Kadın göğüsleri size ne hissettiriyor, beyler?

Neden bu kadar çok beğeniyorsunuz, seviyorsunuz? Nedenini geçelim, bir çift güzel kadın memesi gördüğünüzde ne hissediyorsunuz?

 

Cevabın Var mı?

0/2000

En İyi Cevap

  • anlatılmaz yaşanır..

    • avuçlayasım sıkasım geliyor. daha fazla açamam... :D

    • Sansürlü anlat :)

    • oldu anlatayımda banlasınlar beni... :D

    • Öncekileri Göster

Erkekler Ne Diyor 17

  • entersan bir doku. Sıktıkça sıkası geliyor insanın. Hani bazı oyuncaklar vardır özel bir malzeme ile yapılıyor, alırsın eline sıktıkça sıkasın gelir öyle bir şey işte

  • abazalaşıyoruz hemen

  • neden bilmiyorum yolda bayan geçerken çaktırmadan bakamya çalışıyorum neden bilmiyorum

    • Başkasının kadınına bakmak büyük ayıp.

  • Göğüsleri severim. böle ellemesi mıncıklaması çok tatlıdır. :) beni zaten genelde ilk etkiliyen göğüslerdir. onlara karsı ayrı bir empatim var. ele avuca gelmeli. :) Yapmışlığım vardır ayna karsısında kızın arkasından dakikalarca o göğüşlerle oynamısımdır ve aldıkları şekilleri seyretmisimdir. Severim :))

  • ben pek sevmem gogus

    • :OOOOOO

  • biçimli ve dik olanlar bi de dolgun ve bıngıl bıngıl olanlar bayılırım...

    • Onu biliyorum. Nedenini soruyorum -.- Sana ne hissettirdiğini falan.

  • Bilmiyorum ama bazen emmek, yalamak, uçlarının sertleşmesi, kadının zevk alması kendinden geçmesi hoşuma gidiyor, bazen de sadece başımı yaslayıp, böyle sadece huzurlu huzurlu durmak. Ne bileyim cezbediyor işte. Biz de bilmiyoruz nedenini içgüdüsel birşey işte.

  • Eğitim psikolojisi dersinde "oral dönem" diye birşeyden bahsederler. Bu dönemde birey ağız bölgesinden haz alır. İçgüdüsel bir davranış olduğundan birey bu davranışı unutmaz, ileriki dönemlerde de zevk alabilir. Ama tabiki de sağlıklı, dik ve büyük olan memeler (meme yazayım da abazaların ağzı sulansın) olmalı. Sağlıklı meme sağlıklı süt demektir(bu bile içgüdüsel bi davranış yaa)buradan bişeyler anla artık..

    • Cevap vereceksin değil mi :))

    • erotik demek :lol öğretmen adayı birisine böyle şeyler söylemeye utanmıyor musun :D

    • Erotik cevap istiyorum ben :/

  • Anlatamadım :(Ama çok güzel. Bir arkadaş huzur demiş. Evet bazen huzur bazende ayıplı...

    • Yumuşaklığı ve şekli kendimden geçiriyor zaten. Sonra okşadıkça sertleşip dikleşmesi uçlarının süper birşey. Emmekte çok hoşuma gidiyo.

    • Anlat ama :/

  • muhteşem birşey

  • oraya kesintisiz odaklanıyoruz memelere odaklandığımız kadar derslerimize odaklansaydık hepimizde doktor olurduk

    • hehehe yok yok düşünmem öyle bi omuzdan seks makinasına dönüşmesi zaten çok zor :)

    • Tamam da şimdi lafı yamultup ''Oyş. Kadınlar omuzlarımdan tahrik oluyor, benimle ilgili fantezi kuruyorlar şu an'' sanma. Bi dünya işi var kadınların. Omuzlarını görecek de aklında başka erkek olmayacak da şehvetli anına denk gelecek de... Şimdi bir laf ettim diye bütün kadınlar azgın seks makineleri görünmesin gözüne.

    • yeterince geniş ama pek kaslı sayılmaz :) idare eder sanırım

    • Öncekileri Göster
  • üstünde yatıp uyumak iyidir. sürekli emme basma tulumba gibi emmek şeklini bozabilir.

  • sanılanın aksine :) her canlıda aynı etkiyi yaratıyor link

    • Hee sarılcan etcen. Peki anladım.

  • bir çif güzel kadın memesi gördün mü bütün hayatın film şeridi gibi gözünün önünden geçer sıcacık onlara böle dokunmak yoğurmak isteriz onlar bize güven duygusu verir işte böle anlatıyım yani :D seninkiler iyi mi bari memnunmusun halinde :D

    • ne diyim kızım ya sana çoğu erkeğin içinden geçenleri anlattım bu işler böle nesandın :D

    • yoğurmak dedi asdrftzxdfcvghdryftgyhju

  • emzik

    • Anladım.

  • azıyoruz, kıpırdanmalar oluyo

    • yani...

    • Ne güzel.

  • aslında düşündüğün zaman komik yani memeye bu kadar ilgi göstermek :D bebeklikten kalma bence, herhalde bebekken seni doyurduğu için güven veren huzur veren birşeydi sanırım o yuzden seviyoruz.

    • :D:D

    • o yaramaz biraz :D o yuzden yaramazcılık oynamak gerekiyor onla :D

    • :)
      peki vajina?

    • Öncekileri Göster

Kızlar Ne Diyor 3

  • meme candır

  • E ben bile severim onlar nasıl sevmesin :D

    • :DDD Aynen +1

  • Memesi olan tüm canlıları arzuluyorlar. İnek memesi görseler bile azacak haldeler.

    • eksiledim baltaladım kınadım...

    • mağrur ve gururlu bi şekilde eksiledim

    • gönül rahatlığıyla eksiliyorum

Yükleniyor...