Eşim oralı olmuyor, ama canım çok istiyor....

ayda en fazla 3 - 4 kez birlikte oluyoruz onda da tek atışlık... bana yetmiyor eşimse , gayet ıslak ve gürültülü biçimde boşalarak mest olup sırtını dönüp uyuyor... bense sabahlara kadar sevişmek, fantaziler yapmak istiyorum... haftada en az 3 kez falan canım istiyor ama 1 kere yaptık mı o hfata bitiyor... çıldırcam artık... napabilirim? konuyu defalarca konuştuk, neler denedim ama sırf benim çabamla hiç bişe olmuyor... NE YAPMALIYIM? içimdeki ateşi nasıl söndürebilirim...

Cevabın Var mı?

0/2000

En İyi Cevap

  • bu hatunlar hangi ırktan yoksa bende mi var bi tuhaflık. Şaştım kaldm. Rahat hatunlar olayın keyfini çıkarıyorlar pehh bi şöyle olamadık. Tavsiyem hatun ortalıktayken p.rn izle Mst. yap. Bu biraz icnsel açlığını anlamasına yardımcı olur. Bir sürede ilgilenme bak o zmaan noluyor.

    • onu da yaptım, hatta gizliden yapıyordum ne kavgalar ettik neler neler hala başıma kakar...

    • despotlukta son nokta. İşin zor.

Kızlar Ne Diyor 10

  • Bu kadar kayıtsız kalması neden kadın daha da isteklidir halbuki

    • ne bilim yav... var bi yerde bi problem...

  • cinsel uyum çok önemli. konuşmalısın

    • aahhh aaahhhh...

    • Öncekileri Göster
    • bende eklisin zaten :) sabah günaydın diye mesaj attık birbirimize :))

    • hmmmmmmmmmmm

  • Konuşmana rağmen neden oralı olmamış ki bir nedeni sebebi yok mu ne diyor ki sana neden istemiyor

    • yorgunum ya da daha geçen gün yaptık diyor...

  • e eşin madem memnun bağırırarak boşalıyor hoşuna gidiyor neden haftada 1 yapıyor ki tuhaf

    • sürekli yorgun... iş-güç-ev-çocuk vs derken... en az benle ilgileniyor... ben sıkılıp arkadaşlarla takılınca onlarla muhabbet edip coşunca da benden sorumsuz benden ilgisiz kimse olmuyor...

    • İşten çıkar bahanesi kalmaz ::D

  • biraz romantik biraz çekici bi şekilde onu daha fazla istediğini söyle.. hatta sen başlat seksi. öpmeye başla mesela.. o da tepki verecektir ve devamı gelir.

    • inan hep öyle oluyor... liseli aşıklar gibi telefonda mesajla bile ayartmaya çalıştığm oluyo bazı günler... neler denedim neler...

  • demekki yeterli geliyor kadına bi kere.

    • haklısın ben de ona inanır oldum artık...

  • Biraz daha romantik olmaya denedinmi? hani cicekler almak? hitc mi hoslanmiyor ilskiyi girmeyi?, yada heralde ondan erken sikilican diye korkiyor ondan hergun ilskiyi girmek istemiyor.. Anam al karsina kariyla acik acik konus neymis derdi...

    • bacım denedim konuştuk da ama... hatayı kendinde görmüyo napim yorgun yorgun mu yapalım. işim oluyor musait olmuyom sen çok mu iyisin vs diyo...

    • Ozaman sende ev isleri cocuklarla yardim et.. Kadin yoruluyor dogal olarak.

  • kendin mükemmelmişsin gibi konuşuyorusn geçen arkadaşımla konuşuyruz işlişkiler hakkında daha 3 yıllık evli ama dediği şu oldu erkeğe bişey yaptırmak istiyorsan vericeksin ama her gün değil arda bi şimdi ya sen onu alınca adam olduğun için kullanıyordur seni ne dersin

    • 1- yazdıklarımı tekrar okudum ama hiç bi yerinde kendimden mükemmel gibi bahsetmiyorum
      2- diğer dediklerinde haklı olabilirsin sonuçta kadınsız daha iyi bilirsiniz birbirinizi...

    • Öncekileri Göster
    • düşen görevler olduğunu tatlı dille anlat ve ayrıca bakımlı ol bu da çoık önemli ... biraz uzun oldu ama böyle işte

    • ÇOK SAĞOL ... +1

  • o nasıl kadın ya, benim eşim hergece sabaha kadar isteyecek ben oralı olmayacagım entresan ...

    • bogzdan keser su faturasına paralarına yatırırsınız:D

    • Öncekileri Göster
    • bizdede hep benimki once bosalıyr boyle giderse 1 hafta üste cıkıp bosalır gibi yapıp arkamı donup uyuyacagım sonra da tekrar donup şimdi beni anlıyorsun dimi diyip sevişmeye devam :)

    • şansa bak yav...

  • aç konuyu söyle açık açık anlat derdini.anlamıyorum kadına nasıl yetiyor ayda 3-4 benim kocam olucak hergece isterim

    • :D

    • Öncekileri Göster
    • bende öyle düşünüyorum

    • aynı düşüncedeyiz

Erkekler Ne Diyor 16

  • Kuma gerek ona...Valla büyük konuşmayayım da... İlerde eşim böyle yaparsa yazık ki ne yazık...Gider Rus alırım valla. Bakmam gözünün yaşına.

    • sanırım bekarsın...

  • konuş olmuyorsa boşan ama aldatma sakın..

    • sadece bu yüzden evlenmedim ki sırf bu yüzden boşanayım...

    • o zaman katlanacaksın

  • bu konuda yanlız degilsin.çocuk olduktan sonra evliliklerin mahkus tarihi böyle oluyor.

    • aynen öyle biladerim...

  • içeceğine azdırıcı koy :)

  • Başka kadınlara git

    • olabilir ama çok ucuz bi çözüm ya sonra ? hep başkalarımı mutlu edecek beni, yani cinsel anlamda?

    • Öncekileri Göster
    • bilmem ki daha önce de söledileronu... işe yarar mı dersin? hiç kullanmadım...

    • işe yarayacağından eminim,birazcık da fazla verirsen sabaha kadar tempoyu bozmazsın,ama pozisyon ve evin içinde mekan zenginliği de olsun

  • normalde tam tersi olması lazım hani kadınlar der ya işini bitirdi kıcını döndü yattı diye :) bence hiç konuşmaya falan çalışma ona sinyal at sonuçta bir erkeksin her akşam eve geldiğinde tekrar tavla onu gül çicek ne bilim hoşlandığı şeyleri al romantik ol :)

    • saol... ama bi yerden sonra insan gururna yediremyoır neden hep ben ugrasıcam diye... uzun boylu atlatik hem de yakışıklı biriyim... iş yerimde bile bana asılan kaç hatun var... şeytana uymak an meselesi ve çok kolay... ya sonra... çoluk çocuk rezillik diz boyu... istiyorum ki eşim beni arzulayıp o yatağa atsın ara sıra da olsa...

    • hacı sen kendinden eminsen gerçekten bir problem olduğunu zannetmiyorum belki eşin farklı bir cinsel hayat türünden hoşlanıyor sen softsundur o hard seviyordur yani belkide bu konuda bir uyuşmazlığınız cıkıyordur eğer hiç ama hiç konuşmaya yaklaşmıyorsa bu konuda bir sıkıntısıda olabilir bence onu al dışarı cıkar bir yemeğe falan götür sonra biraz sarhoş et eve getir biraz ağzından laf almaya çalış aklıma pek fazla birşey gelmiyor sonucda bekar bir insanım ama ben olsam böyle yapardım

    • eyv. çok saol +1

  • hazır iyi birini bulmuşsun kaçırma

    • nası yani ?

  • senden baska bırı yoksa hayatında o kadının al bı doktora gotur iş çok ciddi Allah yardımcın olsun ki max yaşın 29 dur en ateşli dönemidir insanın

    • ben 29 o 28... çok şükür ikimiizn de yasak ilişkisi yok...

  • Konuşulmasına rağmen bunu umursamıyor , ilgilenmiyorsa , aldatılmayı hak ediyordur

    • aklıma gelmedi diil ama... ya sonra ?

    • Sonrası yok.aletim işlevini yitirene kadar bir metresim , bir sevgilim olur.Maddi durumum iyiyse , bunun için hiçte zorlanmam zaten.Çocuk yoksa boşanabilirim bile.Aşk karın doyurmuyor.hayattan zevk almak, isteklerime cevap almak isterim.Hayatın her anında..

  • açık açık söyle genç adamsın evlisin anlayış gösterip ona göre davranmalı.

    • çok ahklısın ama öyle olmuya anasını satayım...

  • Azdırıcıyı daya duramasın yerinde yapma yat uyu nasıl oluyormuş anlasın.

    • işe yarar mı dersin?

  • e arkadaş sende eşini tahrik etmeyi biliceksin... yap işte bişeyler

    • yapmadık mı sanıyon?

  • Klasık türk kadını..Bizimkiler hep öyle...

    • valla yav... şimdi bu söze alınan çok olur ama... genel itibariyle durum bu..

  • adaçayı içir, iyi geliyormuş falan de bağışıklığa :D sen içme ama östrojeni artırır erkeklere tam tersi etki yapar :D

    • :)))

  • ısır memelerini kendine gelsin

  • aldat onu

    • aklıma gelmedi diil ama ucuz bi çözüm... sonra nolcak?

    • duygularını bastırmıs olucaksın :s

Yükleniyor...