Kafayı yemeden bir cevap alabilir miyim?

Biz ailece alafranga tuvalet kullanıyoruz. Bugün erkek kuzen de gelmiş, o da oraya giriyor. 3 erkek oldu yani evde. Ben az önce gittim, klozetin yanları falan ıslaktı, kirliydi, peçeteyle sildim. Kalktıktan sonra oturduğum yerlere denk gelen yerleri peçeteyle silerken, elim kaydı ve sildiğim yer vajinama değdi. Bi' şey olur mu ki? Hamilelik böyle kolay mı yani?

Dalga geçmeyin, takıntılıyım ben.

Güncellemeler:
Dalga geçilecek bir konu olduğunu sanmıyorum. Ciddiye alanlara teşekkürler.
 

Cevabın Var mı?

0/2000

En İyi Cevap

  • Yeter artık diyorum, Temizlik şart, eğitim şart diyorum başkada bir şey demiyorum.

    Şimdi orada idrar değilde sperm olduğun düşünürsek ancak şöyle bir şeyin olması lazım;

    Spermler kanatlı olmalı ve havada uça bilmeli, vajinayı algılama yetisi olmalı (aynı sivrisinek gibi). Sonrasında içe o vajinanın kalın dudaklarını ayıracak kadar güçlü olmaları, orayı açtıktan sonra içeride boğulmadan ve vajinanın salgıladığı koruyucu kalkanları aşıp yumurtaya kadar ulaşması. Yumurtalığa ulaştığında yumurtanın gel demeden onu zorlayarak içine girebilecek kadar güçlü olmalı.

    Yani binde demiyorum, milyonda demiyorum, milyarda bir ihtimal. Yani böyle hamile kalırsanız dünya literatürüne klazöt kapağının üstüne oturmakla hamile kalan ilk kadın olma ünvanına sahip olacaksınız.

    Tabi ki temiz olmanız, bu tür yerlerde oturduğunuz yeri temizlemeniz oldukça güzel ve sağlık açısından iyi ama bu şekilde hamile kalmanız Milyarda bir olasılık.

    Bilim adamları ve Dr lar henüz bu şekilde hamile kalan bir insana rastlamış değiller.

    • Sayın plain

      Evet sperm hücreleri oldukça hareketli ama bu tür durumlar da kullana bilecekleri bir kanatları yok, bahsettiğim olayı gerçekleştirecek bir kol kaslarını bırak kolları yok.

      Kirli, spermli bir klazötün üstüne oturmak sadece enfeksiyon kapma ihtimalini arttırır gebe kalmayı değil. İdrar yaparken çıkan basın oldukça kuvvetlidir. Ele bulaşmış olsa bile o elin vajina içine girmesi gerekmektedir.

    • milyarda 1 sen diyosun ihtimal var sonuçta

      ve sperm hücreleri çok hareketli biliyosun

    • wuuuu yoruma bakkk +1

Erkekler Ne Diyor 24

  • İşte size milyonlarca spermin zorlu ve ölümcül yolcuğu. İlk link Türkçe ve oldukça güzel anlatılmıştır. ikinci ve diğerler linkler ise yolcuğu gösteren yabancı versiyonudur.

    link

    link

    link

  • Eğer o sıvılık spermse milyonda bir ihtimal olarak hamile kalma şansın var. Arkadaşımın başına böyle bir olay gelmişti. Sevgilisiyle anal yolla ilişki yaptıktan sonra spermleri silerken ön tarafa bulaşma ile hamile kalmıştı.

    • sperm havayla temas ettiği anda ölür. yaşayabilmesi için belli bir scaklğa ihtiyacı vardır.

  • spermler çok kısa sürede ölürler. yani o çıkar çıkmaz oturduysan ve onlar spermse olma ihtimali vardır ama vajina dışı olduğu için milyonda bir ihtimal gibi birşey. ancak senin döneminde önemli. adetten sonraki 7-8 gün sonra hamile kalma ihtimali en yüksek dönemdir. o dönemde bile içe boşalınca milyonlarca spermden sadece bir kaçı yumurtaya ulaşır. özetle çok zor bir ihtimal... korkmanı gerektirecek bir durum yok yani.

  • Çiştir o çişşşşşşş :D

    • ahaha güldüm buna :D

  • o ıslaklık sperm degildir büyük ihtimalle

    sperm olsa bile yaklasık 90 sn gibi bir sürede spermler ölüyor yani hamilelik olusmaz ölmüş spermle.

    ayrıca evin erkeklerine tuvalet dersi vericem size de fırça cekmeyi ihmal etme

  • içine girmediyse bişey olmaz

  • Sorun olmaz.Spermler yaşamaz dışarda fazla zaten.

    • İlaç kaç ay oldu düzelir üzülme.

    • abim kaldırıyor zaten. o bakımdan rahatım. babam da alaturkayı kullanıyordu, sanırım ben evde yokken klozeti kullanmış. kuzen desen pek temiz olduğunu sanmıyorum. beni cidden ağlatıyor artık bu takıntılar, düşünmek istemedikçe beynime hücum ediyorlar. teşekkür ederim.

    • Sorun olmaz klozetten hamile kalmazsın ama erkekleri uyarın kapağı kaldırsanalr hiç değilse temizlkik açısından iyi olur.Ben sana destek olurum merak etme.

    • Öncekileri Göster
  • Çocuk oraya attırmadıysa bir problem olmaz. Çişten hamile kalmazsın. Ama oraya boşaldıysa falan hamile kalma riskin var.

  • hamilesin kızım sana söyleyeyim bir ay bekle aclık hissedersen yemeklere saldırırsan hamilesin miden bulanacak offf ne kötü akraba evliligi mongol bir cocugun olacak

    kuzenden cocugun olacak hemen evlenin . offff offff cok fena cokk allah dusmanımın basına vermesin bunu .

    bari yapıp hamile kalsaydın :-)

    dokuz ay sonra görüsürüz anne adeyı bundan sonra anneler günün kutlu olsun sanada diyecekler amanınnnnnn

  • silerken elin kayınca nasıl vajinana geliyor?

    kuzenlerin çişmi yapmış boşalmışmı?

  • meni oraya boşalması ile sizin elinize temas etmesi arasındaki süre önemli. Spermler uzun süre açık ortamda yaşayamazlar. Kısa bir süre içerisinde gerçkelşmiş bir durumsa düşük bir olasılık olmakla birlikte elinize bir sperm bulaşmış ve sizde vajinanıza dokunmuşsanız gerçekleşebilir. Ama bana sorarsanız bu%1 ihitmal bile değildir.

  • meniler eline değince parmağını içine sokmadın değil mi ?

  • :D:D valla haydar dümen 2 sin :D bak dalgana.

  • ıslaklık su veya çiş olamazmı? nşiye hemen sperm diye kuşkulandın? öyle vajinana değmeklede hamile kalınmaz.. için rahat olsun.. evde 3 erkekde varsa senin işin zor. :)

  • çok takıntılı olma başın ağrır gördüğün üzere... orda ki pislik nedir idrar pisliği en fazla idrar ile hamile kalınmaz bi zahmet... hadi diyelim ki herkes oraya mastbr. yapmış sperm olmuş gene birşey olmaz. vajinadan içeri giremez girse yukarı çıkamaz senin döllenmen içi spermin15 cm yol yapması gerek imkanı yok hamile kalmazsın...

  • Yuh çüş oooooha.Oraya mı attırıyorlar ya?Ne alakası var?Çişten hamile kalmazsın merak etme.

  • problem kesin yok ,ama evdekiler kusura bakma ama oldukça yabaniymiş...

  • eleman bosaldıysa uzerınden saat gecmesıyse ve spermde su ıle temes etmeyıp bozulmadıysa olabılme ıhtımalı dıs gebelık ıhtımalın mevcut adet gunune dıkkat et anormal bır durumda doktora gıtmenden baska duzgun bır cozum yok

  • Kalbini ferah tut bir sıkıntı olmaz ...

  • Ya klozete ïsemislerdir' bosalma degil. Idrardan hamile kalirsan tarihe gecersin. Cocugun babasinin adi ne? Sidik :)

  • eğer boşalmışsa klozetin üzerine, sende peçeteyle silip vajinanın içine doğru sürmüşsen hamile kalma riskin var. spermler 72 saat boyunca ölmezler

  • Burda tuvalet yok ama gülerken afedersin hacet giderdim.

    Nadir gülerim bak bu iyi birşey :)

    Saçmalama ablacım ne alakası var. o içine 8-10 cm girmeden çocuk mocuk olmaz.

  • elin vajınana yanlıslıkla nasıl degıyor ya

  • birşey olmaz .geçmiş olsun

Kızlar Ne Diyor 6

  • kıyamamm ... pislikler klozeti kaldırıp işeyememişlermi .. havadan yap oturma .. hamile kalmazsın ama mikrop kaparsın .. sonra dezenfenkte edersin .. şimdilik havadan yap peçeteyelde silsen için rahat etmez

  • gözün aydın hamilesin :))

  • Mümkün reglin gecikirse test yaptırmalısın.

    • usta komiksiniz ya mümkün diyor umarım bu espridirde ben anlamamışımdır :)

  • hamılesın hemde akrabalarından hemde melez bı cocugun olucak herkesın spermı karısmıs baksana klozete:))

  • yani çiş yerine meni işiyorlarsa, riskin var tabii bebeğim

    • ok

    • piercingte aklım kaldı ama oooffff :s

    • ihtimal var tabii ama zor. canım öyle istiyor.

    • Öncekileri Göster
  • kaç gün oldu

Yükleniyor...