Yemek videosu yarışmasıSevgiliye ne pişirilir? Videoya çek, yarışmaya katıl, 500 TL senin olsun! Kapat

Bir kadın nasıl güzel sevişebilir?

bir kadın nasıl güzel sevişir. ya da şöyle sorayım bir erkek sevişme esnasında kadınların nasıl davranmasını bekler, nasıl davranan kadınlar güzel sevişen kadın kategorisine girer. nolur sadece ölece yatakta uzansın falan demeyin, tabiki ayrıntılı anlatılamaz ama yinede abartmadan ifade edilebileceğini düşünüyorum.


0|0
7|21

En İyi Erkek Görüşü

  • Istekli olmali, katilimci olmali, nelerden zevk aldigini davranislariyla, sesiyle belli etmeli. isteklere karsi gelmemeli, gerektiginde siradisi seyleri o istemeli, o baslatmali. Erkeginin neleri cok sevdigini bilmeli ona gore davranmali, ona gore giyinmeli, ona gore durmasini yatmasini kalkmasini bilmeli. ikinci, ucuncu icin erkegi hazirlamali. Utanmamali, ozgur davranmali, asla hayir dememeli. Sokakta hanimefendi, mutfakta asci, yatakta o.. olmayi bilmeli:)

    0|1

Erkekler Ne Diyor 21

  • yatakta pasif olmayan, öylece uzanıp beklemeyen, ne istediğini bilen, ruh haline göre davranıp rahat olan hatun. çokta zor olmasa gerek.

    0|0
  • kendini rahat birak kasilma ritimlere ayak uydur

    zaten istem disi hareketlerin senin yerine herseyi yapiyor :))))))

    0|0
  • kısrak gibi olucan bide at kuyruğu bide ekose etek. zaten sen dur gerisini o halleder

    0|0
  • bende bilsem ahh deneye deneye öğrenilcek birşey

    0|0
  • tam uyumayı düşünürken sabaha kadar yatmamayı düşündürten kadın hareketlri ve kulağıma söyledikleriyle.öncesinde yatakta zaten sorun değil...yeter şşş ayıp:))

    0|0
  • yazıktır yahu p*rno filmlerde seyrettiklerinizi tavsiye ediyorsunuz. fahişe me lan bunlar.

    3|0
  • kadın isteklş olmalı yatakta vahşi bir at gibi depişmeli arasıra sexs oyunları oynamalı en önemlisi sakso çekmeli zaten bunları yapan bşr bayan eşini ateşlemiş olur o erkek o dakikadan sonra atem bonbası gibi olur :))) yanıyorum himmet abeyyyy der

    0|1
  • sevişmek bir sanattır. bizim türk kızları sanattan hiç anlamıyorlar..

    0|0
  • kadın herşeyden önce kendini sexy hissetmeli ve ateşli olmalı,oral sex yaptırmalı ve yapmalı,ilişki esnasında dirty sözlere girmeli ve kendisine sert davranılmasını istemeli,karşılıklı fantazileri ilişki esnasında bile konuşarak sex yapabilmeli...:)))))

    haa birde parfümler vs olmalı ...

    0|0
  • kadında elinden geldiği kadar aktif olmalı ve zaman zaman erkeği dinlendirerek bu önemli zamanı uzatmalıdır...ayrıca yatakta kadın kısıtlayıcı değil mümkün olduğu kadar özgürlükçü olmalı...

    0|0
  • erkeğe sert tavırlarda bulun mesela onu yatağa doğru parmak ucunla it utanma sıkılma cool davran ve ateşli ol onun etrafında dön ve seni seyretsin kalçalarını kullan ipleri kendi elinde tut oysa senin neler yapabildiğini görsün =)

    1|0
  • kadın öpsrken erkegın pensını ve testsnı oksarsa hosuna gider.. sonra yvs yvs eglır göbegını yalar snra pensı öper yalr emmye bslar.. styenını ckartır snra arkasını döner erkek kldnu ckartır sonra erkgn kucagında dans eder falan :D

    0|0
  • taklit yapmadıgı şekilde,dogal oldugu şekili bekler mesela kendini cekici buluyorsa erkek zaten sevismekden haz duyar ve ikiside haz alır.

    0|0
  • en güzeli doğal olanı.bu sölediğin tecrübeyle doğru orantılı bişey.her erkekte bu tecrübe ilerlemesinin kendisiyle olmasını ister bence

    1|0
  • bu ıs ıfade ıle olmaz deneme yanılma yontemi ile bulabılırsın.anlatmak ıle olsa herkez bu konuda doktora yapardı.kadından beklenen sadece ortama ayak uydurması ve ısteklı oldugunu gostermesı yeterlıdır.erkek erkekse eger zaten senı gıdılmesı gereken yola goturur.

    0|0
  • genelde odun ve malak pozisyonunu seven kızlardan olma.yani odun gibi durma malak gibi yatma.katılımcı ol.biraz o yönetsin biraz sen yönet.utanma sıkılma.içinden geleni yap.

    1|0
  • utanma sıkılma gerisi gelir zaten :)

    0|0
  • Ne istediğini söyleyen ve yatakda pasif durmayan kadın guzel sevisir

    0|0
  • Kadın işi bilecek muamele sağlam olacak yani oral işini iyi yapacak erkeğinin gözlerine bakacak nasıl zevk verip aldığını görecek.

    0|0
  • taocu sex kitapları var kadınlar için sevişme taktiği bi ton var onlara bak

    0|0

Kızlar Ne Diyor 7

  • bu yetenek isi bence. ben daha hıcbı tecrube sahıbı degılken bile performansım cok iyiydi hatta erkek arkadasım oncelerden baya tecrubem oldugunu falan dusunuyodu. allah vergisi yani. aldıgım duyumlara gore de turk kızlarının cogunlugu yeteneksız bu knuda. opusmeyı dahı beceremıyolar. sonra vay efendim sevglimn gozu nye dısarda niye benı aldattı. ben de olsam aldatırım valla.

    0|2
  • ruhunu katan kadın:)

    0|0
  • Kendine güven ilk şart. Gerisi zamanla gelir. İlişki esnasında kendini sex için yaratılmış bir varlıkmış gibi düşün.

    2|4
  • kendini vererek.. vede aşıksan.. birazda sehveti düşünmek gerek..bazen duygusallığı bırakıp vahşi olmak..sınır tanımamak.. sekste sınır tanımıyorsan.. mükemmelsin kelimesini duymaman imkansız..

    0|1
  • atesli ve tutkulu ol hevesin kacmasin hep isteyini bildir neyi nasil seiyorsun hemcininde onun neleri sevirse onlari yappp cilginlar gibi opusun.on sevismeler uzun olsun onu opunce arada-sirada dudagini isir disle omuzlarini ve.sss

    0|0
  • En iyi yaptığım şey hiçbir erkek bana hükmedemiyor.

    0|1
  • biri demiş kendini seks için yaratılmış diye düşün yaratılış gayesi bu olamaz

    0|0
    • sadece o anlık öyle düşün demek istemiş.

    • Hepsini Göster
    • birinin düşüncesine katılmıyorsanda ya düzgünce belirt yada sus. herkes fikrini söylüyor. öyle ortaya konuştum diyerek ortamı germeye hakkın yok cicim.

      az daha saygı lütfen.

    • 23gün

      şu yorum kadar boş ve anlamsız bir yorum görmedim sanane insanların bakış açısından yahu. hem gizleniyosun hem saçmalıyosun hem yargılıyosun lütfen evinde çekirdek çitle hadi

Yükleniyor...