Kaç ilişkiden sonra vajina görünüşü bozulur veya kaç ilişkiye kadar ilk gibi olur

Kaç ilişkiden sonra Vajina Görünüşü Bozulur veya kaç ilişkiye kadar ilk gibi olur

 

Cevabın Var mı?

0/2000

En İyi Cevap

  • valla vajinaya sayaç takılmıyor o yüzden bilemiyorum

    • bazaarda sayacın ne işi var la?

    • böle birşey olsa ne şahane olur

Kızlar Ne Diyor 7

  • iyi bakarsan hiç bişiy olmaz

  • kadın profesyonel olmadığı sürece, yani bir gün içinde onlarca kez ilişki yaşamak durumunda kalmıyorsa vajina yapısı bozulmaz, görüntüsü değişmez.

    • yaklaşık bir yıl önce.

    • Ne zaman yönetime dahil oldun:(

  • vajina görüntüsü bozulmaz benim bildiğim

  • benım yorumum bırının basını yakmasında kımseye yapmayın vebali çok büyük bak sizinde kızkardeşinize eşeğin teki yapsa hoşmu aman deyim erkekler gerek yok

  • ilk bıkacında kanar bı kez ılıskıye gıren bıdaha gırmesın aynı kız gıbı 3 e kadar kanayabılır yada 4 e kadar butun kızlar bılır ama buna guvenıpte yapmayın kanamayada bılır kısıden kısıye gore degısıklık gosterır benımkı 56 ya kadar kanadı farklı kısılerde benı kız sandılar ama ben olmadıgımı soyledım tekrar soyluyorum bazen ılkınden sonra kanamaz halt yemeyın . goruntusunden erkekler bı halt anlamaz bır ay ılıskıye gırmesen bıle bıraz daralır ama erkekler cok anlamaz belkı bıraz daha zevk alır goruntusu bazen yıllanmıs o*nun mum gıbı beyaz guzeldır bakireninki dilli lkara mordur o hıc bellı olmaz goruntusu ne gelınce ılkınden cok farklı olmaz egzersızlerı var yaparsın daha bıle guzel olur :)

    • 56 ya kadar kanadı hee iyi kan kaybından ölmemişsin :)))

    • kadın dogumda calıstım pozısyonumu solemıyorum sizi bekaret manyakları dunya kadar yolu var insanlıga onem vermıyorsunuz ama en cokda turbanlılar gelıyor neden en cok tepkı gosteren turbanlıların eslerı

    • bu kızın sorunları mevcut arkadaşlar üstüne gitmeyin.

    • Öncekileri Göster
  • bu bekaret vajina seks zar muhabbetleriniz iyice baydı yani. Hayır yani hepinizin beyni mi 0 km?Bir 5 dk empati kurar mısınız lütfen? 10 başlıktan 3ü vajina ve bekaretle alakalı.. Çoğu da neredeyse bu soru kadar salakça ve gereksiz. Hadi onu bıraktım oturup bu soruya kafa yorup açıklama yapan cevaplar atanlar da var. Ne diyim ki...

    • güzel bi soru sen sorsana hep birlikte zevkle cevaplayalım

    • her on başlıktan üçü vajina ile ilgili arkadaş kızıyor diğer yedisi penisle ilgili onlarla ilgilenio galiba :)

    • sen Yanlış Yerdesin o zaman yerin burası degil :D çıkış yap

  • ilk yaşanan ilişkilerden sonra çok az genişlediğini söylüyor uzmanlar, ama vajina penis gibi şişen bir yapıda yani genişleyip daralır, tahrik olduğunda erkeğin organı nasıl şişerse vajina duvarlarıda şişe daralır... ancak doğumdan sonra normal yapısına dönmesi zman alır.. doğum sayısı arttıkça çuval gibi olur herhalde :))

    • süper bir yorum

    • fakocan resmen yardın beni yaa :D :D :D

    • "cuval gibi olur" sevdim bu yorumu

Erkekler Ne Diyor 4

  • bozuk da olsa sağlam da olsa tüm vajinalar güzel

  • 3..4 ayrı kişi ile ilişkiye giren yaklaşık 14..15 yıl yaptğını söyleyen birinki bollaşmıştı ama söylemeyedim

  • Johhny sins değilsen yıllar geçmeden zor . Dağıtırsın dudakları dışarı doğru çıkar genişler delik büyür ama 1 hafta dokunmazsan eski haline gelir . çok uzun bir süre ve aktif bir sex hayatı lazım dediğinin olması için ayrıca 1 kere girdikten sonra eski darlığı için en az 1 hafta gerek . hep ilk günkü gibi kalsa ilk gün olmaz zaten.

  • az önce okullarda cinsellik dersi olmalı mı sorununa yok artık diyenlere güzel bir cevap oldu olacak kızların vajinalarına sayaç takalım nasıl oolur

Yükleniyor...