Seks sırasındaki tahrik edici sözler

erkekler seks sırasında kızın ne tarz seyler söylemesini isterler yani küfür içerikli falan mı yoksa daha soft bişeyler mi ?


0|0
723

En İyi Erkek Görüşü

  • Kelimelerin en çıplak halinin kullanılması kadar tahrik edici bir şey yok bence seks esnasında. Ve bence erkeklerin de kadınlara söylemesi daha bir şehvetli kılıyor seksi. Hatta ben bu konuda oturup birşeyler yazmıştım ama buradan söylemem :) Neticesinde kesinlikle olmalı bu, sonuçta seks zaten çok özel ve zaten sadece o iki kişi arasındaki özgürlüğün bir yaşanma biçimi..

    1|2
    0|0

En İyi Kız Görüşü

  • erkeklerin penisini övecek şeyler söyle. işe yarar

    0|2
    0|3

Senin görüşün var mı?

Erkekler Ne Diyor 22

  • bakıpta şöyle göz ucuyla

    istiyormusun beni demesi ...

    ve akabindeki soru cümleleri ...

    Ne kadar istiyorsun ?

    Söyleeğğğğğ

    Hadiiii

    :D :D

    6|0
    2|0
  • Aslında küfür toplumumuzda aşağılama veya mahvetme ve darp anlamında kullanılmaktadır. İşte bu yüzden insanların bilinçaltında bu vardır yani nerde olursa olsun küfür kötü duygular çağrıştırdığı için yatakta pek tercih edilmeye biliyor... Ama yatakta söylenen küfür tahrik amaçlıdır ben karşı değilim ama sadece oros.u gibi kelimelere karşıyım çünkü anlamı kötü ve aşağılayıcıdır... fuck me vazgeçilmezimdir türkçesi tabi, inleme olarak mmmmm ve oohhh favorimdir, bunun dışında erotik sözlerde tahrik edicidir, mesela; erkeğim bana sahip ol, bedenim senindir, dudaklarımı ıslat, zevkten beni inlet, bana gerçek bir erkek olduğunu göster hadi ispatla bana, yapabildiklerin bu kadar mı?... tabi hayal gücü ve gözlerdeki becer beni mesajı veren şehvi bakışlar çok önemlidir yani düşündüklerini vücut diliyle de anlatabilmelidir...

    0|0
    0|0
  • ooo yaaa undebaahhh

    2|1
    0|0
  • walla ben fazla diyalog sevmiyorum .. zaten istemsiz bir şekilde yeterince ses çıkartıyorsunuz.. o sesler bana yetiyor .. karşı taraf o sırada konuyla ilgili bile olsa mantıklı cümleler kurabiliyorsa bir şeyleri yanlış yapıyorumdur ..

    0|0
    0|0
    • beni dahada tahrik eder o lafları ama tabi herkesin kendi görüşü

    • kadınlar için genelde öyle .. motivasyonu kolaylaştırıyor diyelim .. hatta diyebilirimki o sırada argo kelimelerden baya bi hoşlanmaktasınız .. sevişme vb gibi daha romantik kelimeler hikaye o sırada .. ama işte ben karşı tarafın kendini bırakmasını tercih ederim .. belki baska erkekler konuşmanızdan hoşlanıyordur ..

  • Ben kadınımın yatakta argo konuşmasından hoşlanırım. Hatta becer beni cümlesi bile bana göre soft bir cümle. Daha küfürlü, daha tahrik edici.

    0|0
    0|0
    • bende öyle seviyorum

    • Hepsini Göster
    • söylenmez yahu

    • Neden söylenmesin?

  • ayıp şeyler söyle mesela karikatürde görmüşdüm :) Büyüklerin yanında bacak bacak üstüne atmak gibi...

    1|0
    1|0
    • o ne ya :D

    • Erkek kızın üstünde ayıp şeyler söyle diyor kadına kadında büyüklerin yanında bacak bacak üstüne atmak diyor öyle işte..

  • Büyüklerin önünde bacak bacak üstüne atmak.

    0|0
    0|0
  • heryönü ile harika bir erkek oldugunu söylesin . fısıldasın yada haykırsın . . yeterli ... erkek . partnerinin dayanılmaz zevk ve keyif almasından ilşkiden cok daha keyif ve zevk alır unutmayın kızlar :))

    0|0
    0|0
  • herkes prof cevaplar 10 numara :)

    0|1
    0|0
  • çok fazla şey söylemek tadını kaçırır, önemli olan zevkin verdiği inlemeleri ve nefes alış verişleri hissettirmektir. ama tabi ara sıra bazı küçük şeylerle sslemekte şart, hadi kökle aşkım, hepsini sok içime, daha hızlı becer beni, ahhh ohhh vs vs...

    0|0
    0|0
  • yeah undebah

    1|0
    0|0
  • Şahsen sözlere değilde inilti v.s gibi şeyler huhuhuuuu coşturuyor yani :D

    0|0
    0|0
  • bence tahrik olmak için bura yeterli... cevaplara bak :)

    1|0
    0|0
  • orama koyma burama koy çok canım acısa da geri çekme ileri it hoş ve güzel oluyor.)

    0|0
    0|0
  • tabii ki küfür içerikli

    0|0
    0|0
  • Küçük fahişeni becermek için kaç dk daha devam edicen,hadi hadi gel gel artık vs vs..

    1|0
    0|0
  • Sen burada bir şeytansın ama dışarda melek diye geziyosun:D

    0|0
    0|0
  • hadi bebeğim kökle beni falan dese çıldırırım :)

    0|0
    0|0
  • seni istiyorum, üstünde ne var ve küfürlü sözler

    0|0
    0|0
  • ah uh oh hadi hadi

    0|0
    0|0
  • Erkekler Devam
    2

Kızlar Ne Diyor 6

  • s*k beni de

    tahrik oluyolar...

    3|6
    1|2
  • aşk bir sabunsa köpürt beni pakize

    1|0
    0|1
  • kufurmuu ıyk

    0|0
    0|1
  • S*k benı kazım sok yar parcala.köpurt bnı.butun bedenımle snn olmk ıstorum.yala ye bnı ye vs :))

    0|1
    0|3
    • sok becer beni falan dedim hosuna gitti :D

  • parçala beni aaayyyvan

    1|0
    0|2
  • sokkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk hepsini çıkartma hemen:))

    4|7
    0|3
Yükleniyor...