Erkekler kaç cm kızlar kaç cm ister?

Erkekler kaç cm kızlar kaç cm ister? Ankete katılın lütfen.

  • -10-11
    13% (10)7% (29)8% (39)Oy Ver
  • 12-13
    9% (7)14% (57)14% (64)Oy Ver
  • 14-15
    36% (28)30% (120)31% (148)Oy Ver
  • 16-17
    17% (13)30% (118)28% (131)Oy Ver
  • 18-19+
    25% (20)19% (72)19% (92)Oy Ver
Cinsiyetini belirt oyunu kullan KızımErkeğim
Güncellemeler:
Erkekler gerçek boyutu söylüyor kızlar olmasını istediğini söylüyor yanlış anlamayın
Arkadaşlar olayı saptırmayalım.


Soru basit erkekler isterse kc cm olduğunu işaretler isterse de ek olarak yazar yada istemezse hiç birini yapmaz. sadece tek yapmanızı istediğim gerçekçi rakamları ankete yansıtın cevaba ne yazarsanız yazın.


Kızlar hiç ankete katılmaya bilirler tabiki katılmak isteyenler için kc cm isterdiniz diye sordum size kalmış katılıp katılmamak
iyice zevk meselesine dönüştürüldü okadar güncelleme okadar uyarıyı dinlemeden hala ısrar ediyorsunuz zevk diye sormaz olaydım ne fantazi dünyanız varmış arkadaş

0|0
7|18

En İyi Erkek Görüşü

  • onaltı

    0|3
    0|0

Kızlar Ne Diyor 7

  • Boy diyince bende yanlış anlamışım,ben bu konulara girmiyorum ama hazır yazmışken söyliyim,insan sevince böyle şeyler önemsiz,hiç olmasada olur.

    0|4
    0|0
  • işimi görsün yeter boyuna takan erkekler.önemli olan işlevi

    0|4
    0|0
    • boya takmıyoruz aslında anket yapıyoruz sadece düşüncen güzel ama

    • Hepsini Göster
    • dostlar soruyu zevk yada işlevssel sormadım alakasız yorumlar yapmayın

    • yav tamam işlevde. bide bamya gibi olduğunu düşünsene. hahhahahahaha

  • bin beş yüz

    0|1
    2|1
  • 16-17

    0|0
    0|0
  • Çükünü elleyerek erkek seçmiyorum. Böyle yapana da daha rastlamadım. Ne çıkarsa bahtına.

    1|6
    0|0
  • cm derdine duscegınıze kac dk goturebldıgnzn hesabına dusun. cm konusu fasa fiso, cok kucuk olmadıgı surece tabi. adamın performansı yerlerde. 1 dakıka bile goturemıyo. boyuyla artislk yapıyo. eziklik baska da bsey degil.

    0|3
    0|0
    • :( guncellemeleri oku ablam lutfen sexle alakası yok sorunun

    • bu benm boyla ilgli sahsi fikrim. illa bellı kalıp icersnde mı cevap vermemız gereklı. ben bunun gereksz bişi olduguna degnmek istedm. konuyla bagalntılı snuc olarak.

    • yok cevap ver ama sen sanki uzunluk onemli gibi sormusum da öyle cevap veriyorsun gibi olmus

  • peki uzun yada kısa olması neyi fark edicek? ilişkideki artıları neler. uzunsa acıma olmazmı

    0|1
    0|0
    • ben ilişki için sormadım zaten erkeklerin penis ortalaması için sordum ve kadınların aklından geçen ortalama ne diye sorumda sex konusu yok aslında

    • uzun olunca hiç bişey olmuyor. allah kadının rahmini ona göre yaratmışş.

      sizde bamya yemeyi seviyorsunuz sanırım...

Erkekler Ne Diyor 17

  • en iyi boy kendi boyu bence:))

    0|0
    0|0
  • onemli olan boyu ve kalinligi degil onemli olan islevi dir

    0|1
    0|0
  • Gölgesinde rakı içilebilir :)))))

    bırakın kaç cm muhabbetini ya japon olsaydınız:))))

    0|1
    0|0
  • fazla büyük kızlara acı veriyor,ideal olan cm 14-19 arası diye biliyorum.bilmiyorum kızlar duruma göre sıcak bakıyorlar.acı hazdır fakat 15 olsun zevkli olsun ;)

    0|1
    0|0
  • 0,42 cm2

    3+1 terası var

    0|3
    0|1
  • önemli olan boyu değil işlevi. ayrıca bizim üzerimizden cm muhabbeti yapılmasın, yapılıyorsa da benimde isteklerim var. büyük cm isteyenlere cevabım: sizinki de bu kadar geniş olmasın.

    0|1
    0|0
  • kısa olsun

    0|0
    0|0
  • penisin boyu önemli değil işlevi önemli uzun ve kalın penis kadınlara zevk değil acil verir en iyisi orta boy 14 cm 16 cm arası ideal penis boyu :))

    0|0
    0|0
    • kaç cm zev verir diye bir kelime geçmemişti sadece boy ortalamasına bakıyorum zaten.

      Kızlarında ankete katılması için malum aklıllarından geçen rakamı işaretlesinler dedim genede sağol bilgilendirdiğin için

    • Hepsini Göster
    • diğer sorularda gördüğüm kadarıyla kızlar uzunluğa çok önem veriyor neyse bakarız artık

    • kısamı kim istiyor kısa :) bırakın uzunluk değil işlevi önemli muhabbetlerini kendinizi kandırmayın uzunluk elbet önemli dir

  • 18cm galiba işlev acayip iyi

    0|0
    0|0
  • bana göre ideal ama ilk kez o anı yaşayacak bayan için en ideali küçük olanı kadın gözünde

    0|1
    0|0
  • ben 20 diyorum...

    fazla mal göz mü çıkarır...

    0|1
    0|1
    • Okumadan yorum yapanlardan 1 tane daha :D

    • sen okumadığımı nereden biliyorsun sazan...

    • dostum kaç olsun demedim kac cm onu söylüyor erkekler :S

      kızlar kaç olmasını ister kızlar farklı erkekler farklı cevap veriyor ondan demis galiba

  • Kızları korkutacaksın bu konuyla.. Güncellemede benımkı bu kadar falan yazma :))

    0|0
    0|0
  • niye hep bizimki kısayı duymak istiyoruz

    0|0
    0|0
  • 16-17 cm ve kalın...

    0|0
    0|0
  • efektif olsun yeter kanımca ..

    0|0
    0|1
  • 21 cm im va

    0|0
    0|0
  • 3 oda bi salon büyüklüğünde :D

    0|0
    0|1
Yükleniyor...