İlk cinsel birleşim ne kadar sürüyor ne kadar zor?

ilk cinsel birleşim ne kadar zor ne kadar sürüyor karşı tarafı tatmin edemeyiz diye düşünüyorum

Güncellemeler:
toplanın bakalım
heyyyy

0|0
5|9

En İyi Erkek Görüşü

  • Yavrum çok heyecanlıyım, hep filmlerde gördüm lise de biyolojim de iyidi, çocuk zaten hep ağlıyor, hiç sorma hadi ne olacaksa olsun yumdum gözlerimi.

    not:dudaklarım kapalı öpüşürüm mmmmmmmhmmmm diye...:((( asdasdasd

    0|0
    0|0

Kızlar Ne Diyor 5

  • 30 dk falan sürdü. ama kız zevk almıyor uğraşma

    0|0
    0|0
  • Cok tirsiyorum lan beceremicem diye

    1|0
    0|2
    • korkma ya sevdiğinle yap

    • Hepsini Göster
    • Sendede delikvar erkek olmadigm ne malum

    • sen fakemsin

  • kişiden kişiye değişir

    0|0
    0|0
  • yaşamadım bilmiyooomm

    0|0
    0|0
  • Bende ne kanama olmadı sadece biraz ağrı oldu okadar

    0|0
    0|0

Erkekler Ne Diyor 9

  • hatun bakıre ıse zaten bır ıkı gıt gelden sonra kan gelınce durup beklemek gerekıyor. o nedenle ılk geceden cok bır sey bekleme kadından.

    ama erkegın ılk denemesı ıse degısır

    0|0
    0|0
  • erkek içinde ilkse kısa sürede gidersin ama zamanla bu süre uzuyo cinsel hayat düzene girdiginde

    0|0
    0|0
    • yani 5 dkka felan

    • kişiye göre degişir ama kısadır yani bir kac git gel sonrası belli

  • İlki 5 dk sürerse aferin:)

    0|0
    0|0
    • sende ne kadar sürdü

    • Hepsini Göster
    • Bileğine güveniyorsan öyle yap:P

    • .D

  • Lan var ya, kadın milletinin yatakta kan bağışı yapar gibi hareketsiz yatmasının ana nedenisiniz..

    1|0
    0|0
  • ben 25 dk da boşaldım .. ama baya hazırlıklıydım :D kız beni playboy zannediyodu

    0|0
    0|0
  • en fazla 5 dakika sürer heyecandan

    0|0
    0|0
  • İlk ilişkide penisinde sertleşir , zevkte alamazsın pek boşalırken.

    0|0
    0|0
  • ilk ilişkisinde erken boşalmayan erkek tabutunu hazırlasın :D

    0|0
    0|0
    • :D neden

    • Hepsini Göster
    • :D doğalına bırak

    • aynen dediğin iyi oldu .D

Yükleniyor...