Her erkek sapık mıdır ? Erkekler neden sapııklık yapar ?

erkekler neden sapıklık yaparlar. her erke sapıkmıdır? erkeklerin sapık hem cinslerine karşı tepkileri nelerdir? ablanız kardeşiniz anneniz teyzeniz kuzeniniz kızınız için cevap verin .

 

Cevabın Var mı?

0/2000

En İyi Cevap

  • genellemenin bokunu çıkarmışsınız, bu ne biçim soru yahu :/

Erkekler Ne Diyor 27

  • tam olarak soruyu anlayamadım ?

  • sapıklık derken... kastettiğin sınırlar , olaylar nedir...

  • erkekler yaratılış gereği döllerini aktarmak ister. Fakat söz konusu yakınlar olduğunda bunları düşünmezler

  • Kadınlarda yaratılıştan edep ve haya duygusu daha yüksek..Ne de olsa "anne" ler değil mi..

    Tek fark budur.

  • Öpüselim mi <3

  • Bu konuda kadınlar ile aynıyız.

  • Hee sapığım..

  • kızım bak giiiit

  • ağır ithamlar bunlar

  • her erkek aynı değildir. sapık erkekler olduğu gibi sapık KADINLAR da var. sapıklara sert çıkışırım yakınlarıma sarkıntı olacak kişilerin gazabı olurum.

  • he kızım he.

  • Herkesi aynı kılıfa koymamak gerek , kadınlardan biraz daha düşkün olabikiriz bu konuya ama her erkeğin bir iradesi vardır kimileri bunu en iyi şekilde kullanır,kimileri kullanamıyacak kadar acizdir.

  • ya her erkek sapık mıdır diye bir şey yok bazılarının zaafı vardır. zaten karşı cinse istek üreme iç güdüsünden kaynaklanır. bazıları da bunu hayvanlık boyutunda yapar bu kişiler de sapık olarak adlandırılır genelleme yapmak yanlış herkesin günahını alma derim

  • kimseye sapıklık yaptığımı hatırlamıyorum sevgilimde olmadı hiç kimse ilede beraber olmadım.yumoşta değilim.bu aileden ve sonra çevreden gelen bir durum.kendini iyi yetiştirmiş empati sahibi insanlar sapıklık yapmaz.ben kimseye yapmadım kimseninde bana yada aileme yapmasını istemem.

  • Gizli Kullanıcı: senin babanda sapık o zaman.

    • böyleleri hak etmiyor o kelimeyi

    • gizli kullznıcı bacı yazman lazım değil miydi.

  • Değildir elbette. Her erkek sapık olsa haliniz nice olurdu...

  • tamam erkekler sapık... kadınlar sütten çıkmış ak kaşık... ben gidiyorum ya... başlarım böyle soruya...

  • Sence 5 parmagin 5 i ayni midir?

  • her erke saık değildir..doğru konuş

  • evet sapığız. mutlu oldun mu

  • Sapıklar hastadır

    hastanede yatar

    terbiyesiz olan maldır

    her yerde yatar.

  • Şu sorudaki son cümlen var ya, abla kardeş sıralaması işte o birinci neden olarak... İkinci neden olarak ise kendi şeref yasalarım gereği böyle birşey yapamam.

  • tüm erkekler neden sapık olsun, noldu şimdi ?

  • Ne diyelim ki? Böyle bi' soruya nasıl cevap verilir bilemedim.

  • bütün erkeler sapık değil hanım efendi ama benim komşumun çocuk bakıcı kız sapık

  • hepimiz sapığız diyip kapatıp gidelim dükkanı niye yaşıyoruz ki zaten

Kızlar Ne Diyor 8

  • Ne sacma bir soru boyle..Sana sadece dista erkek olan erkek gelmis bacim.

  • erkegı sapıklıga ıten bayadır.

  • Her erkek sapıksa bu durumda amcanı, dayını, dedeni, babanı ve kız kardeşini de katman lazım.

    İçin razı geliyorsa kurunun yanında da yaşı yak bakalım...

  • sapıklık derken?

    ensest mi öldürme arzusu mu,sübyancılık mı nedir?

  • bu genellemenin icinde baban, erkek kardesin, abin de var mi?

  • Nedir yani kadın sapık olamaz mı? Yeter kadınları bu kadar aşağıladığınız. ''Ananızı, bacınızı düşünün yav. Acıyın kadınlara :'('' (!)

  • bence hepsi diyorum ben :DD adama ne bakıyon diye bakıyorum hala bakıyor ,demekki fazla uçmuş itenip istenmediklerinide anlamıyorlar,

    cool görünen kendini beğenmiş oluyor,tercih edilmemişlerde daha konuşurken üste atlıyor bence herkes sapık

  • Bence erkeğin kıza yaklaşımı erkeği şekillendirir gevşek gevşek davranırsam erkek gevşek olur.. Fakat mesafeyi korursan her zaman çekinir.. Unutmayın karşı cins erkek için de kadın içinde hamur gibidir nasıl yoğurursan öyle şekillenir ;)

Yükleniyor...