• Sor
  • Bence

Orucum bozulmuş mudur, yoksa boy abdesti alıp oruca devam edeyim mi?

Sevgili site sakinleri, dini bütün kardeşlerim, dinle alakalı olmayanlar bu soruya hiç bulaşmasınlar. Tartışma yaratarak, milletin huzurunu bozmaya... Daha Fazla

En İyi Görüş

  • Orucu bozan seyler bellidir. Yemek, icmek ve oruc suresince cinsel iliskide bulunmak. Bunun haricinde, oruc istem disi (rahatsizlanmak, ilac almayi gerektiren haller vs) ve kendi kendine tatminde bulunmakla kaza gerektirir sekilde bozulur.1) Ruyani okumadim, bu yuzden anlami uzerinde olmayan ruya yorumlama yetenegimi konusturamayacagim.2)Evet eger bosalmis olduguna eminsen, gusul abdesti alman gerekir.3)Gusul abdestini alip orucuna devam edebilirsin.4)Yukaridaki cevaplardan anlasilacagi uzere, ruyanda olup bitenden sorumlu olmadigin icin orucun bozulmadi, dolayisiyla kaza da gerektirmiyor.5) Vaginaya birsey girip cikmasi degil, bosalmis olman gerektiriyor gusul abdestini. Ancak sadece vajinani kayganlastiran sivi ise gelen, gusul abdesti alman gerekmez. Sadece sividan emin ol. Iyi Ramazanlar.

    • Yav, sen okumuş olsaydın o rüyamı, sana o yetenek de bahşedilecekti.. O zekten mahrum kaldın işte şimdi..
      Sen diyorsun sıvıdan emin ol.. Ama, sıvıdan nasıl emin olayım ki, sanki erkeklerin boşalmasındaki gibi meni mi geliyor bizden de emin ol diyorsun.. Ama, şu var rüyamda yaşadıklarımdan o an boşalma hissettim.. Bence boşalma hissettiğim için gusül abdetst almam icabedet sanırım.. İçine girme olayı da, rüyada da olsa gerçekleşmiş olduğuna göre, demek ki şart oldu gusül..
      Neyse çok sağol..

Erkekler Ne Diyor 18

  • keşke sadece sorunu sorsaydın

    • Yok yok keşke bu kadarla bitmez.. Aslında bana daha önceden söylemeliydin.. ŞU konuları sor, bu konulara sakın dokunma, diye..

      O linki bulunduğu yerde tamamını yayınlayacaktım ama karakter sayısı fazla geldi.. Yoksa o rüyayı sorunun içinde okuyacaktın..

    • sizin ne düşündüğünüz beni hiç ilgilendirmez benim nasıl düşündüğüm sizi hiç ilgilendirmez ben her fikri yerebilirim sizde benim fikirlerimi yerebilirsiniz bu kimseyi rencide etmemelii yoksa size bunu sor bunu sorma diyemem muhafazakar bir insan olmanız sizi ilgilendirir beni ilgilendirmez üstelik neyi muhafaza ettiğiniz apayrı bir tartışma konusudur

  • sizin bu rüyayı benze bir olay bende yaşamışştım. Sahurda yemek yedim ve yattım. Rüya gördüm ve boşalmışım. Hocaya sormuştum. Orucum bozulmuyormuş. Çünkü istem dışı br hareket oldğu için senin bir günahın yokmuş. Ama abdest almak gerekliymiş.

  • rüya istem dışı gerçekleştiği için oruca bişi olmaz,ama gusül abdesti alman gerekir

  • sahurdan önce gördüysen gusül almadan tutamazsın zaten sonra gördüysen orucuna zarar gelmez devam edersin ilişki fiziki olarak olmasada vücud en düzeyde yaşıyor rüyada önce veya sonraysa dedigim gibi hareket et

  • SLM SORUNU OKUDUM.YANITINI BANA DA YOLLARSAN SEVİNİRİMM.

    • Soruyu boşuna mı sordum.? Siz yanıt verirsiniz diye beklerken, sen de kalkmışsın yanıtı bana da yolla diyorsun.. Niyekine..? Sen de mi rüya gördün.? Kimi gördün rüyanda kimi.? Sakın, Seni gördüm deme kafanı patlatırım bak..

      Yok yok merak etme rüyanda boşalsan ve cünüp olsan bile orucun sakatlanmıyormuş, tamam mı:!? Yalnızca, cünüplükten kurtulmak için gusül abdesti alman gerek.. Bu kadar yani.. Ben de boşuna evham yapıp korkmuşum.. :)

  • Rüya bilinçaltıyla oluşan bişey siteyi fazla takip ettiginden olabilirmi acaba orucun bozuldunu biliyorum ben

  • güsül al orucuna devam et soonra bi günde kaza oruc tut

  • ya aslında bide sabahları rüyada cinsel ilişkiye girip çok erken saatte işe gidip banyo zamanı olmayan kişiler akşam işten geldiyi gibi banyo yapsa nasıl olur realguiding bu onu hakkında yorum yaparsan çok sevinirim gelelim senin rüyana sen zaten gerekeni çok iyi biliyosun takip ediyorum seni yazılarından bilgilisin orucun inş kabul olur inş

    • Sorduğun şey, rüyada cinsel ilişkiye girip de boşalma hali sanırım.. Bak burada dikkat edeceğin husus, gusül abtesti alabilecek durumda iken ve zamanın da buna elverişli iken almadan çıkarsan yapacağın eylemlerden ve geçireceğin zaman için günah kazanırsın.. Ancak, buna zamanın olmadığı için akşam gelince gusül abtesti alırsa, bu taktirde günaha girmemiş olur fakat, üzerinde bir negatif enerji olacağından işleri pek iyi gitmeyeceği söylenir.
      Takip ettiğin ve hakkımdaki sözlerin için teşekkürler

    • Öncekileri Göster
    • Bak ben hiç kimsenin benim sözlerim nedeniyle ne maddi bir zarar görmesini isterim ne de benim söylediklerim yüzünden gidip bir günah işlemesini.. Hiç kimseyi yönlendirmek istemem.. Tamam mı:?

      Ben kendi isteğimle bir günah işlyebilirim, hatta cehenneme gitmeyi dahi göze alabilirim ama diğer konuda asla bir başkasının zara görmesini istemem..

      Dediğimin ne anlama geldiğini anlamışsındır.. Eğer bir günah işlemişsen.. Bunun için tövbe kapısı her zaman açıktır.. Yeter ki kul hakkı yeme..

    • tövbe ettim zaten

  • rüyalar insanların istemleri dışında gelişen şeylerdir niyet ederek rüyaya dalamassın isteyerek göremessin yani işin özü şudur rüyanda boşlamışsan kalktığında ilk yapman gereken şey gusul abdesti almaktır daha sonrada niteyliysen niyetini asla bozmadan orucunu tutmaktır yani arkadaşım orucun bozulmaz merak etme...

  • Korkuyorum ! ... Bu soruya cevap yazdığım da orucum bozulur mu ? :)

    • Yok yok soruya cevap yazmakla bozulmuyor.. Ama gördüğüm rüyayı tabir etmeye kalkarsan bozulabilir.. Bak demedi deme, okurken dikkatli ol.. :)

    • ... Bismillah :)

    • Besmeleyi yalnız başına çekmek olmaz.. Euzü besmele çekeceksin böyle durumlarda.. :)

  • rüyada bozulan boy abdesti orucu bozmaz, iftar vaktine kadar o şekilde kal ve boy abdesti alma burnuna çekeceğin sular genizden aşağıya inecek işte asıl ozaman orucun bozulacak, iftarı bekle orucunu aç ondan sonra boy abdestini alırsın ...

    • Pardon ama, boy abtesti alırken buruna çekilen su orucu bozar dedin.. Peki, normal abtest alırken buruna çekilen su aynı etkiyi yapmaz mı.. Kafa karışıklığına yol açtın tam kafamın da dumanlı zamanında..

    • Öncekileri Göster
    • namaz abdestinde de boy abdesitinde de alınan abdest aynıdır boy abdestide namaz abdestide orucu bozmaz arkadaşlar

    • namaz abdesti ile boy abdesti aynı değildir namaz abdesti aldığında burun direğini sızlatacak kadar su çekmiyorsun burnuna sonuçta

  • orucun bozulmadı tabiki neden bozulsun ki inanmıyorsan ilmihalden orucu bozan ve bozmayan halleri okuyabilirsin

  • bence bot abdesti gerekli oruç zedelenmemiştir

  • rüyanda abdest al bence

    • :)) ha bak onu anlatmayı unutmuşum.. Rüyamda almıştım boy abtesti.. :D

    • ne komplike rüyaymış kardeşim :)

    • Sen hiç rüya görmez misin..? Yani böyle komplike rüyalar..?

  • rüyada cinsel ilişki boşalmak, kadın erkek için orucu bozmaz. kazada gerekmez. sadece gusul abdesti al ve orucuna devam et.

    • Teşekkürler.. +1 :)

  • şahsen zerre kadar samimiyetine inanmıyorum.yok yanılıyorsam, eğer haklıysan;sabah ilk iş gusul abdesti alman yeterli. orucuna da kaldığın yerden devam edebilirsin. hiç bir kazası yada ekstrası yok.eğer yanılmıyorsam sadece üç nokta derim...orucun sahibi senle muhattap olsun.

    • Şahsen ben de buraya ne samimiyet testi için, ne de inanç testi için geldim.. İsteyen inanır, isteyen inanmaz..

      Buna rağmen, verdiğin cevap için çok teşekkürler.. :)
      Eksi veren kişiye de şunu demek istiyorum.. Yav kardeşim bu cevabı size mi verdi de eksiliyorsun.. Bana "samimiyetine inanmıyorum" dediği halde inadına +1 puan verdim.. Şu millete ne oluyor böyle anlamadım..

    • real.
      28 yasında kocaman insansın. kullandığın kelimeler birilerinin mukaddesatını rahatsız ettiğinin farkında olmaman imkansız..
      amacın ne senin? asıl vermek istediğin mesaj ne? tüm yazdıkların ve cevaplara verdiğin yorumlar insanların kafasında seni tek bir konuma koyuyor. sen söyle; cevabı tek satır olan bir soruyla aslında sayfalarca neyi anlatmaya çalışıyorsun.
      sana eksi veren kişi benim fikrime katılmadığından vermiştir. senin şahsına sarfettiğim ifademe üzülmemiştir. inan

    • Kusura bakma sana daha fazla cevap vermeyeceğim.. Çünkü, sen beni tanıyorsun ama ben seni tanımıyorum.. Kimsenin mukaddesatına da dil uzatmam çünkü ben de aynı mukaddesata inanan biriyim.. Bana eksi verilmiş değil orada bahsettiğim sana eksi verenden bahsediyorum.. Sen orayı yanlış anladın sanırım..

  • Real öncelikle orucunu bozacak herhangi bir durum gelişmemiş.Rüya görmüş olman orucun bozulması anlamına gelmez.Gusül gerektirir.Neden olduğunuda sana açıklayayımAllah 3 kişiden sorumluluğu kaldırmıştır1-Akıl baliğ oluncaya kadar çocuktan2-Akli dengesi olmayanlardan3- Uyanıncaya kadar uyuyan kişidenSende uyuyor olduğundan dolayı bu oruç bozacak bir durum değildir.Gusül alıp devam edebilirsin.Gusül şart ama kazadır kefarettir bunlar gerekmez. Allahın rahmeti herşeyi örter. Orucun kabul olsun

    • Sevgili arkadaşım hiç bir etki altında kalmadan gayet nazik bir biçimde sorulara cevap vermişsin.. Bu nezaketinden dolayı seni kutluyorum arkadaşım.. Çok teşekkür ediyorum verdiğin cavaplar için..

      Umarım ve dilerim Allah hepimizin orucunu kabul eder.. :)

    • Rica ederim kötü yorumlara aldırma.İslam güzeldir kolaylık ve hoşgörü dinidir.
      Allah kabul etsin şimdiden hayırlı iftarlar real

Kızlar Ne Diyor 7

  • 3 günde fenalık getirdiler hakikaten, ilk isyan kimden gelecek diye bekliyordum ben de:D

    • Eksiciler başladı faaliyete..

    • gördüm gördüm, ramazan - mastürbasyon sorunsalı hakkında obsesifler bastı sanırım burayı da:)

    • Fakat iyi cevaplar da var beklediğimden farklı olarak.. :)) Tabii ki, rüyaya tepki bekliyordum zaten.. :D

  • Gusül abdesti alman gerekir ama orucun bozulmaz çünkü rüya bilinçaltı olayıdır kendi isteğin ile olan bir durum değil . Vaginama giren çıkan hiçbir şey olmadığına göre boy abtesti almasam olmaz mı.? sormuşsun boşalma cünüp olmaya girer onun için de temizlenmek boy abdesti ile olur .

    • Yani birazcık beyin kırıntısı olanların bile anlayabileceği şekilde açıkça anlatma buna denir.. Çok teşekkürler şekerim.. :))

  • Canım sen yıne guslünü al ama oruc bozulmaz rüyada gördüğün bir şey için için rahat olsun :))))))

    • Ayyy içimi ne kadar rahatlattın bilemezsin, pamuk helvam..! Ben beş gündür senin cevabını beklerken cünüp cünüp gezdim durdum.. Ne cevap vermedin kız beş gündür.. Ben bu beşgünlük cünüplüğün acısını senden çıkarmasını bilirim.. hoo ho ho ho..

    • Öncekileri Göster
    • ramazan dolayısıyla ,şu kirlenme kısmını askıya alıyorum sen bır bayramda hatırlat bana :)))
      arefe şerefe yapalım ahaha

    • Ballı lokmam, arefe şerefe çok çok güzel bir şey.. Ama, benim bu bayram çifte bayramım var.. Bayram sonrası düğün ve gerdek var şekerim..

  • kuranı birkaç kez hatim etmiş ve tarikatlara dini sohbetlere girmış ve bilmedgm sure olmayan biri olarak diyecegm şudur..boy abdesti alıp orucunu tamamlaman gerekir.orucun bozulmadı...örnegn gùn icınde orucken adet gören kızda orucunu bozmaz.aksam iftarını yapar..

  • rüyanıda üşenmemiş yazmışsın amacın ne anlamadım doğrusu direk soru sorabilirdin canım :S

    • Üşenmek..! Neden üşeneyim..? İki satır yazı yazmaya da üşenilir miymiş.?

    • üşenmediğin belli canım nasıl şevkle yazdığın falan :)

    • Şevkle yazdığımı söylemedim ama, sen beni yazarken görmüş gibi şevkle yazdığımı söylüyorsun.. Neyse sağlık olsun sen rüyamı beğenmesen de, görülmüş bitmiş bir rüya artık.. :P

  • Gusul alip devam et orucuna. Böyle bi rüya görmenin sebebi de sevgilinle yaşadıklarını sitede paylaşman

    • Yav güzelim sen benim sormadıklarıma da cevap veriyorsun.. Bunu neden yapıyorsun ki..? Sorduklarıma ver yeter.. Verdiğin cevap için çok teşekkürler.. Ancak, ben gördüğüm rüyanın sebebini aramıyorum..

    • 1) Benim gördüğüm bu rüya ne anlam taşır.? Dediğim anlamı taşır.

    • Sağol canım..

  • devam edebılırsın ama bır gun kaza tutacaksn sanırım

    • Pardon ama hem oruca devam ediyorsam, neyin kazasını tutmam gerekiyor.. Bi' yanlışın olmasın..?

Yükleniyor...