Sekse yeni başlayanlar için ya da meraklı olanlar için bişey anlatcak olsanız en aklınızda kalan tecrubeniz ne olurdu?

sex e yeni başlayanlar için ya da meraklı olanlar için bişey anlatcak olsanız en aklınızda kalan tecrubeniz ne olurdu? mesela benim nolursa olsun sex sırasında sakın ipleri kadına bırakma yoksa tepene çıkar diye bi sözüm var :D


0|0
0|3

En İyi Erkek Görüşü

  • şu üstüme çıkacak bi bayan bi tane denk geldim genel de hep ipleri bana bıraktılar :D nerde bu iplerin kendinde olmasını isteyen bayanlar :D nerdeeee nerdeee :D

    1|0

Kızlar Ne Diyor 0

Kızlardan ilk görüşü sen paylaş ve
1 Xper puan fazladan kazan!

Erkekler Ne Diyor 3

  • Olur mu la öyle şey? Yatakta kadının kontrolünden daha zevkli bişey yok zaten kontrol elindeyken havalara uçurduktan sonra dayanamayıp yere serip s.kiyon o da çıldırıyor. Mutlu mesut bir birliktelik işte

    1|0
  • ooo salih abi sende mi burdaydın

    0|1
Yükleniyor...