Biraz sarhoştum kız arkadaşımla seviştik

çoğu şeyi hatırlıyorum çok pişmanım iğreniyorum kendimden :( o kızlada görüşmek istemiyorum artık arıyo falan açmıyorum face dende sildim napsam kendimi daha iyi hissederim ya siz napardınız benim yerimde olsanız

 

Cevabın Var mı?

0/2000

En İyi Cevap

  • bunu tamamıyle, macera olarak dusun bir kere yaptın diye lez oldugun anlamına da gelmez bu...

Erkekler Ne Diyor 22

  • gereksz abartı...

  • bidaha sarhoş ol erkek arkadasınl sewiş duygunu bastır

  • bukadar buyutulecek bırsey degıl kafanı takma sana sahıp olmadıysa sorun yok

  • git bir erkekle yat kendine gel

    • hict ekomik degilsin ;)

  • bi daha çok içmemeye çalış :) takma salla.

  • takma kafana olan olmuş artık anı geri döndüremessin sen sapık değilsin bir anlıkbir tahrik olma olayı hepsi bir erkekle mutlu olacağını sende biliyorsun bu ruhunda yara açmadan unut gitsin

  • Ben de sevgilisi olan ve normalde kardeşim gibi gördüğüm bir kızla sevişmiştim, alkol kötü ediyor. Alkole veda ettim

    • kızı hamile bırakıyordum az kalsın, amma sevişmiştik yahu

    • bide ben alkole veda edebilsem

  • Kendini oldugun gibi kabul et ve hayatına devam et

    olur böyle şeyler hayatta

    hata yapmadan hayat öğrenilmiyor.

  • Kız arkadaşın sarhoş değil miydi? OLur böyle şeyler ya. Kız arkadaşın sarhoşluğundan yararlanıp lezbiyen gibi sevişmeyi denemiş ne var bunda büyütülecek. Önemli olan dahadah yapalım dememesi hemen silme arkadaşını dinle diyeceği şey önemlidir belki.

  • Kendine gelinceye kadar aralıksız erkeklerle sevişmen gerek, ilacın bu

  • o lezbiyen olunca seni istemiş ve seni sarhoş edip sevişmiş bunu erkekler yapardı ama kızda yapabiliyor demekki çok birsey olmaz kızlığını bozmadıysada ama sende istemişin tabiki normalde kızlara ilgin yoksa unut gitsin sorun olmaz ama varsa o zaman iyi düşün

    • yoksa zaten silmişin kızı birdaha konuşma birde erkek arkadaş bul kendine unutursun herseyi

    • kizlara ilgim yok

  • sarhoş da olsam erkekle yapamam la . o ne öyle :) ne kadar sarhoş oldun ki kız olduğunu bile farkedemedin?

    • insanlar hemcinsinden tahrik olmaz. burda bir hata var. ne yaptı sana?

    • hayir

    • lezbiyenlik hissediyor musun kendinde?

    • Öncekileri Göster
  • nasıl yaptın sadece öpüştünüz mü vajinaya indiniz mi ?

    • ya ben cok bisi yapmadim aslinda o herseyi yapti zaten gorusmicem o kizla artik kendimden tiksiniyorum

    • çok ileri gitmediyseniz kolay atlatırsın aklından en iyisi o kızla bir daha görüşme hatta karşılaşma ihtimaliniz bile olmasın zamanla unutursun ne yaşadığınıza bağlı bu durum bir kız için kötü olmalı geçmiş olsun

    • detaye girmek istemiyorum cok utaniyorum ama soyunduk iste iyice o kizda da zaten lezlik vardi, o basladi opmeye dokunmaya falan

  • vay be bende bu kızlar nerde diyordum

  • Şişede durdugu gıbı durmuyor maalesef :/

    • heyyyyyyyyyyyyyy :)

    • ama hic serii olmuyor ki boyle :/ anlatcaklarimi da anlatamyorm hemm

    • boylede sohbet ediyoruz ya

    • Öncekileri Göster
  • Ben olsam O kızın numarasını bana özelden gönderirdim.Ben bi kulağını çekeyim :)

    Sarhoşken nasıl yapıyosun da ayılınca iğreniyosun ilginç. Biz sarhoş olunca gay'lik yapmıyoz yani...Vardır sende bi durum..

    • Bende onu dedim ya..İlginç bi durum olmuş..Sarhoşta olsan bilinç yerinde yinede..

    • yok oyle bi durum lez olsaydim pisman olmazdim dimi

  • bir daha sevişirdim

  • Yakın tandığın biri değil miydi kız?

    • Sorunun cinsel terapi ile ilgilenen psikologla paylaş derim.Nerde yaşıyorsun.

    • ya taniyordum diyorum ya faceden falan sildim

    • Ben olsam psikologla görüşürdüm.

  • erkekle seviş

  • Alkol şişede durduğu gibi durmuyor. Yapacak birşey yok aklına getirmemeye çalış ve unut bu olanları, önüne bak.

  • ne derler bilirsin her genç kızın başına gelir öyle şeyler :) aşarsın bunları

  • Camdan at kendini

Kızlar Ne Diyor 12

  • kız lezbiyen çıktı heralde :D

  • ayy buyuk konusmayayım ama ben bunu kaldıramazdım herhalde ..:\ ama ınsanız ıste oluyor ne yapsanda kendını ıyı hısetmıceksın bıraz zamanla belkı

  • Psikologa gitmelisin başka türlü atlatılmaz

  • Ne kadar zevk aldığımı hatırlamaya çalışırdım.

    • istemdiği bir kişi ondan pişman galiba

  • e ne var ki bunda bu kadar büyütecek anlamadım ki? sevmek sevilmek sevişmek... bunlar güzel şeyler. Neden kendinden iğreniyormuşsun? İğreneceksen, alçaklıklardan, sevgisizlikten, yalandan, alçaklıktan, ikiyüzlülükten, sahterkarlıktan iğren...

    sevmekten, sevilmekten, sevişmekten zarar gelmez. Keşke her günümüz böyle severek sevişerek geçse

    • savaşma seviş diyenlerdensiniz galiba:) yada itişme itelet diyenlerden:)

  • benimlede sevişebilirsin aşkııım

    • bence kötü bişey yapmamışsin hatta erkekle yaşamadığın için şükretmen gerek durumuna çokta takılma boşver :)

    • haha bu seferde artik intihar mi ederim ne :)

  • tek yapamayacağım şey bir bayana dokunmak ve bana dounmasına izin vermek... itici bir durum...

  • Wuuuuuhhhuuuuuu! Ben hep bu anı yakalamayı hayal kuruyorum nerde bende o sans senin durumuna gelince sen ne kadar ictin de bu duruma geldin yavrum hem yaparken igrenmiyorsun da sonrasında bastan izin vermeyebilirdin bence senin icinde de bi lezlik ruhu varmıs gibi

    • Anladım tamam canım o zaman yapıcan tek sey bi da icmicen o kadar madem ki içince cabuk tahrik oluyorsun tanıdıgın insanlarla güvendiklerinle içicen tamam! umarım seni üzücek kızlını bozucak bi durum olmamıstır yoksa kötü

    • hangi ani yakalamayi hayal ediyosn? gercekten lezlik yok bende ama ben alkol ictigimde zaten cok cabuk tahrik olurum bunun lez ''oldugumla'' alakasi yok zaten ben bisi yapmadim o kiz dokundu elledi optu falan icimde lezlik olsa pisman olmazdim kendimden igrenmezdim

  • Mühim birşey değil çünkü sarhoşken yapılmış bir durum devamı gelmezse problem olmaz.

  • önemli değil böyle yaşayan çok kız var önemli olan gerisini getirmemen.

  • wuhuuuuu.. vay canına..

  • ahaha :D :D iyi olmuş

Yükleniyor...