Karadul örümceği çiftleştikten sonra neden erkeğini yer?

Karadul örümceği çiftleştikten sonra neden erkeğini yer?

Buna iki kere faydalanmak denir :)

Yasaeydi ne olurdu :)

Güncellemeler:
.- aşkııım, gel hadi yatağa

+ ya başım ağrıyo, örümcek hislerim falan

- hadi bebeğim naz etme...

+ eşhedüenlaaa...

 

Cevabın Var mı?

0/2000

En İyi Cevap

  • Bu hayvan zaten böcekle besleniyor,erkeğe çiftleşme içgüdüsüyle yaklaşıyor işi bitincede yiyor.Zaten erkek olanın ömrü çok kısa ve bu sürede hiçbirşey yemiyor. Dişi çiftleştikden sonra erkeği yediği için ismide karadul yani isim ordan geliyor, dul kalıyor:)

    • Haha dul işte hep yer

    • ama uyanık erkekler önce bir böcek avlayıp getirip dişiye veriyorlar, dişi o böceği yerken s*kip kaçıyolar. nasıl? erkekliğe sığar mı sence bu? :)

Kızlar Ne Diyor 6

  • sevdiğni paylaşmamak içindir. ama keşke bende yiyebilseydim. bi bakıyorsun başka hatunlarla takılıyor. örümcekte haklı gel de yeme :)

    • haha :)

    • Haha yemede yanında yat işte :)

  • sevdiği için..başkasıyla paylaşmak istemiyordur yer..bunu benimde düşünmem gerek...:)

    • Haha vay sevgilinin haline :D

  • erkeklerin kıymeti artardı.. :) ama yemek iyi bir fikir değil lezzetli olduğunuzu düşünmüyorum

    • :(

    • kekremsi mi derler ona.. hani ilk ağzına aldığında tatlı gelir sonra acımsı tuhaf bir tat

    • Haha bu cevapta süperdi :) kişiye göre degişir diyim lezzet, sence hangi tadız

  • belkide çok iffetlidir ve kendini feda ettiği bir erkeğin nefes almasını istemiyodur

    • Evet ikimizde bilgi edinmiş olduk :)

    • rica ederim saol sorduğun için sen böyle bi soru sormasan bende böyle bi bilgi sahibi olmıcaktım :)

    • Sagol arastırdın için

    • Öncekileri Göster
  • Yeteri kadar siz bizim ömrümüzü yiyorsunuz zaten..

    • hıhıı

    • Ne niyetine, aksam yemegi niyetinemi :)

    • Yerim bak

    • Öncekileri Göster
  • erkek kalmazdı:)

    • Silah çıktı mertlik bozuldu naparsın işde o anlamda :)

    • :)

    • Haha :D buda güzeldi, Zaten bu korunmalar çıktı,karadul erkekleri kurudu :D

    • Öncekileri Göster

Erkekler Ne Diyor 10

  • dogada birçok böcek ciftlestikten sonra dişileri erkegini yer :) entomolog oldugum için çok iyi biliyorum bu konuyu :)

    • Anladım tamam kim denk gelirse :)

    • suan aklıma gelmiyorda. zaten böceklerde insanlar gibi bir çiftleşme durumu yoktur yani.tek eşlilik gibi haha :D kim denk gelirse :P

    • Haha tamam baska varmı

    • Öncekileri Göster
  • onalr oral yaparken yanlışlıkla yiyorlardır belki :D

    2 penisli örümcek var :D :D :D sevişirken itersen bunları arkadan kırılabiliyor kırılırsa ikinciyi cıkarıp devam ediyor yaa XD

    • yedekli diyorsun yaniii.. ha super yaa..

    • Ne güzel ne güzel haha :D

  • zaten bizlerde de öyle değilmi dostum... Kadına herşeyi yaşatıyorsun, istediğini alıyorsun ama o senin bir ömür kafanın etini yiyor... Ha karadul örümceği, ha bizim Türk kadınları :S

    • Haha aynen öyle :D

  • başımızın etini zaten yiyorlar

    • Yesinler bakalım

  • beni yiyecek arkdaş benimle uzun süre idare eder 100 kılo kadarrım da

    • Haha :D

  • eğer yiyecek bulamazsa 1 erkek öleceğine onlarca gelecek vaadeden yavru ölecektir. o yüzden erkek bilerek dişisinin ağzına girerek ölümeye razı olur ve 1'i ölür onlarcası hayat bulur.

    • Aynen

  • KARADUL Çiftleşir hatta çiftleşene kadar da bir sürü cilve, naz yapar erkek örümceğin aklını başından alır, Sonra bir sigara yakar ve erkeğin sigarası bitmeden yavaşça kulağına eğilir birşey söyliyecekmiş gibi'' ne düşünüyorsun, sevgilim'' gibi, tabi bizim erkek örümcek anlamaz hatunun niyetini. Sonrası ortada başının altından tam boynundan iliğini emer, Ne kafası kalır ne de o bir sürü bacağı..

    • Kader arkadasım kader aynen

    • kader işte :)

    • Çok hüzünlü bir hayat serüveni

  • Başımızın etini zaten yiyorlar :D

    • evet

  • erkekler çok kıymetli olurdu hatta damızlık bile olurdu erkekler.. o zamn ama bayanlar kıyamazlar bize insan bindigi dalı keser mi hiç..

    • Kesiyor işte resmen :D ölcen baska care yok

  • erkeğini daha çok içinde hissetmek için :)

    • Haha mükemmel bir cevap :D

Yükleniyor...