Seks aşkı öldürür mü yoksa aşkın gücünü artırır mı :)

Sex aşkı öldürür mü yoksa aşkın gücünü artırırmı :)

 

Cevabın Var mı?

Gizli Kullanıcı paylaşımına izin verilmiyor

0/2000

En İyi Cevap

  • seks aşk olmalı aşkta seks tek kişiyle sevdiğinle ve aynı sevgiyi sana duyduğun biriyle ve bu ölmemeli

    • wawwwww süper cevap artı 1 aldın haberın olsun :)

Kızlar Ne Diyor 10

  • Boşanmalara bakılırsa öldürüyor

    • o zaman mıllet hıc sex yapmasın :D yanlıs cevap :)

    • o boşanmalar daha çok boşalamamktan oluyor sanki yoksa 1 ayda evliliğin bitmesi pek normal değill ;)

  • KAt kat artsada en sonundaa biter ve ilerlemez sonuçta onu elde etmiş olursun bi erkeğin ulaşamicağı bişe olcakta onaaa bağlanıp bu aşkı katlşayacakk ;)

  • gülmek hayatı öldürür gibi birşey dediğin. ne alaka.

    • alaksı soru sadece

  • S evmediğin biriyle sex bir fitnessten öte gitmez.Ama sevdiğinse daha derin hislere kapılabilirsin.

  • kadınlar bağlanr erkekler soğr :)

    • hard p..rno sevgıyı çoğaltmaz bence.romantızm olmayan bıe ılışkı yalan gıbı glıyo zevksız yani.

    • bence soğumaz :)

  • Kesinlikle arttırır.

    • bencede artırır sana artı verdım :)

  • Kisiye göre degisir, ama sanki genelde öldürür gibime geliyor..

    • oldurmez insan sexi sadece ibhtiyac olarak gorurse oldurur :D bence ihtiyac değildir aşktır :)

    • Öncekileri Göster
    • eee nasılsın :D

    • iii dir iiiii dir :p

  • seviliyorsa ve büyülüyse kat kat arttırır

    • işte cevap bu :)

  • sadece seks öldürür. Bence seks tek başına bir anlam ifade etmiyor, seksin yanında güven, sadakat, sevgi, saygı, değer verme ve aşkta olması gerekir bence bunlar bir bütündür ve birbirini tamamlıyor.

    • sonuç ne olur :)

    • yani tek başına sadece seks aşkı öldürür. Bence seks için sabırlı olunmalı yukarıda saydığım saygı, sevgi, sadakat vs bunların oluşmasını bekleyin sonra gerisi kendiliğinden gelir.

    • hımmmm aslında doğru soyluyorsun :) sex 1 saat en fazla ama aşk omur boyu olmalı bak sana +1 verdım :)

  • ölduruyor..

    • yanlıs -1 :)

Erkekler Ne Diyor 8

  • Önce bir hevesle başlarsın ve sevmediğin bir kadını dahi sevdiğine inanmaya başlarsın sonuçta yaşanabilecek en özel şeyi yaşıyorsunuzdur sabahın erken saatlerine kadar birinin tenine dokunmak gözlerine bakmak saçlarını koklamak aşkı artırır bu gerçeği kimse yadsıyamaz fakat iş ne zaman tabildota bağlanır haftada 3 bide hediye alınca falan düşünürüz olayına girilir insanlar ne zaman aşk için sex yaptıklarını unuturlar işte ozaman evlilik ilişki artık herneyse sonuçlanır ya ayrılıkla ya aldatmayla buda böyle bir gerçek ÖZET: sexsiz aşk uzun yıllar tazeliğini koruyor hatta bence hoş bir saplantı halini alabiliyor ama aşksız sex bir süre sonra işyerinde verilen tabidot menüye dönüşüyor ve insanlarda bir süre sonra meksika italyan rus ingiliz ukrayna mutfaklarından lezzetler denemek istiyorlar

  • aşk kötü bişey kaka o kaka seks güzel aşk ölsün boşver

  • aşk sexi getirir sexde evliliği evlilikte sırtını dönüp uyumayı.

  • Uyum, istek ve arzu varsa kesinlikle güçlendirir.Bazıları kızlarlara sırf yatmak için yanaşıyor tabi bunlar dışında bu geçerli

    • güzel bir cevap +1 aldın :)

  • sex aşkın ölmesine yardımcı olur

  • Sexe karşı soğuk kızlar için tabiki öldürür.Ne bileyim hani sex sonrası utanırlar falanya...O tipler için öldürür.Fakat bunu aşkın bi parçası olarak gören kızlar için katlar.

  • Kontrolsüz güç güç degildir kinetix ):

  • bu soruyu sormaya hazırlanıyordum:)bence kesinlike aşkın gücünü arttırır.tabi arada iyi bir uyum sözkonusuysa

    • sen bu soruuyu sormaya dusunurken o zaman cevabını ıyı buldun:D

    • amaç yataga atmaksa öldürür hacı zaten amaç kalmıyor ki

    • amaç yatağa atmaksa zaten aşk yoktur ki orda

Yükleniyor...