Erkekleri en çok tahrik eden hareketler yatak odasında veya dışarda nelerdir?

erkeleri en çok tahrik eden hareketler yatak odasında veya dışarda nelerdir?

Cevabın Var mı?

0/2000

En İyi Cevap

  • Erkekleri tahrik etmek kadınlar kadar zor olmasa bile birçok erkekte en az kadınlar kadar zor tahrik olabilir. Önemli olan tahrik etmek için kullanılacak olan yöntemlerdir. Kadınlara göre erkekler daha kolay tahrik olur sözünü uzmanlar zaman zaman olarak yanıtlamıştır. Öncelikle kadınlar erkeğinizi tahrik etmek için yapılacak olanları dikkatli okuyup anlamanız gerekmektedir. Bu duruma göre erkekleri tahrik etme yöntemleri öncelikle, dolgun göğüsler olabilir, arzulandığını hissettiren bakışlar, yumuşak ve ipeksi bir ten, ayak bileklerinin inceliği, saçını yukarıdan toplamış, güzel enseli olması, kalın, dolgun ve hafif nemli dudakları ve bir kadının eğilip bükülürken, örneğin dans ederken yaptığı vücut çizgileri erkekleri tahrik edici faktörlerdendir. Buna göre önemli olan bu işlemleri doğru ve iyi uygulamaktır. Şayet bunlar da sizler için yeterli bir yöntem değilse uzmanların sizler için önerdiği bir yöntem daha bulunmaktadır. Doğal ve bitkisel ürünler gibi, erkeklik hormonlarını hızlandıran bazı bitkisel ürünlerde erkekleri baştan çıkartmaya yardımcı öğelerdir.

    • tsk ederım

    • rica ederm

Erkekler Ne Diyor 28

  • bana el kol işareti yaparsa tahrik olurum tepem atar kafa goz girerim. Yatak odasında adam olucan efendi olucan el kol yapmayacaksın.

  • İç çamaşırını görmem kafi :)

  • Baygın bakışlar. Hele o baygın bakışlarla sigara içti mi ölürüm ben. Bir de siyah ince çoraplar çok tahrik ediyor beni. Bu da topuklu ayakkabıyla birleşince ayrı bir güzel oluyor. Yavaş yavaş o ayakkabıyı çıkartacaksın... Tamam tamam sakinim.

    • Haah sakin ol (:

    • biliyo musun hala siyah çorap giyenler var şu sıcak yaz günlerinde

    • İşte onları seviyorum. Şu yaz günlerinde bu sıcağa katlanıp beni mutlu edebiliyorlar ya. Ne desem onlara bilmiyorum. Önlerinde saygı ile eğilebilirim.

  • Önümde eğilmesi ve bilerek dekolte vermesi

  • Çıplak ayaklı bir şekilde halının üstünde sadece yürümesi beni çok tahrik eder. OFFFFFFF...

  • ten:) ve hafiften bir dokunuş:)

  • Bende babet hastalığı var babetli bayan görünce saldırasım geliyoo.. bide dap dar mini etek ve ince bacak beni kendimden alıyo ... ufffff

  • Yatakta TV'ye bakarken, onun dergi okuması.Bu deneyimi yaşamam gerek. Uzun süreli ilişkiler yaşayamadığım için deneyemedim.

  • kokulu ayaklarla gelmesi . ve bendeki şehveti bir anda sıfıra indirmesi.

  • eğer bir erkekle sevgilyisen mutlaka sırtını ona dönmelisin emin ol erkeklere göre birini arka tarafı o kişinin yüz kısmından daha dikkat çekiyor

  • iç çamaşırı giymeyen yada tanga giymiş bayan beni deli eder cinsel anlamda yatak odasında ise lila renginde bir iç çamaşırı güzel temizlenmiş mis gibi bir vajina beni çıldırtmaya tecavüzcü yapmaya yeter artar:)))

  • bu da soru mu? ota boka eyvallah diyen yaratıklarız biz...

  • mesela cinsellik erkegin aklına gelmeden siz önce başlarsanız bu çok hoşumuza gider

  • Bu tarz sorular sormayan kızlar doğal olarak tahrik edicidir...

  • açık saçık gitinmesi

  • Hemşire kıyafeti:)

  • hizmetçi kıyafetleri ile hemen önümde temizlik yapması

  • elektirik aldıysam , konusması yeter.

  • Diz altına kadar uzun etekle bacakları açık şekilde oturan kadınlar bişey görünmesine gerek yok harbi ediyor :(

  • mını etekle bacak bacak ustune atması

  • Vallahi benim karşımda sigara içsin söyle seksi sekilde yeter bana cosarım ben :D

  • Burnunu karışırıp yatağın altına sürmesi beni benden alır dışardada masanın sandalyenin altına.

  • tüyo vermek olur..sölemem

  • Şimdi Bizi Tahrik Etmesi İçin Kızların Fazla Bi Caba Gostermesıne Gerek Yok Erkekler Zaten Tahrik Olamk uzere HEr an Olabılecek Potansıyele Sahıp Oldugu ıcın Merak edılcek bısı yok bunda :D:D:Dd:D

    • yazdığımı oku bakalım

  • sevdiğim kadınla başbaşa olduuğumu ve bize kimsenin karışamıycağı bir yerde olduğumu bilmek

  • böyle yazıyla olmaz ki ama güzelim gel ben anlatırım sana uygulamalı ;)

    • hadi be sapıkkk

    • Niye çocuk haklı sorarken iyi alırken mi kötü (: huhuw (:

    • ben uygulamalı göstersin diye sormadım sadece düşünceleri merak ettim sapıklıga gerek yok yani...

  • bilerek hafiften frikik vermesi olabilir ;)

  • bir erkek olarak beni en çok tahrik eden şey istekli bir kadındır.zevk alan tatmin olmaya çalışan ve orgazm olan kadındır.tabi güzel bulmadıktan sonra kadını herşey boştur.hiç birşey tahrik etmez..

Kızlar Ne Diyor 2

  • Giydiği kıyafetlerle frikik vermesi sanırım

    • olabilir:)

    • aynen katılıyorum sana bu dahada tahrik eder

  • ani dokunuşlar :D yapma istemiyorum deyip üstüne saldırmasını sağlamak :D

    • :))

Yükleniyor...