Dişçilerin kulladığı uyuşturucu spreyden kullanılabilir mi?

erken boşalmanın önüne geçebilmek için dişçilerin kullandığı uyuşturucu spreyden kullanılsa ne olur :D


0|0
227

En İyi Erkek Görüşü

  • zaten geciktiricideki etken maddeyle, dişçideki uyuşturucu spreyin etken maddesi aynı dişçideki spreyin adı xlocaine olur genelde başka isimdede olabiliyor., etken maddesi lidocaine(lidokain) iyide onu bulman zor olabilir onun ampul halide var istersen Jetokain veya jetosel anestol pomaddaki etken maddede aynı. hatta emva pomad varki çok güçlüdür. ondada lidocaine + prilocain var.

    0|0
    0|0
    • çok fazla tıbbi oldu. birde tantum gargara var sanırım :)

Senin görüşün var mı?

Erkekler Ne Diyor 26

  • kendinemi partnerinemi

    partnerin icin diyorum anestol pomad bir fındık büyüklügünde partnerinin penis ucuna sür 10 dakika bekle sonra devam edin 25 30 dakika üstünden inmez ama sakın pomad sürülüyken oral yapma agzını hissetmezsin ve partnerin prezervatif takarsada iyi olur.

    ecz anestol pomadı ne icin kullanacagınıda anlamaz.

    kendin icin diyorsan partnerine yazık olur

    bayanların orgazım durumları erkeklere benzemez artarda bosalanı var tek seferde bosalanı var kesik halde bosalını var erkekler gibi degil .

    kendine sürersen partnerin seni orgazma ulastırması icin penisini sokmasına gerek yok vibratör tarzında bir seyi soksun cıkarsın eliyle en az 40 dakika ancak orgazm olursun

    0|1
    0|0
  • erkek ereksiyon olamaz...

    0|0
    0|0
  • Dişçilerin kullandığna gerek yok.Zaten var boşalmayı greciktiren sprey eczanlerde.Sorun erken boşalmaysa terapi alaral sorunun çözmek gerekiyor.Sprey boşalmayı geciktirir ama hissi öldürdiüğü içinde zevki azaltır.

    0|0
    0|0
  • Seninkinin sorunu çözeceğim diye uğraşıyorsun ama o spreyi kullanırsan iki gün penisini hissetmez gariban. Bir şekilde penis yolunu bulursa sende vajinanı iki gün hissetmezsin artık.

    0|0
    0|0
  • Bunu kullanacak sen misin :D Yanlış profilden sordu sanırım arkadaş karıştırdı :D

    0|0
    0|0
  • daha neler görecez acaba

    0|0
    0|0
  • :) onu kullanacağınıza alın geciktirici sprey geç gelin :)

    0|0
    0|0
  • uyuşturduktan sonra ilişkiye girmemin ne anlamı var

    0|0
    0|0
  • pense kelpeten lazımmmı

    0|0
    0|0
  • o kadarını bilmem de erken erekte olmamak için birebirdir kesin işe yarar yani :)

    0|0
    0|0
  • Bişe sorucam .Sen boğazicini mi bitirmiştin odtü mü yoksa hacettepe tıpmı ?

    1|0
    0|0
  • bişey hissedemeyeceği için ereksiyon kaybı yaşayabilir partnerin.hiç de denemedim böyle bişeyi

    0|0
    0|0
  • Vay vay bu soruya bak be :D O Kullanılsa ben kadına acırım D: Acıdan yürüyemez< :D

    0|0
    0|0
  • hiç bi zevk vermez

    0|0
    0|0
  • adamın pipisiyle ve geleceğiyle oynama

    mazallah işlevsiz hale gelirse

    0|0
    0|0
  • dene ve bize sonucu yaz gizli ok

    0|0
    0|0
  • Git eczaneden geciktirici al nediye dişcilerin ilacını kullanıyon

    "adı eros krem"

    0|0
    0|0
  • Erken boşalma yerini ereksiyon sorununa bırakır :D

    0|0
    0|0
  • ön dişini acısız ağrısız çekersin adamın :)

    0|0
    0|0
  • ne diyon lan sen değişik

    0|0
    0|0
  • Erkekler Devam
    6

Kızlar Ne Diyor 2

  • ilişkideyken canın çıkar ne olur :))

    1|0
    0|0
    • insna ozaman uyusunca agzi kocaman olmus gibi hiddetmiyomu demekki essek kadar hissedicek penisini adam hahahah

    • galiba zaten normal zamanda girmekte zorlanan penis ozaman nasıl girecek merak ediyom :))

  • ısırabiliriz acımaz:)

    0|0
    0|0
Yükleniyor...