İç çamaşırsız dışarıda dolaşmak.

bu soru bayanlarada erkeklerede iç çamaşırı giymeden dışarı çıkmayı seven varmı varsa sizde nasıl bir haz uyandırıyor heycan mı teşhircilikmi utangaçlıkmı daha sayamadığım hangi duygular

Cevabın Var mı?

0/2000

En İyi Cevap

  • İç çamaşırsız gezmenin erkek ve kadınlar için farklı riskleri var şimdi bunları sıralayalımKadınlar için;1. Sürtünme yolu ile L.majör ve L.minörlerde meydana gelecek tahriş2. Ter yeterince emilemeyeceği için oluşabilecek mantar ve riski3. Ansızın bir düzensiz adet kanaması ile herkesin bunu görebileceği lekelenmeler4.Oluşabilecek vajinal akıntılarla birlikte çevreye daha hızlı yayılacak koku proplemi...Erkekler İçin;1.Her nekadar vajina kadar hassas olmasada penistede sürtünme ile tahrişler oluşabilir2.Penis pantolonda sürekli yer değiştireceğinden, sürekli eliniz onu düzeltecek ve bunu gören insanlar sizi itici bulucaklar3.Penis dışarıdan garip şekillerde belli olcak bu bir görüntü çirkinliği olabilir4.Penis başının sürekli sürtünmeye mağruz kalması sonucu uyarılma ve gereksiz yersiz ereksiyon hali(birde kumaş pantolon giymişsen vayy haline...)Sonuç:Hem erkek hem kadın için fazla dar olmayan pamuklu boxer lar her zaman sağlıklıdır

    • DONU KİM İCAT ETMİŞTİR İLK DONUN KESİMİ VE ŞEKLİ NASILDI . HAYDİN ARAŞTIRMAYA :))

    • Kesinlikle katılıyorm

Kızlar Ne Diyor 9

  • Bundan rahat birşey olamaz

    • peki sınırı ne rahatlıgının sadece sütyen mi yoksa her ikisidemi

  • iç çamasırsız dışarda dolaşmak mı sacmalık yahu

    • neden bazı bayanlar sutyensız cıkıyo ben donsuz cıkanda biliyorum yanı heycan arama meselesı :D

    • Öncekileri Göster
    • Nerde yaşıyorsa artık bu soran... Ya da hangi kafayı zxrtugybıunkeasdfgy

    • aynen yaa:S

  • Giymeden çikmam :D

  • tek kelımayle rahatlık

    • bendensin :D

  • valla en başta pisliktir iç çamaşırı gibi kokmazmı ? pantolon ortalığı felan :D her neyse giymeyeene sonsuz saygılar ohhh tınnnn kebapppp yanii

    • yazdıklarından hiç bişey anlamadım sonu hariç :)

  • surda sorsan hic birinin sevdigi kadin yok ama masallah hepisinin yatagi dolu ne midesizlik ya bu sevilecek bitane erkek kalmamis

  • Saçma bir hareket olur

  • Oha evde dolaşmam.

    • yok artık sende abarttın yanı sen kesın banyoyuda elbıseyle yapıyorsundur

    • Öncekileri Göster
    • hayır normal dısarı cıktıgın kıyafetlerın ıcıne hıcbırsey gıymemekten bahsedıyorum

    • Bana ne soruyorsun olum. İlgim yok hiç. Milleti de röntgenlemiyorum. Kim ne yaparsa yapar. Takılma bu kadar. Bundan da mı azılır ya.

  • kesınlıkle rahatlık ya keske hıc gıymek gerekmese bol kıyafetler kullandıgımda ben dısarı da cıkıyorum oyle gunler benım ıcn ızın gıbı oluyor :))

    • işte sevdiği.m kadın tipi özgür bir ruh rahatlığı seven ve cesur bendensin :D

    • Öncekileri Göster
    • ekler ekler sen bekle :))

    • ahahaha iç çamaşırsız biri olunca ağız suyu aktı tabi bencede eklemez :))))

Erkekler Ne Diyor 14

  • kucukken komsunun kızı "anne kulot gıymıcem bugun" demıstı,anesıde " yuru gıt ayagın kayar dusersın parmak atarlar" dıye cevaplayıp sırtına saplak doooru don gıymeye...

  • Kadınların bazıları bunu zevk için yapıyor . Tahrik etmek için ve başarıyorlar . Onun dışında erkeklerde hoş olmuyor yani ben iç çamaşırsız çıkarsam ve tahrik olursam ( çok çabuk tahrik olurum ) o belli olur . Yana verdirmem lazım canımın yanmaması için . 3 ayaklı yaratık gibi dolaşmakta hem utandırır hemde ayıptır .

  • dışarda iççamaşırı giymediğim zaman heemen ereksiyon oluyorum :D

  • Şahsen ben iç çamaşırsız dışarı çıkmayı seksi değil "iğrençlik" olarak kabul ederim. Ne de olsa tahrik edici organlarımız aynı zamanda iğrençliğin de merkezidir... Var mı itirazı olan? :)

  • ne o öyle mal tıngır mıngır sallanacak, sertleşirse bide abooo rezilliğe bak:)))

  • Temiz çamaşırım kalmamışsa belki ama ben tedarikliyim :)

  • ben rahat edemiyorum zira testislerim bulundukları bölgeyi terk edip 10 cm kadar aşağıya sarkıyorlar. yürürken balans dengesizliği oluyo yolda zig zag çiziyorum. zaten çamaşırsız dolaşmak sakıncalı penisi fermuara sıkıştırmak ta var

  • öyle dolaşan varmıdır ..? bende merak ettim ..?

  • üstüne para verseler yapmam

  • seksi bi boxer şart her durumda ;)

  • benim okula gtmişligim var :))

  • hiç öyle bişi yapmadım utanırım lan ben sanki herkes biliyomuş çamasır giymediği öyle hissederim :D

  • Genç yaşta ölme gibi bir durumum olursa hastalığımdan dolayı, kadınlar hamamına çıplak olarak dalıcağım ne olacağını önemsemeden, o kadar.

    • iyi fikirmis ama girerken baynuna bır yazı az cok hastayım olucem dıye bır enbze belkı saglam cıkarsın yoksa o anda olursun zaten

    • Öncekileri Göster
    • Yok heyecanı yaşamak lazım ne olduğunu bilmeden öyle giricem ki bir anlamı olsun sonra da sanki bir şey olmamış gibi duşumu alıcağım orada

    • Tas atsınlar nolucak aldırmam bile :D

  • biraz önce şortumun içinden çamaşırı çıkararak karşı komşunun zilini çaldım. evde kocasının olmadığını biliyordum açtı kapıyı havadan sudan bişeyler sordum güzelce cevapladı kapattı eve döndüm önce rahatladım sonra bunları yazdım :)))

Yükleniyor...