Kadınlar, her hoşlarına giden ve yeterli buldukları penisten zevk alır mı ?

Şimdi, çirkin bir erkek olmuş olsa, ve onunla ilişkiye girmiş olsanız, zevk alırmısınız eğer penisinin uzunluğu, kalınlığı, performansı, sizin için iyi ise.Yani, beğenmişimde ilişkiye girmişimde demeyin, yanı hani, mesela ne bileyim, p*rnodaki kadınlar işi gereği yapıyor, rejisör sen şu erkekle yat diyor mesela, ama kadın erkeği begnmiyor aslında, ama penisi yukarda saydığım gibi. iyi. vajinasına girdiğinde zevk alır mı ?

 

Cevabın Var mı?

0/2000

En İyi Cevap

  • şey meraklısı olsam kendime dildo alır sevgilim olsun istmezdim

    • Yok ben o anlamda demedim, yani her penis degilde, hani sizin icin yeterli olan penis vajinanizia girmis olsa, yinede zevk alirmisiniz ? ... dis görünüsünü begnmeseniz bile ?

    • Öncekileri Göster
    • yine anlamamissin soruyo... sevgi bagi yok ! ne nefret var ne sevgi var ! ...

      adamin disi görünüsü yakisikli degil, begenmiyorsun, ama yinede iliiskiye giriyorsun, o penisi igle vajnan girince zevk alirmisin ? ... mesela isin geregin p*rno filmi ceviriyorsun ve o kisiyi cirkin buluyorsun ama penisi gayet kalin ve uzun yada tam yani senin sevdigin sekilde, yinede haz ve zevk alirmisiniz penisinden ? yoksa dis görüntüsünde kafaya taikip zevk almazmisiniz ?

    • zevk almam .

Kızlar Ne Diyor 1

  • Her ten haz verse de , her omuz huzur vermiyor.

    • Haz ve Zevk alir yani ?

Erkekler Ne Diyor 1

  • sen buruşuk tenli çirkin bir kadınla yatmak istermisin, her nakadar göğüsleri dik kukkusu düzgün olsada ;)))

    • baska taraftan anlamisisn soruyo ;) ... ben penislini begenip diger tarafini begnmezlerse, haz zevk yinede alir misiniz diye sordum ;) ... teni burusuk cirkin kadin olsada, vajinasina sokunca gelmicen mi yani ?

    • Öncekileri Göster
    • soran; mesleği icra etmek farlı bişey bu işi zevke keder yapmak farklı
      heeeeeee girdiği zaman boşalırım ama zevk almam midem kalkar olmam öyle bir tiple beraber mümkünatı yok göze hitap etmeli beyenmem hoşlanmam lazım...

    • piiiişşşşşttt kızzzz she-ra emin ol o tiple beraber olacağıma elime boşalmam daha çok zevk verir en azından midem kalkmaz ;)
      sapla samanı birbirine karıştırma;))

Yükleniyor...