• Sor
  • Bence

Kadının vajinası nasıl olursa erkeğin daha hoşuna gider?

Erkeklerin en çok beğendikleri vajina biçimi nasıldır? kadının vajinası nasıl olursa erkeğin daha hoşuna gider?

Görüşün nedir?

0/2000

En İyi Görüş

  • Çoğu erkek dar olsun demiş.O zaman bir zahmet her kızla yatmayında kızların vajinası dar kalsın.

    • onlarda vermesin ama :S

    • Öncekileri Göster
    • O zaman kendine bir tane ayırda dar kalsın başka başka şeyler girdikçe esnekeleşiyor.

    • haha yorumlara bak ya :D:D

Erkekler Ne Diyor 29

  • en bariz istenilen geniş olmamasıdır heralde.

  • normal pozisyonlarda genelde geniş oluyor akan sıvıdan dolayı ereksyon daha geç oluyor animal dog da yani domaltarak birleşmede sen istemesende içerideki yapı sıkısıyor hem erkek neye dokundugunu hıssedıyor hemde kadın can yakmayada gerek kalmıyor ozaman.dogal darlıktan yanayız yani ;)

  • garanti belgesi olsun birde ömür boyu servis garantisi olsun

    • haha :D
      Genişlemeyecek, pörsümeyecek, ilkgünkü doğallıgını koruyacak vs. :D
      Ne güzel olurdu yav :D
      Sigorta şirketleri böyle bir kampanya başlatsa ya :p

  • ıslak ve sıcak olsun yeter sanırım :))

  • 2. el olmasın :)yeter :))))

  • çok ilginç bi soru. vajina vajinadır.nasıl olması gerekir ki? şu var sadece: bazı kızların vajina dudakları büyük ve abartılı şekilde dışarıda. bazı kızların ki de yok denecek kadar küçük. biz erkekler bu tür şeyleri normal karşılarız. ama şunu duymuştum bunu demek istiyorsan ayrı mesele: bazı kızlar dudakları büyük diye estetik açısından ameliyatla küçülttürenler var. bizce büyük yada küçük olması önemli değil.biz erkekler şunu demeyiz bazılarını penizi büyük bazılarının ki normal penisi eğri olanlarda var neden eğri vs. yada ince kalın meselesi. önemli olan işlevdir. bir bayan zevki vajinasının sadece ilk 5-6 cm den alır derin kısımlarından zevk almaz. uzun penis ii işlev görmez vs.

  • temız ve dar

  • Temiz olsun Yeter

  • hiç açılmamış sıfır kilometre olursa hoşuna gider bence :))

  • sırf ilişki için hazırlanan değil doğalında olduğu gibi olsun... ne olursa olsun orgazmın anında alınan zevk herzaman aynıdır

  • temiz dar ve sıcak olsun

  • Ben hiç ilişkiye girmediğim için hepsi güzel benim için...

  • tüysüz ve sulu bi şeftali ne kadar güzel olursa kadının vajinasıda tüysüz sulu olsun dudakları fazla dışarı çıkık ve büyük olmasın benim çok hoşuma gider

  • ya sahsen ben hiçkimseyle ilişkiye girmedim bu yüzden p*rnolardaki vajinaları gördüm sadece gerçeğini hiç görmedim ama p*rnolarda olduğu gibi sarkık büzüşmüş yani mundar olmuş iğrenç sokmam bile orya ama gerçekte öyle değildir heralde güzel görünmesine dar olursa daha fazla zevk alırım temiz olmasına kokmamasına sokacağım zaman kılsız olmasına ve yalamak istesiğindede pürüzsüz ve temiz bir vajina seçerim

  • temiz dar

  • kılsız pembe dar temiz bide sevdiğim kişinin vajinası olsun =) diğerleri iğrenç gelir =)

  • hijyen en önemlisi,kılsız ve dar...:)))

  • dar kötü kokmayan ve iyi sıvı salgılayan:)

  • temiz, güzel kokan ve mümkün olduğu kadar dar olan...

  • en güzel vajina makyaj olmuş ve mis gibi parfum kokan vajinadır :)) öyle vajina görünce yemede yanında yatasım geliyor vajinanında hisleri duyguları vardır ona göre

  • dudakları büyük olmasınve orantılı olsun fazla geniş olmasın birde siyah olmasın tüyleri seyrekk olsun (tabiri caizs vajinayı buldun kılsızını istiyon derler ya ne olursa olsun sevdiğim kız olsun bu arada halk arasında vajina değil başka bişeyderler)

    • sipariş mi veriyorsun?

    • aynen :)

  • dar olsun benim olsun :)

  • dağılmış genişlemiş olmasın yeter :))

  • Yaprak..

  • temiz olun mis kokun yeter.pazar yerine dönmesin orası.kısacası efendi olun lan :P

  • anam şeftali kuru ve bayat olmasın sulu ve taze olsunda her erkegin hosuna gider

  • kılsız parlak .kıllı vajinayı erkek yalamak istemeyebilir

  • dar

  • Vajinaya bu kadar kafa yorma

Kızlar Ne Diyor 4

  • erkekler için bunun bir önemi olduğunu sanmıyorum.Önemli olan sonuçtur onlar için.

  • son kullanma tarihi geçmemiş..ve açılmış paket olmasın...

    • :))

    • ))

  • saf deri olsun garanti belgesi olsun ürün koku yapmasın

    • :)))) 30 gün içinde geri iade olsun beğenmessek geri verebilirmiyiz :)))

    • Öncekileri Göster
    • eşyamı bu ne garanti belgesi:))

    • öyle soruya böyle cevap erkekler tanrı değil onlarında kusurları var ki biz kusursuz olmak için kasmayalım

  • dar, bembeyaz iç rengi pembe, bakımlı.

Yükleniyor...