Seksi kadın nasıl olunur?

Nasıl seksi kadın olunur? Diyelim seksapelimi arttırmak istiyorum, o yönde eksikliklerim olduğunu düşünüyorum. Bir kadın seksi olmak için neler yapabilir?

Cevabın Var mı?

0/2000

En İyi Cevap

  • Bunda doğuştan gelen özelliklerin önemi çok ama iyi bir bakım, şık ve yakışan kıyafetler kadını tamamen değiştirerek afet haline dönüştürebilir. En önemli konu doğal olmak, seksi görünmek amacıyla yapmacık hareketlerde bulunmamak ve çok kırıtmamaktır :))

Erkekler Ne Diyor 14

  • Çok şey lazım giyim önemli bakış lazım cilve lazım ses tonu lazım mimik lazım lazımda lazım beceri işi o iş

  • soyun soyunabildiğin kadar:))

    • oldu yolun ortasında sıprıttızmı...

    • ahaha =D şarkı verelm bide street striptz =D wuu :D

  • bir bakışıyla herşeyi anlatan ama gerçekte hiçbirşey vermeyen kadın benim için seksidirhep çok anlamlı bakıp sonrada olmaz diyen kadın beni cezbeder ve çok seksi gelir banaaslında seksi olmak demek oranı buranı açmak demek değildirbazen bir bakış bir gülüşhiç beklemediğim anda anlamlı bir kelime bile benim için seksi olabilirve o hatunu deli gibi arzulayabilirim

  • seni göremediğim için tavsiye veremeyeceğim lakin her kız seksi olamaz :)

    • cok haklısın...

  • vücudun düzgün olsun, bir de yürürken az kıvırtarak yürü, tamamdır...

    • asena mısalı falanmı :))

    • aynen öyle...:):)

    • 36gün

      Kıvırtmak derken kırılmayonda :))

  • Kadından kadına değişen bir durum...Aynı şeyleri yapan kadından birisi çok seksi olurken diğeri çok komik görünebilir...Senin üzerinde çalışacağımıza göre önce bir boy foto koymalısın profile...Önce bir bakalım değil mi estetik gerekiyor mu, saçlar nasıl, kilo-boy durumu nedir vs vs bunlara göre bir yönlendirme yapılabilir...:)

  • bakımlı olmalısın bir kere tabi. tırnaklar, dozunda bir makyaj, saçlar , ağda vs. giyimin de önemli tadında bir dekolte(fazlası gerçekten itici oluyor), özellikle topuklu ayakkabı! vücudun nasıl bilmiyorum ama göğüs boyutu önemlidir benim için. bir erkek 'benim için göğüs boyutu önemli değil' 'çok büyüğü zaten çirkin oluyo abi yeaaa' diyorsa inanma 90 ölçülü göğüslere hepimizin ağız suyu akar=) kendimden biliyorum.

  • Seksi kadın olarak. Doğal ol, seksiysen seksisindir. Seksi (En. Sexy, Tur. ? Sanki cinsi tahrik gücü.)

  • vücudun sarkık olmayacak ve yanlardan basenlerin olacak

  • spor, sağlıklı beslenme, uyku, saç bakımı. kişilik olarak sosyal ve güçlü birisi olursan bonus.giyim demeyi unutmuşum.

  • seksi olmak görüntüden daha fazla ruhsal bir durum...içerideki fizik ötesi içselliği artırmak gerekir...diğer türlüsü sadece bedensel bir haz olur.

  • Seksi olmaya çabala, sana bunun için yaklaşsınlar, sonra da terkediliyorum diye hayıflan. Olma seksi falan. Gözlerin her şeyi vaad eder gibi baksın, yeter..

  • seksi olunmaz doğulur :D

Kızlar Ne Diyor 4

  • ben seksi değilim bazıları değuştan seksi oluyor isterdim olmak;)

  • seksi ve ilgi çekici giyin... yürüyüşün çok önemli... bakışlar kaçmaz olay... makyajını dozunda yap abartma... ve bir erkekle bakışırken gözünü çeken sen olma... toplum içinde hareketlerini ayarla... falan filan işte...

    • seksi bir kadın kadın benim için çarşafda giyse seksidir bi şekilde belli ederseksiligini dişiligini..

    • garanlık bu senın dusuncen ben genel olanı soledım... seven ınsana gore bacaklarını acıp yatan kadında seksı gelır...

  • İnce bel,belirgin kalçalar,dolgun ve şekilli göğüslü olmak lazım ilk önce.Sonra bu vücut hatlarını ortaya çıkaracak dar kıyafetler.Hafif göğüs dekoltesi.Canlı renklerle de daha çekici olacaksın...

  • tanga giy :D

    • :))))))))

    • alkış:)))

    • en dürüst cevap senindi ece tebrik ederim :):):)

Yükleniyor...