Bir penis yakışıklı olur mu ?

geçen okuduğum bi yazı'' Darth Vaderin kaskina bire bir ilham kaynagi oldugu asikar olan bas kismi ise penisin kasi gozudur. Bir penisin guzelligi, bas kisminin duzgun kesimli, nizami ve yuvarlakca olmasindan gelir. Bu ozelliklerdeki bir penis yakisikli bir penistir. Galata Kulesinin kulahi gibi bir anda sivrilen baslar makul degildir, cirkindir.'' bu özellikler zevk almayı değiştirebilir mi peki ek sorum bu


0|0
10|12

En İyi Kız Görüşü

Kızlar Ne Diyor 10

  • insan karsisindakini sevince sanirim pek tipine bakmiyor:) ya da hic o kadar kotusunu gormedim ki ilgimi cekmedi, ama guzel olan guzel yani:)

    1|0
    0|0
  • evet bazı penisler çok çirkin bazıları ise çok estetik duruyor

    1|0
    0|1
  • şapkalı yani sünnetli olanlar güzel görünüyo

    0|0
    0|0
  • tipi önemli değil karizmatik olsun bide bizim kızla boyu buyuna huyu huyuna olsun yeter...

    0|1
    0|1
    • ooooo çok şey istiyorsun sende .)) boy huy tüm özellikler bir arada toplamak zor :))

  • zevk alma konusunda kalın olması yeterli biyolojik olarak.

    1|0
    0|1
  • ahh ahh yırtık bir hatun olucaktım da evet yakışıklı penis olur nasıl mı olur aha da resmi deyip beni her seferinde yıldızlara uçuran penısın ve penısın aıt oldugu adamın fotosunu koyucaktım ama nerdeee :) ah bee özledimm

    0|0
    0|0
  • Kapkara olmasın yeter ...Bazı erkeklerin vücudu beyaz,açık tenli ama penisi kara ıyyyy

    0|0
    0|0
    • siz nerden biliyorsunuz kapkara olduğunu. burası somali değil...

    • Hepsini Göster
    • peki aşık olduğun çocuk öyle ise ?

    • Ne pisliği ya genlerle kaynaklı o karalık beyazlık buğday tenli olupta vajinasının iç dudakları kara olan bayanlarda oluyor.

  • Darth Vader'e bakış açımı değiştirdin. Helal olsun :). Karizması yerle bir oldu gözümde.

    En yakışıklısı içerde en uzun kalanıdır. İtiraz istemem.

    1|1
    1|1
    • Aradığınız üyeye şu an ulaşılamıyor. Lütfen daha sonra tekrar denemeyiniz.

    • Hepsini Göster
    • O ayak fetişisti olduğun için değil :). Ayak fetişistlerinin öyle bir genellemesi yok.

    • arkadaşın kastı önsevişme falan total 2 saat sanırm :) herşey dahil konseptli..

  • heykeli bile yapıldığına göre, evet olur =)

    Tamamen estetik nedenlerden dolayı zevk almayı değiştirebilir evet. Güzel bir kızla yada ucube bir kızla sevişmek gibi birşey işte,ikisinde de girdiğin yer aynı ama aldıgın zevk farklı =)

    0|0
    0|0

Erkekler Ne Diyor 12

  • O açıdan sünnetçime sonsuz teşekkürlerimi sunuyor ellerinden öpüyorum:)

    0|1
    0|0
  • biz o tarife halk arasında mantar baş diyoruz!

    0|0
    0|0
  • olması muhtemel.

    0|0
    0|0
  • penisi islevi iyi olsunda isterse odun olsun ne farkeder

    biraktigi haz, tad onemli olan

    0|0
    0|0
  • vajinanın nasıl güzeli çirkini varsa penisinde olur.

    0|0
    0|0
  • Altın penis ödülünü alan kişi mi ? Evet o benim. ^^

    0|0
    0|0
  • zevkler ve renkler tartışılmaz gönül sevince kıvrımlı kıvrımsız farketmiyor herhalde bazıları gata kulesi bazıları eyfel kulesi olsun ister

    0|0
    0|0
  • ereksiyon halindeki haline yorum istiyorsun..valla işlev önemli. işlev bozuksa penislerin bradd pitt,ide olsa farketmez ..birde sönük hali istediğin kadar imaj yap gazoz kapağı görünümünde.saygılar

    1|0
    0|0
  • bence tabiki olur yakışıklı olmasa bile tatlı olur en azından =)

    0|0
    0|0
  • sanırım oluyor çünkü bir kaç kişiden bu konuda güzel şeyler duydum ...estetik olarak güzel olması artı bir durum ayrıca biraz büyük ve kalınsa ... gerisini siz getirin :)))

    0|0
    0|0
  • benimki çok yakışıklı p

    0|0
    0|0
  • Onu bunu bilmem en romantiği bende ister inanın ister inanmayın benimkinin başı değilde beden gibi bakarsan göğüsünde damarlardan kalp var. Utandım ondan id yi gizlicem :)

    0|0
    0|0
Yükleniyor...