktu.. seni boylede sevebilirdi. berbat bi soru ve berbat bir konumdasın!

  • görmedim bakmadım olamaz fotoğrafını koyarsan belki derim :)

  • olabilir tabiki. seversem, beğenirsem öyle çokta umrumda olmaz. selulit, çatlak falan çokta dert etmem. elde olmayan şeylerden ötürü bunu takıntı etmem.

  • Seversem bakmam herhalde ama çok kilolu birini sevmedim, severmiyim bilmem.

  • bence olurdu nefes alsın yeter?

  • her türlü gideri olur.. fark yapmaz..

  • ben yapmak istemem açıkcası

  • sevdikten sonra olur

  • Benim boyum 182 , kilomda 82 . Şimdi seksin en ateşli yerinde ben kızı kaldırıp ters çeviremiceksem veya sağa sola dönderemiceksem veya veya o , o derece esnek değilse bitmiştir, kilolulukla alakası yok bence . bazı kızlar tahta gibi , ne sıskalar var , ölü ölü .

    • peki yaşlandığı zaman zayıflarında sarkıyor, gerci ben spor yapmaya calışıyorum olmasın diye ama :D veya hamile kaldıktan sonra da olabiliyor. evlendiğin kişiyi o zaman değişecekmisin? :D

    • Editten sonra , benim kişisel tercihim valla sarkmış vs kabul edemem . Eğer benden iyi performans bekliyorsa , fazlası olmayan , bütün tüyleri alınmış , kendi ve malum yeri temiz ve kokusuz olan biri olmalı . Diğer türlü göz göze bile gelmem, abartmıyorum .

  • kilolu bir bayanla...asla...

    • anladım :))) ama büyük konuşmamak yine iyiyidir. ben hep güdük adam istemem diyordum, prensiplerim vardı boyum 1.79 m ve iki güdük ile tanıştım hahaha :D

    • :) olmam. ama gerçekten, beni tanısan sen daha çok ısrarcı olursun aşık olamayacağım konusunda :D
      şöyle anlatayım. kilolu bir bayansa ve iyi bir arkadaşımsa kilo vermesine yardımcı olurum (bu konuda gerçekten tecrübeliyim). ama biraz acımasız gibi olacak ama yinede yapmam. kendi kurallarım var birlikte olduğum kızlarla ilgili. onların dışında olanlarla birlikte olmam.prensip meselesi :P

    • ilginç, ya peki hastalık'dan kiloluysa veya başından kötü birşey geçmiş o duruma gelmişse, sonuçta değişemiyecek bi durumda değil? yardımcı olursan oda verir, ki ya aşık olursan bir gün napcan büyük konuşma olmam diye :D

    • Öncekileri Göster
  • bu davetmi? nasıl bir sorudur bu?eşiniz zaten sizi her şartta kabul ediyordurki evlisinizdir ..evli değilmisiniz? bile bile yapmayın lütfen...:(

    • olayı şu an gercekten abartıyorsun ben kimseyi kötülemiyorum sanırım beni anlamıyorsunuz. Hem ben meşru yapmışım veya gayri meşru yapmışın bu sizi ilgilendirecek bir durum değil sorduğum soru ile alakadar da değil. lütfen biraz söylediklerinize dikkat edin. saygılar

    • siz meşru yollarlamı yapıyorsunuz yoksa gayrii meşrumu?madem öyle bir cevap veridniz bu açıdan düşünün lütfen.elbtteki bu ithamım size değil şahsınıza algılamayın ama birileri gayri meşru iş yapıyor diye yada dikeni var diye gülü kötülemenin anlamı olurmu?

    • kızmıyorum :) meşru yollarda işlemmi kaldı ki artık?

    • Öncekileri Göster
  • ben zayıfım ama harika olur diye düşünüyorum hele memeleri off çıldırtma beni sabah sabah

    • ben dayanamam öyle kadınlara hoşuma gidiyo olsun memeleri iş görür yeter bana bacakların önemi yok

    • :D ya heryerinde catlakları ve selüliti varsa

Kızlar Ne Diyor 8

  • yemeğin salçalısı kadını kalçalısı demişler..kadın dediğin beli ince ama diğer yerleri dolgun olmalı..

  • bense zayıf beylerden hoşlanmıyorum hani kazık gibi olanlardan. erkek dediğinde iri yapılı, maskulin olacak ama aşırı derece kilolu değil sonra bütün iş banamı kalsın XD

  • erkekler sisman kadin sevmez, bayanlarda sisman erkek:(

    • ama baksana sevenlerde var...

  • İstemezdim. Açık net. Sarkma varsa pilates yapsın. Kesin çözüm.

    • Balık etli kavramı da 100 kg falan olmalı. Lakin benim balık et dediğim durum 42 bedenden yukarısı değildir.

    • benim için çok çok kilolu 160-200 kg olan biri :D belki bunu yazsaydım iyi olacaktı affet :D

    • "sadece balık etli değil (yani çok çok kiloluda değil)." yazısını yazan sensin.

    • Öncekileri Göster
  • Hep merak ettım.. bu kilolu erkekler aşağı bakınca hani kendı pipisinı göremez ya göbekten dolayıAcaba sokarken bu göbek pipiyi icerı sokmaya engel olurmu :SCevabımda: kesınlikle hayır..!

  • kilolu bir erkekler olabilirsin tezatlık yaşamazsınız o zaman :))

  • Bence onun yatmak istediği kişi olmaya çalışma, o yatmak istediği kişiyi sana dönüştürürse cidden senden hoşlanıyordur, seviyodur, aşıktır, hayrandır... Ama seni sürekli değişmeye itiyosa, kalıba sokmaya çalışıyorsa seni hayallerine uydrmaya çalışıyordur, hayali sen değilsin demektir ...

    • bu yorumlar bana tanıdık geliyor ...

  • yok yaaa normal bi kilo olmaliii bencee cok kilolu ne yaaaa ince ve zarif biraz bacaklari etli olsun yeter

    • etli bacak evet :)

Yükleniyor...