Erkeklerden gelen o sıvı pis mi kokar kadına faydaları nelerdir?

vajinanın içine boşaldığı taktirde bu sıvının yumurtalıklara vs. faydalı olduğu söylenir faydası nedir başka bir şeye faydası var mıdir bir de bu şey kötü kokar mı

Güncellemeler:
pis kokuyor yani ha .s hem de çürümüş yumurta gibi .s
sağolun cevaplarınız için ;)
 

Cevabın Var mı?

0/2000

En İyi Cevap

  • erkek vajinanın içine boşalırsa adet in bitiminden 6 ila 7 gün sonrasında isen hamile kalma şansın çok fazladır o dönemde sende henüz yumurtlamış ve döllenmeyi bekleyen yumurtalara sahipsin demektir adetin bitiminden 15 gün sonra ise yumurtaların döllenme olasılığı düşer adet ile dışarı atılmaya hazırlana yumurtalr adetin 21 sonrasında kasılmalar la dışarı atılırlar bu düzenli adet görenler için geçerlidir yani içine boşalan erkek seni hamile bıraka bilir döl yolunda ki spermalar da 72 saat canlılığını koruyup dölleme yeteneğinde olurlar bu süre içinde vajinandan dışarı çıkabilir ve hoş kokmayabilir yardımcı olduysam

    • YANLIŞI BİLEN DOĞRUSUNU DA BİLİYORDUR ÖYLE DEĞİLMİ * SEN DOĞRUSUNU YAZ DA PİÇ OLMASIN

    • arkadaşım çok yanlış bilgi veriyorsun dediğin tarihler yanlış ve takvim yöntemi ise en yanlış yöntemdir.bu nedenle binlerce piç var memlekette :))

Erkekler Ne Diyor 17

  • 5-10 dk beklerse duyacağın koku yumurta çürüğüne benzr :D

  • kızım o şeyin kokusu iğrençtir.ha hiç bir şeyede iyi gelmiyor.çocuk yapmaktan başka bir işe yaramıyor.yok sivilcelere iyi geliyormuş,yok işte sarkmaları önlüyormuş gibi laflar yalan dolan aldatmaca.sakın bu tür şeylere inanma..

  • erkeğin yediği yemeklere göre değişir o mesela tarçınlı ürünleri çok tercih ediyorsa koku iyi oluyo diye duymuştum sivilcelere iyi geliyomuş galiba

  • kötü kokmaz gaydasıda yok :D

  • yumurtalara varırsa çocuk yapar, protein ve bir çok mineral ve vitamin içerdiği için nerene sürersen fayda eder, fazla kötü kokmaz kendine has, doğal bir kokusu var.

    • :))

    • dr bu kızın derdine sen çare olursun olursan:D bastım+yı

  • c vitamini o.

  • link :))

  • Sıvı ne meni mi? Bide boşalmadan önce gelen var ondan bahsediyorsan onun ne kokusu nede zararı var.Yararı var mı bilmiyorum.Eğer meni ( sperm ) den bahsediyorsan. Çocuğun oluyor. Bundan güzel yarar olur mu? :D

  • ön sevısme öncesınde gelen sıvı var bı nevı dogal kayganlastırıcı bu aynı zamanda kadında gelır gelmezse zaten kuru kuru olmaz yada her seferınde kayganlastırıcı aramak zorunda kalırdık allah öyle bır yaratmıskı ınsanı bazılarının beyınlerı eksık dıyoruz ama onlar sonradan olma umarım faydalı olmusumdur

  • içine boşalırsa hamile kalırsın başka bişi olmaz. ama sperm yutmak vücuda canlı hücre almak için en etkili yoldur. sperm çıkışından 15 sn sonra hiçbir etkisi kalmaz. su gibi olur

  • yumurtalıklara gidince o sıvı faydasını 0 ay sonra görürsün arkadaşım :D

    • pardon 9 ay sonra :D

  • kötü kokmaz faydasını akınca görürsün :)

  • bu yaşa kadar ögrenmedi iseniz . öyleyse sen hiç sevmemiş sevilmemişsin gönülsen şarkısınız çagrışım yaptırdınız :)) bilgilerinize sunuyorum ... link

    • rica ederim . faydalanın diye bilgilendirmek istedim :)) ama bilemem şimdi ecza oldu diye size vermiyebilirler . :))))

    • :)) teşekkürler

    • kısaca herderda deva :D

  • meni cilde iyi gelir gençleştirir derinin nem miktarını ayarlar. yutulursa protein deposudur vucuda faydalıdır. hatta ve somurarak yutarsan ömürde uzama oluyormuş yani bunuda duyuncayok artık diyesim geldi ama hepsi gerçek bilimsel veriler.

  • Yumurtalarını dölleyerek faydalı olur. Suyla inceltilmiş çamaşır suyu gibi kokar.

  • kokmaz ama faydası hamile bırakmaktır

  • mide bulandıracak bir kokusu yok iğrenmezsin faydası hakkında bir fikrim yok

Kızlar Ne Diyor 4

  • evet pis kokar

  • Co faydalı çok annelik makamına ulaşıp kutsallasiyorsun ;)

  • yaşım 19 ve 5 aylık evliyim bu aralar bol bol seks yapıyoruz 2 yıl falan hamilelik düşünmüyoruz b nedenlede ilaçla korunuyoruz.meninin tadı ve kokusu kötü değil arada bir meni yutuyorum ekşimtrak bi tat ama hoş bir şey.kokusuda beni tahrik ediyor

    • Sen baya düşkünsün anlaşılan başarılar

    • çok erken evlenmişsin ne oldu böyle

    • eşine ananas yedir tadı geçiyormuş :D

  • cocuk yapar :)

Yükleniyor...