Kızlar anal seks yaparken pozisyon tercihiniz nedir?

Sorum bayanlara anal sex yaparken en çok sevdiğiniz yada hoşlandığınız pozisyon hangisi?

 

Cevabın Var mı?

0/2000

En İyi Cevap

  • sevilerek ve istiyerek yapılan herşeyde koku cok hoş gelir :))

Kızlar Ne Diyor 7

  • doggy style:D

  • dizlerimin usutnde kalcalarımı havaya kaldırıp 2 elımle ıyıce acmak 2 cısıde usutune oturmak :)

    • Sen gercek olamazsi yaa

    • ilgınçç

    • süper pozisyon işi biliyosun :))

  • yan pozisyonda ilk deneyimde daha rahat girer sonra domalma yüz üstü pozisyonu olabilir.

    • ya amma okuma özürlüsün,yada okuduğunu anlamama gibi bir problemin var..her seferinde açıklama yapmaktan gına geldi he :D

    • eda kıskanmıyorsan derdin ne? semanta evet o şekilde

    • doggy dizlerini kıvır yüzünü yataga koy popoyu yukarı dik

    • Öncekileri Göster
  • tuvalette oturur gibi ustune oturmak

    • o pozisyonu tek geçerim. ister önden ister arkadan giriyim

    • yapma yaaa bizde dibini bulmuyoduk sanki :)))

    • süper ama dikkat et kırmayasın sonra :))

  • Anal seks yapılır mı ya öğk

    • Yürüyün bi gidin ya !

    • sevgilim anal isterse hiç duymak istemediği şeyler işitir benden.

  • sevgilim beni hep yan donduruyor

    • aslında bu tip ilşkilerde sırtüstü yatırıp bacakları omuza atarak yapmak daha ayarlı olur bacaklardan ya aşagı ya yukarı kaldırabilir ayarlama pozizyonudur : heriki ilşikde cok zevkli olur :)))

    • yan döndürmesine gerek yokki.bir sürü şekilde deneyebilirsiniz :D

    • başka ne deniyebiliriz ki?

    • Öncekileri Göster
  • yüz üstü yatıp bacaklarımı düz olarak uzatmak

    • hayır bence sırt üstü yatıp bacakları omzunun üstüne atmak ellerinide bacaklarına dolamak böyle her iki kişide büyük zevk alır :))

    • sexsi ve anal yapmayı seviyosan neden açık ve net değilsin

    • offf diyorummmmm sen bu işi çok iii biliosun

    • Öncekileri Göster

Erkekler Ne Diyor 12

  • sırt üstü yatarken kalçanın belden itibaren yukarıya kaldırılıp anüsün yukarıya dönük şekilde kaldığı pozisyonda girilmesi en güzeli.. ardından bel de yere inebilir, bacaklar partnerin beline sarılmış olarak.. ;)

  • yazık size yazık

  • Bence en güzeli erkek yere sırt üstü uzanır, kadın da sırtını erkeğe dönecek şekilde üstüne oturur, erkek bu pozisyonu en ince ayrıntısına kadar görürken, kadın erkeği görmeden sanki kendi kendine yapıyormuş gibidir...

  • Ya gercekden ben Simdi burda cevap vermeden edemiyecegim . Benim Insanim hep Bakire olduklarin Söyleyen Kizlara simdi nedemeli kesin Yorum Yapan Kizlarin % 70 Bakiredir ama is Dürüst olmaya geldiginde Seviyorum dedigi Erkege ve Evlenen Kizlara nedemeli Namuslumu Namusuzmu ? Ama dogru yaa Anal yaparken Sizin Dini Nikahiniz vardir Pardon. Böyle seyler beni gerceken Sinirlendiriyor neden Insanlar olmasi gibi Dürüst degilde hep Yapmacik oluyor Cikar ugruna yok O Pozisyon yopk bu Pozisyon ne bu yaaa...Simdi Sorsam Size Fatih Sultan Mehmet Köprüsü bir ucundan diger ucuna Kac metre diye bilmezsiniz Cahil Insanlar

  • kızlar hep yatmaya ya da oturmaya alışkındır.

  • sırtüstü yatırıp bacakları karnına doğru çekerek girmek.

  • anal seks meraklısı erkekleri anlamıyorum.vallag*tmerakı eşcinselliğe yolculuğun başlangıcıdır.artık bir yerden sonrag*tolsunda erkekte olura gider bu iş.

    • boşver onlar öyle olsun da ortalıkta en azından normal insan kalır :)

  • ben otururken o penisimin üstüne oturması ve sonra hızlanma :))

    • tavsiye ederim ama vücudunuz kaslı olması lazım yoksa kız bi oturur birdaha kalkamaz :))

    • +1

  • lan o değilde birde domates kabuğu falan çıkarsa abovvv hiç düşünemiyorum ... :))Gençler şu işin normalini düşünün ...Tertemiz misss.

    • ossurmak ne kelime ben altına sıçan kızlar duydum çünkü sürekli arkadan ilişki yaşandıgında arkadaki kaslar ve sistem bozuluyo gevşiyo ondan sonrada ossuruk alta sıçma hertürlü pislik yaşanır hale geliyo

    • Aynen ... Sevgilinizin yanınızda durmadan osurmasını istemiyorsanız bırakın bu sapık düşünceyi :D
      Caydırıcı olması bakımından böyle bir cevap verdim kusura bakmayın beyler :D

    • keşke bu işi yapanların başına böyle bişey gelsede mısır domates kabugu filan igrenip bıraksalar çünkü kadınlar için ilerde ciddi saglık sorunları doguurmakda

  • halk dilinde domalma pozisyonu :)

    • evet en uyugun ve güel pozisyon budur . birde şu hak yolu falan sdiyenlere şaşıyorum . karşılıklı zevk keyif alınıyor ve isteniyorsa her yol mübah bence . tamam hak yolu ama digeride hukuk yolu oldugunu unutmayalım :))) diyeceksinizki birde özgürlük kaldı oral. oral neyse orada kal ...:))

  • ne pis adamlarsınız ne anlıyosunuz bok koklamakdan

  • Bayanlara demişsin ama; doggy style'da her iki cins tarafından kabul gören bi' pozisyon.

Yükleniyor...