• Sor
  • Bence

Erkekler hangi pozisyondan daha çok zevk alırlar?

çoğu doggystyle diyor, neden doggystyle, o pozisyonda kızların vajinası daha mı dar oluyor, sevgilimle de sevişirken çok acı çekiyorum bu pozisyonda, birazcık sinirleniyor bana öyle acıdan kıvrandığımda, sanırım çoğu kız acı çekiyordur bu pozisyonda..

Görüşün nedir?

0/2000

En İyi Görüş

Erkekler Ne Diyor 15

  • Hakimiyet ve kontrol..

  • bence misyoner en güzeli

    • surekli o pozisyonda sevismekte biraz sıkıcı olur

    • zaten ben sürekliyi kastetmedim

  • evet domaltınca görüntü hoş oluyo erkek için ben bu yüzden seviyorum yani yoksa benim için çok zevkli bi pozisyon değil domaldımı görsel bi şölene dönüşüyor sadece bu...:)

  • ben kaşıkpozisyonuna bayılıyorum .süper:)

  • kadının olduğu, kukunun olduğu, sevdiğinin olduğu her pozisyondan zevk alırlar :)

  • partnerin nasıl yapacağını bilmiyordur...doggy de incelikler var...

  • girip çıkılabilen her pozisyon ama en çok arabanın arka koltuğunda kucağıma aldığımda zevk almıştım

  • Senin dehosuna gitmeli, en derine giriyordur hem ama kalinlik gerek tabi.

  • Eşimle ince çorabını giydiğinde bacak omuzda aldığım kadar zevki hiçbir şeyde almadım bu hayatta daha :)

  • misyoner ve kaşık..

  • herkes gizlenmis bizde sakliyalim:Dufak-tefek bir sevgilim vardi bir ara, kucagima alir hoplata hoplata sirtini duvara dayar ayakta yapardik, bacaklarini belime doladigi icin kokune kadar alirdi o cok hosuma giderdi...

    • ya o pozisyondan bende cok zevk aliyorum ama doggy diyorum, doggy de cok aci cekiyorum, ama erkek arkadasim da bayiliyo, ona kalsa butun gece o pozisyonda sevisecek

    • accuk ondan accuk ondan o zaman:D

  • doggyde stili sebviyorum ,ama kadınlar için itici olduğunu duymuştum doğrumudur ?

  • snn oldgn hr pozsynda ;)

    • neden:s belki cok igrenc cirkin bi kizim

    • Bende öylesine demiştim zaten . senın yasın kac bırak bu sexi felan. başka şeylerle ugras.s

  • ohaa ne sokuyo sanada acı veriyo seninkimi dar onunkimi büyük

    • baska pozisyonlarda aci cekmiyorum :)

  • Sonuna kadar misyonerciyim!

Kızlar Ne Diyor 8

  • penis demekki yumurtalıklara kadar ulaşıyor ki baskı yapıyor kalın penisli erkeklerin daha çok baskı yapar ve vajina içerisine hava kaçar o zamanda ağrı yapabilir ben daha kalın penisli birisi görmedim yada uzun o yüzden ağrım olmadı ama doggy güzeldir

    • sordum ona eski sevgilinde aci cekiyormuydu diye, hayir o zevk aliyordu dedi, pesini uzun vede kalin, bazen uzun sure sevismedigimizde misyoner pozisyonundan bile aci cekiyorum.. bence daha cok benimle alakali, biyerde okumustum bazi kadinlar icine penis alamiyor diye falan :s

    • Öncekileri Göster
    • kocanınki kalınsa gönder bakalım tadına

    • ne b.k olduğun şu iğrenç yorumunla bir kez daha ortaya çıktı :D
      eşimde bende insanız o yüzden başkaları bize haram,domuzlar gibi yaşamayı sevmiyoruz yani..
      ama burda kocasını paylaşacak çok kadın var onlara ulaş sen :))

  • Doggy en guzelı yaa zevkten bagırıyorum ben

    • Bagiran,kadar bagirtanin da,yetenegi olmali dimi;)

    • budur...senden az var ne yazıkki...:)))

    • altına2 tane yastık koydadahaçoksıkışarada:)

  • doggyde ben bağrıyorum acıdan sanırım çok dar benimki

    • Zevkten mi?

    • +1

    • Tahrik ediyorsunuz milleti...

  • valla ben de pek hoşlaşmıyorum doggy den. uzun süre dayanamıyorum. bende de acı oluyor

  • ben seviyorum erkeğim sevgilim olsun da içimde o bana zevk verir

    • nerde senin gibi kadınlar...:)))

    • olum genel evde çalışmadığı ne malum .atlamayın sazan gibi:)

    • ya kucakta :):)

  • Kucak iidir kucak :)

    • Doggyden cok mu seviyorsun?;)

    • evet

    • Hoplatmak guzel:) yorulursun ama;)

  • benimde acıyordu ama artık acımıyor misyoner de cok acıyorr benimki

    • misyonerde aciyor mu? doggy de acimiyor ama misyonerde aciyor, ciddimisin :/ bende sadece doggy bide bacak omuzda aciyo

    • acıyan yer orası değil yumurtalıklarına yapılan baskıdan acıyordurr

  • Benimde çok acıyor ya :(

Yükleniyor...