Erkek ya da kadın için cinsellik kaç yaşında biter?

Erkek ya da kadın için cinsellik ne zaman biter?kaç yaşında cinsellik aranmaz ya da eskisi kadar sık olmaz.bir erkek için cinsellik kaç yaşında biter ya da azalır?bir kadın için cinsellik kaç yaşında biter ya da azalır?

 

Cevabın Var mı?

0/2000

En İyi Cevap

  • Kadınlarda erken biter diyenler halt ediyor.Sizin gibi kaldırma kuvvetiyle çalışan bir mekanizmamız yok:dErkek yaşlandıkça östrojen hormonu yükselir.Duygusallaşır bu yüzden yaşlı erkekler.Türkiye şartlarında bir erkekse 40 yaşında pili tekler bakın biter demiyorum tekler.Kadın ölene kadar yaşar da isterde yani yeterki erkek erkek olabilsin.

    • 40 yas adamin singer dikis makinasi muhendislerini kiskandiracak yastir.
      etrafinizda nasil insanlar anlamis degilim.bu kani yanlis arkadasim. atastirmani tavsiye ederim.
      bir iki hindi kilikli testesteron yosuni adsm yuzunden toplumu potansiyel iktidarsiz ilan etmene kiziyorum

    • Sakin ol şampiyon cinsellik demiş doğurganlık dememiş.
      Tabi sizin için 3 dakka yaşanan şeyde sevişme sayıldığı için yadırgadım.
      Kadınları işte böyle erkek cinsellikten soğutur.

    • Bos konusuyorsun! Kadin ilk cocuktan sonra beton olur.
      cinsellikten soguma deyimi kadinlar icin icat edilmis bir deyimdir.onun icin mi erkek hastaliklari diye bir dal yok tipta? Erkek menapoza girmez.kadin evliligim bitmesin diye gorec sayar cinselligi bir sure sonra.70 yasinda cocuk dogurtan erkek var.doguran kac kadin taniyorsun? Laf olsun diye yazmissin.

    • Öncekileri Göster

Erkekler Ne Diyor 11

  • bizim mahallede bi dede var kankim benim çok iyi muhabbetimiz bi kere sormuştum ona 87 yasındaydı en son 78 yasında yapmış ondan sonra denemiş ama olmamış bana biraz sallıyo gibi geldi ama olabılırde yanı süper dedem :))

  • 70 yasindan sonra dogurtan erkek var. doguran kadin gordun mu?

    • cinsel yaşamdan bahsediyorum doğurganlıktan değil.kadının doğurganlığı bitince cinsel isteği olmadığını mı ima ediyorsun?

  • ya,okadar önemli degil günde2-3 defa yaptıklarına saysınlar erkegin erkekliği eşine baglı eşi isterse her şey olur

    • kadın isteksiz olsa erkek ne yapsın, nedense erkek ne zaman ilişkiye girmek istese o akşam ya mutvakta oyalanır yada canı konşuya gitmek ister yada tv başında dizi seyretmeye başlar yada yatakta ruh gibi yatıp ilgisiz kalır sevmediğiniz yemegi severek yermesiniz yemezsiniz eşinizde yemek gibi kendini sunamıyorsa cinsel yaşam azalır gün gelir işhanızda biter,

    • öyle olmuyor işte.orgazmları bir kavanoza koyup saklayamıyorsun.

  • Erkeklerde daha erken biter.Yabancı mature bayanları görüyorum da...Bu düşüncem kesinlikle doğru diyorum :)

  • ölene kadar yaşlandığında etkisi gibi verimli olmaz o ayrı

  • kadında menepoz erkekte olene kadar

  • erkeklerde geç biter. vücut fonksiyonları devam ettiği sürece sperm üretimi aynen devam eder. kadınlar erken pes ederler. 45 -50 gibi belki çoğu daha erken.

  • Bitmediğide olabilir.

  • kişiden kişiye değişmekle beraber kadınlar 45 - 50 erkeler 50 - 60 tan sonra

  • Erkek için 30-35 kadın için 40 galiba.

    • Yoğun bir iş temposu varsa hayatında tabii erken biter. Kadınlar pek dertlenmiyor erkeklerin dertlendiği şeylere o yüzden kadınlar hem erkeklerden daha uzun yaşarlar bu da var.

    • o kadar erken mi bitiyor erkekler de cinsellik ?

  • napcn sorun mu var :(

    • uleynnnn bu ne markk yaa :) o zman raat ol olene kdr olur o iş

    • merak işte.

Kızlar Ne Diyor 2

  • bitmez

    • cidden mi :S

    • valla istek oluyor

    • 60-70 yaşına gelenler ne yapıyorlar ki.tamamen bitiyor mu istek yani 60 a gelince yaşlanıyorsun ve hormonların etkileri azalıyor cinsel dürtülerde yok mu oluyor?

    • Öncekileri Göster
  • Bazilarinda hic olmuyor :-)

Yükleniyor...