• Sor
  • Bence

Kıllı vajina ve oral seks sorunsalı

arkadaşlar kızarkadaşımla sevişirken ilk defa benden oral yapmamı istedi bende seve seve olur dedim ama durum beklentilerimden farklıydı orası kıllıydı ve ben zar zor yaptım ama tüylerim diken diken oldu onun çok hoşuna gittiyi boşalmalarından belliydi ve hep yapmak stediğini söyledi ama ben kıllı bir vajina görmeye bile dayanamıyorum bunu ona söylesem alınacağından eminim sizce neyapmalıyım?

Görüşün nedir?

0/2000

En İyi Görüş

  • ağda yapmıyormuymuş yapmıyorsa niye örgü mü örcekmiş ıyyyykk onu en yakın kuaföre yönlendir orda 5 dk da temiizleyiversinler

    • bilmemki soramıyorum böyle şeyleri bu konularda çok alıngan..

    • alınmak istemiyorsa kendine çeki düzen ersn allh allh

Kızlar Ne Diyor 14

  • bir konuşma anında nazikçe bu sefer de alıp gel falan de. ne bileyim öyle daha zevkli olucanı söyle.

  • onun yanında kıllı vajina ne kadar iğrenç vs diye gönderme yap üstüne alınır:D keser..

    • çok alıngandır hemen kırılır onu kırmak istemiyorum.. onun çok mutlu olduğunu görmek güzel ama dudaklarıma kılların değmesi açıkçası berbat bir duygu..

  • oooluum bi an önce cözüm bul kıllı mıllıı dayanılmaz uygun bi dille söylemen gerek canım kıllarını alırsan cok zevkli dakikalar yasatabilirim sana ve kılsız kayganlastırıcıyla daha cok haz alırsın falan diyebilirsin bence

  • offff yapma yaa.. affet ama miden iyi kaldırmış.. kıllı hiç hoş değil ayrıca ne kadar temiz olsa hijenik olmaz :S

  • tüysüzken yaladığım zaman dilim daha çok temas ettiği için çok daha fazla hissediyormuşsun istersen bu sefer öyle deneyelimmi bencede öyle sanki daha mantıklı diyebilirsin...

  • En iyisi kibarca yüzüne söylemek tabii ki.

  • "tras fantezim var" diyeydin iyiydi :/

  • sen onu harbi seviyosun belli yoksa kim böyle bi iğrençliğe göz yumabilir ki isterse alınsın bu böyle devam etmez dostum açık açık söyle

  • Nasıl dayanamıyorsun anlamadım ki seviyor musun sevmiyor musun kıllı vajinayı yani rahatsız mı oluyorsun ?

    • evet çok rahatsız oluyorum

    • Bunu onunla paylaş anlat rahatsız olduğunu.

  • kızlarda berbat oluyo ama erkeklerin kıllı olmasını seviyorum

  • kılsız vajinayı çocuksu bulan sevgılılerım vardı ozellıkle bıraktırıyorlardı :D sızde bı garıpsınız be tabı sınırları asmayacak ve ust tarafta kucuk estetık skeılde durcak sekılde kalabılır obur turlu asagılara dogru o kılların tamamen alınması gerek pislik cunku...

  • bende kıl çıkmıyo ya erkek arkadaşım da kıllı makbüdür dedi :S salakmı ne ya

    • koptum ya

    • kıl nasıl çıkmıyor?

    • sarışınım sarı ince tüy çıkıyo oda gözükmüyo zaten kolda oluyo ya öylee bacaklarm da öyle benim için çok rahatt ama o kıllı seviyomş inanırmısın ya deli mi ne

  • bncee küveti doldur köpük faln fantazi yapma amaçlıı sor banyoya sonra biraz seviştikten sonra al eline jileti ve hem okşa hem tıraş et sonra da istediğini yap :))) ama nee pis kızmışya ıyyyyyyyyyyyyyyyy ben bile tiksindmm :(

Erkekler Ne Diyor 11

  • Tütsülesek daha otantik olur de, bozulursa şakaya vurursun.

  • kıllı vajina candır.ama alman vintage filmlerindeki kıllı bayanlar kadar değil. vajinayı bulmak için özel araştırma gerekmemeli.

  • söyle laf vardır şeyi buldun kılsızını mı arıyon diye aslında kıllı seven daha coktur benim bildiğim az olarak bende severim daha heyecan katar o oyle seviyorsa sende katlanacan

  • bi dahaki sevişmene yanında ağda getir oral yaparken cepten çıkar ve cart olay bitmiştir :D

  • hafif tüylü şeftali gibi oluyor ama mağara gibi de olmasın bi zahmet. ima edersen alır. en etkili yok..

  • şöyle bir cümle kurmalısınaşkım bence tüylerini alırsan senin daha fazla haz almanı sağlayabilirimveya buna benzer birşey

  • Ben olsam bi karış uzatır ağzına sokardım.Bakalım nasıl bir duygu dişlerin arasına girmesi anlasın :D

  • vajina buldun kılsızını mı arıyon derler anadolu'da:)

  • Kibarca ima et.

  • insan sevdiginden tiksinirmi be.birde seviyomuş :)

  • Temizlik ve hijyene önem verdiğini daha önce belirtseydin o da ona göre önlemini alıp gelirdi. Ama madem ilişkiye gireceksin niye tıraş etmezsin o da ayrı bir konu yani.

Yükleniyor...