Hiç gusül abdesti almadan dolaştığınız oldu mu?

Hiç gusül abdesti almadan dolaştığınız oldu mu? Benim bazen regl ya da mastürbasyon yaptıktan sonra da alamadığım olur. Erkekler bu konuda nasıl?

 

Cevabın Var mı?

0/2000

En İyi Cevap

  • çok dikkat ederim gusülssüz adım atmamaya gayret ederim malum abdetsiz atılan her adım günah. ama ergenlikte çok da sallamazdım. çünkü hergün duş alınmıyo:) başımdan şöyle de bi olay geçti bi gün halı saha maçına gidecektim gitmeden uyudum ve rüyamda boşaldım duş almaya fırsat olmadı o halimle maça çıktım ve tam 3 yıldır yenemediğimiz takımı farklı bi şekilde yendik ondan sonraki tüm maçlara öyle gittim :) şimdide nadiran yenemediğimiz bi takım olunca bi sonraki maça öyle gidiyorum zafer bizim oluyo :)

    • :) yok ailemle gitmedim ki arabayla üç arkadaş işte bide şeytan dörtledik gittik :) ben sınava giderken evde herkes uyuyodu çünkü kimsenin kazanabileceğimden umudu yoktu. bi soru yazacam siteye ona da cevap yazarsan sevinirim şişe çevirme oyununda hiç birini tavlayan oldu mu soru bu

    • ya güldük iyi hoşta sen yine şeytana fazla güvenme napıcağı belli olmaz yanlız sınav sabahını merak ettim :D oğlum hadi gel dur baba şimdi gelemem felanmı moduna girdin :D

    • :) ne mutlu bana yüzünü güldürdüm. gerçi buda saçma bi laf oldu yüzünü güldürdüm ne demekse başka neren gülecek :) ailemden bilen tabi ki yok ama arkadaşlarımın hepsi bilir. yani bi insanda şeytan tüyü yoksa bu şekilde bizzat şeytan gelir nerde hayırsız ama olmasını istediğimiz iş var halledip gider :)

    • Öncekileri Göster

Erkekler Ne Diyor 9

  • Gusletmek isteyen bir kimse önce besmele okur ve ; "Niyet ettim Allah rızası için gusletmeye" diye niyet eder. Elleri bileklere kadar yıkadıktan sonra edep yerlerini temizler. Bundan sonra sağ avucuyla ağzına üç kere su alır ve her defasında ağzını boğazına kadar gargara şeklinde çalkalar. Oruçlu ise boğazına su kaçmamasına dikkat eder. Sağ avucuyla burnuna, genzine kadar üç defa su çeker, her defasında sol eliyle burnunu temizler. Bundan sonra tıpkı namaz abdesti gibi abdest alır. Abdest aldıktan sonra önce başına, sonra sağ, daha sonra da sol omuza üçer defa su döker ve vücudunu yıkar. Suyu her döküşte elleriyle vücudunu iyice ovuşturur. İğne ucu kadar kuru yer kalmaksızın vücudun her tarafını güzelce yıkar. Gusülde bıyık, saç ve sakal diplerine suyun iyice işlemesi için ovuşturulur. Göbek boşluğu, küpe delikleri dikkat edilerek yıkanır. Böylece gusül abdesti almış oluruz

  • haa sorma eskiden benimde çok olmuştur...her zaman imkan olmayabiliyor...mümkünse en azından genital bölgeyi yıkmak gerekir...koku oluşmaması için...

  • kesinlikle hemen alırım

    • bilemicem onu yapan avrdır heralde

    • yakalanmam yaa niye yakalannayım zatn tedbiri alıyosun bn bişeyi merak ediyorum acaba bi kız erkek arkadaşına masturbasyon yaparmı sadece elini kullanıcak soyunmıyacak erkek çıplak kız ona eliyle maturbasyon yapıyo

    • o 1 dk sonra bir nbakmışsın baban napıyosun oğlum kekeleyerek bababbb hiiiiiiç :D sonrasında ise kızarma ve döşemelri izlediğin birkaç gün :D

    • Öncekileri Göster
  • almıyorum sadece yıkanıp temizleniyorum

    • müslüman değilsen anlarım seni...

    • amaç yıkanmak değil mi. onu da yapıyorum

    • hiç mi almadın ?

  • yok cünüp gezmek dhaa zevkli oluyo bütün belaları üstüme çekiyorum yediklerim haram oluyo falan zevkli almaz olunurmu hiç mutlaka alınmalı bilmeyen varsa ayıp değil bilmemek öğrensin alsın yanii yoksa attığın her adımda yer gök beddua eder falan filn bi sürü şey dert tasa bela falan o yüzden önem veririm abdeste

    • 20 :) utanman komiğime gitti :)

    • peki sn kç yşındsn?

    • 22 :)

    • Öncekileri Göster
  • Her gece yıkanmadan temizlenmeden uyuyamam ama gusül abdest almıyorum. Dürüstlük istersen küçüklüğümden beri almamaya başladım ve şuan aklıma bile gelmiyor hep üşenmeyle başlıyor bu yada almak istemiyorsun sonrada alışıyorsun. Bana abdestlenmeyi unutturan neden o zamanlar fazla masturbasyon yapmamdı bir kere abdestlenme artık abdestlenmek aklına gelmiyor.

    • başın saolsun :)

    • annem 3 yaşımda öldü babam çok iyi ama onunla yaşamak istemedim tek başıma odamda sadece yalnızlığımla büyüdüm vede dini inancım artık yok Ate(Ateist)KapHarDe nicimin açılımı

    • müslüman kişiye farzdır güsul abdesti

    • Öncekileri Göster
  • bazan alamadığım olmuştu özellikle ergengen durmadan elim cebimde gezdiği için bizi paklayacak su bulamıyoduk

    • :D

  • ya gizli kullanıcı olarak yazmasan kurbağalar kısır kalır değil mi?dedemden öğrendiğim bişey var... cünupken gezdiğin zaman yerden kalkan her toz sana lanet okuyor... ve seni koruyan melekler gidiyor... aynı zamanda kalbin lekeleniyor... bu sürekli olursa kararıyor...

    • yok onu okuduğum okulda öğrendim...

    • deden öğretti heralde sana gusülü ?

    • almadan duramam... içime sığmaz... zaten çok fazla mastürbasyon yapmam... o da zevk hücrelerini öldürüyor...:)

    • Öncekileri Göster
  • elbetteki alınmalıdır ...

    • :D arada bişr alda unutma sonra heheh

    • çooookkkk
      :)

    • tabikide alınmalıdırda hiç almak gerekirken almadığınız oldu mu ?

Kızlar Ne Diyor 4

  • bir güzel gusül abdesti aldım . sonra yatsı namazımı kıldım . çok huzurluyum çoookk

  • Nedendir bilmem ama bilmediğim bi sebepten belki bozulmuştur diye her duşa girdiğimde alırm

    • ben de aynen sizin gibi yapıyorum

    • teşekkürrler

    • çok doğru yapıyorsunuz.

    • Öncekileri Göster
  • Hiç bir konuda yalan söyleyemediğim gibi, bu konuda da yalan yok.. İlk ergenli dönemimde masturbasyon yaptıktan sonra gusül almadan çok dolaşırdım.. Bilmediğimden değil de, umursamazlıkan almazdım..Regl bitiminden sonra ise almaya daha dikkat ederdim.. Tabii almadığım zamanlarda oldu.. Yani sadece duşa girip çıkardım..Ancak, bu konuda babamın bir gün beni oturtup bu işin hiç zor olmadığını, normal duş almaktan bir farkı olmadığını, yani kullanılan zaman açısından fark olmadığını söyleyip, farkın sadece gusle niyet etmek ve ağıza su alınınca suyun gırtlağa kadar çekip gargara edilmesi, buruna su çektiğin zaman da genize suyu çekip bırakmak icap ettiğini bunun dışında normal duş almaktan farksız olduğunu anlatıp, bunu ihmal etmem gerektiğini söyledi..O konuşmadan sonra hiç gusül almadan gezmedim.. Ayrıca, gusul konusuda kadın erkek ayrımı yoktur ve yapılmamalıdır..

    • Babamla bu konuyu tesadüfen konuştuk. Aslında başka konu hakkında konuşurken laf bu konuya nasıl geldiyse, geldi önce genel bir konuşma şeklinde başladı. Sonra bana sordu gusül alıp almadığımı ben de her zaman olduğu gibi gerçekleri anlattım.

      Bunu babamla konuşmam, annemle konuşmadığım anlamına gelmiyor. Annemle elbette çok daha ileri cinsel içerikli konuşmalarımız da oldu ve olmakta. Tabii ki konuşmalar argo sözcük içermeden yapılıyor. Zira annem babam bu konuda da literatüre oldukça hakimdir.

    • tabikide ama insan bazen ihmal ediyor öxellikl ergenlik döneminde tabi olmasaa daha iyi ama bazen olabiliyor :D bu arada babanızı tebrik ederim her baba kızıyla böyle bir konuşma yapmaz özel olmazsa neden annenizle değilde babanızal konuştuğunuzu sorabilir miyim ? ve babanız nasıl farketti bu durumu ?

  • ben sadece erkekler bu konuda hassas zannediyodum açıkcası.kızların bu kadar takıntı yaptıgından bihaberdim.itiraf ediyim ki ben nasıl yapıldığını bile bilmiyorum.ortaokulda din dersinde bişiler anlatmışlardı ama hatırlamıyorum maalesef.merak edip de bakmadım.inançsız bi insan diilim ama bazı şeyler için usul yordam bilmenin şart olmadığı düşüncesindeyim.bilsem daha iyi olurdu evet.ama duşunu alıp temizlendikten sonra ona özel bi dua vs okumak ikinci planda kalıyo olsa gerek.ben kul hakkı yemedikten,kötü niyetli biri olmadıktan sonra 3 kere oramı 5 kere buramı yıkamasam nolur

    • Kuran indirildiğinde sadece o zaman için değil kıyamete kadar devam edecek Allahın emirlerini bize iletir. Bu şekilde düşünmek şirke girer haşa. kendi kendimize kurallar koyup Allahın verdiği emirleri gözardı etmek en büyük cahilliktir. Aman dikkat edelim. Hiç özel bir dua okumanıza falan gerekte yok. Sadece niyet ettikten sonra 3 defa ağzınıza 3 defada burnunuza su alıp verdikten sonra normal şekilde duş almaktır.

    • cevaplayan kişi

    • :))) arkadaşım sen gusul abdestı almadan gezdıgın zamanlarda ne kadar gunah kazanıyorsun bılıyor musun burada resmen cahıllıgını kendı dınını eger muslumansan bılmedığını gösterıyorsun bence bırn once eger muslumansan öğren

    • Öncekileri Göster
Yükleniyor...