Erken yaşta oral ve anal seks?

Bugün bir yazı okudum jinekolog yazmıştı. 14-15 yaşlarında kızların üremeye uygun hale geldiklerinden ama 20 den önce cinsel ilişki yaşamamaları gerektiğinden bahsetmiş. kötü sonuçlar doğuyor diye (tecrübesizlik,gebelik vs.) bende ortaokulda yaptım o hatayı, orta sonda oral ve anal seks yapmıştım ve gerçekten çok kötüydü sonradan çok pişman olmuştum. çok korktuğumu hatırlıyorum o çok ısrar etmişti 2 senelik samimi bir arkadaşımdı. peki siz ne düşünüyorsunuz erken yaşlarda oral ve anal sekse? denenmeli mi? yoksa hiç normal değil mi?

 

Cevabın Var mı?

0/2000

En İyi Cevap

  • Yapılan birşeyin pişmanlığı yapılmayankinden herzaman daha kısa sürer diye bir deyim vardır. Tabi yapılanın ardından kalıcı hasar oluşmamışsa. Hiç yapmamış olsaydın yaptığını tanımayacaktın, bilmeyecektin, belki yapmadığın için pişmanda olmazdın fakat günümüzdeki ilişkilere bakıldığında er yada geç bu konularla birebir karşı karşıya gelecektin yüksek ihtimalle. Şuan için biliyorsun, pişmanda olmuşsun, kalıcı bir hasar oluşmamışsa sende yaptıklarından ders çıkarmış ol ve pişmanlığını kısa tutmaya çalışmanı tavsiye edebilirim.

Erkekler Ne Diyor 17

  • Erken değil hiçbir yaşta anal yapılmamalı zaten.

  • 2 senelik samimi bir arkadaşmıydı sadece? sevgilin değildi?

    • evet :|

    • Öncekileri Göster
    • sevgilim olsa ne değişecekti? oral ve anal aşk duygusuyla yapılmaz bence

    • peki. böyle yapılması daha doğru diyorsan diyecek bir şeyim yok.

  • Oral'ın bir mahsuru yok ama Anal asla yapmayın, hem haram, hem de çok kötü sağlık sorunları oluşuyor

    • oral helal mi? evli olmayan hepsi haram!

    • Orası doğru. Ama Anal'ı istersen evliyken yap o da haram

  • 18 den önce yanlış buluyorum. hee, çok olgundur, aklı başındadır. o zaman kendi bilir.

  • anal,oral veya vajinal tartışması yerine ortaokula giden bir "kız çocuğunun" ilişkiye girmesine tartışmak gerekir...

  • gecmisi unut, derslerini cikar ve gelecege bak. Allah affedicidir tovbe edene

  • Bence de kadın ya da erkek cinsel ilişki yaşı19-20 den önce olmamalı hatta pişman olunmaması için birşeylerin hem fiziken hem de ruhsal açıdan oturabilmesi için,kişinin kendi ayakları üzerinde durabildiği bağımsız olduğu 23 yaşından önce yaşanmamalı.Sen ilk defa kaç yaşında yaşadın diye soracak olursanız 19 yaşındaydım...

  • 2 senelik arkadaşla mı?

  • denenmeli yapılmalı bence nasılsa pişman oldugunuzda suçlayacak biri oluyo hayatımı mahvettin diyebılecegınız bırı var kızların hiç suçu yok bu konuda !

  • Uzak durun o yaşlarda olması hiç doğru değil.

  • ıcınde varsa dıycek bırsey yok

  • oral neysede analı neden denedin

  • ne biçim bi arkadaşmışsınız..Benim kız arkadaşlar bana gazoz ısmarlamıyo senin yaptığın iyiliğe bak :)

  • erkek olmanın güzel tarafı , bize giren çıkan yok

  • yani denenmemeli derim. sen artık kendi adına üzülme. olan olmuş, kendine kahretme bence...

  • Anal ve oral insan doğasında olmayan tamamen p*rno filmlerden öğrenilmiş şeytan işi birer pisliktir. Hiçbir yaşta yapılmaması gerekir.

  • bana kalırsa her zaman anormal

Kızlar Ne Diyor 6

  • büyüklerin yapması bile saçma geliyo bana.çocuklarda böyle bişey hiç bi şekilde kabullenilemez

  • 18den önce yanlış. 18den sonra da gerçek anlamda hazır hissediyorsa yapmalı yoksa yine yanlış. yaşla olmaz bu işler

  • Ben 14-15 yaşımdayken tam bir kezbandım ya millete bak bide vay be.

  • Bayanlar bu konularda daha hassas üzerinden atması kolay olmuyo sonucunda psikolojik olarak çökebiliyor.. erken yaşlarda yapılmaması lazım o yaşlarda duygular yerine oturmamış olabilir ve dokunuşları verilen değer olarak görebiliyoruz. İlerki yaşlarda çok seveceğiniz size değer veren birisi ile olduğunuzda ona karşı mahçup pişmanlık gibi durumlar ortaya çıkıyor.kesinlikle dikkat edilmeli.

  • çok talihsiz bir olay yaşamışsın..oral için bir şey diyemem ama anal hayatın her anında olmaması gereken bir durum..bundan sonrası için tekrarı olmaz umarım senin adına..oral da zaten sevdiğin insanla yapabilceğin bir şey..fakat bahsi geçen yaşlar çocukluk dönemlerini kapsıyor neredeyse:(( o dönemler ergenliğe bile yeni yeni adapte oluyor insan değil ki cinselliği keşfetsin hele bu şekilde...20 li yaşları bile erken buluyorum..insan belli bir olgunluğa gelip sevdiği ile yaşamalı..sonun ne pişmanlık olmalı ne utanç...sadece güzel hatıralar barındırmalı..

  • allah askına ya saçmalamayın tabi ki denenmemeli ne saçma ne terbiyesiz birşey bu biraz kendınıze gelın!

Yükleniyor...