Orgazm sırasında kadının idrar kaçırması

kızlar ilk orgazmlarında çiş kaçırırlarmış diye duydm. bu sebeple ilişkiye girmekten korkuyorum. bu doğru mu?


0|0
3|19

En İyi Erkek Görüşü

  • Endişelenme, vücut otomatik bir sistem ve bir arızası, sorunu yoksa cinsel uyarım ile mesane çıkışındaki kaslar kapalı kalır. Orgazm kasılmaları, tüm vücuda yayılır ama mesane kaslarınla ilgili bir sorun yoksa (mesela hapşurunca idrar kaçırma vb gibi) orgazmda da kaçırmazsın.

    Bu tip korku hikayeleri, birer şehir efsanesi. Sanki kadın cinselliği öcüymüş gibi anlatılıyor.

    Merak etme, sen istemediğin sürece çiş falan olmaz, gelmez. Ha içindeki korkuyu hem bu mantıklı düşüncelerimi yorumlayarak at, hem de sevişme öncesi çişini yap ve endişe edecek birşey kalmasın. Ama korkma, mesanen dolu bile olsa, sevişirken birşey olmaz. Sadece o anki zevke odaklanmalısın, enişelere hiç gerek yok

    1|0
    0|0

Erkekler Ne Diyor 18

  • orgazm öncesi idrar yapma isteği çok yoğun olur bayanlarda aslında bu kısmen orgazmın da habercisidir. benim açımdan sorun değil. cinsellikte normalde olmayacak pek çok şey yaşanıyor zaten, eşimin böyle bir durumu olsa umursamazdım. bu arada bahsettiğin durumla tam olarak karşılaşmadım.

    0|0
    0|0
  • Orgazm sırasında salgılanan sıvı zaten idrar karışımı bi sıvıdır. Yani korkma erkek bundan tahrik olup yutmak isteyebilir bile...

    0|0
    0|0
  • orgazm edebilcekmi bakim adam

    0|0
    0|0
  • her kadında olmaz.. + bu alınan zevk'ede çok bağlı bir durum farklı sebepleride olabilir rahatsızlık başlangıcı gibi.

    0|0
    0|0
  • Mesane duvarına yapılan basınc nedenıyle bazı bayanlarda olusan bır durum ılk ılıskıyle alakası yok (Bkz.CYTHEREA) defalarca olabılır bu ılıskıden alınan haz duygusuyla ve doyumla alakalıdır. Stres yok doyum tam ıse koyver gıtsın zaten bosver :D

    0|0
    0|0
  • Canım eğer şiddetli orgazma ulaşırsan vajına kasılmasından dolayı ıdrar kaçırma olabilir... Ama bu ilk ilişkiyle ilgili değil, her ilişkide olabilir... Genelde nadirdir...

    Ama orgazmla birlikte çişini yapman da sana ayrı bir zevk verecektir...

    0|0
    0|0
  • erkeklerde de olur eğer doruğa ulaşmışsan durmalısın devam edersen bildiğin işersin:D:D

    0|0
    0|0
  • ilk defa duydum vede şaşırdım

    0|0
    0|0
  • bu çok zor :D bunu yapabilen kadın el üstünde tutulur hatta efsaneye göre kadın bu esnada 7 saniye cenneti görür. yunan mitidir.

    0|0
    1|0
  • ole bi sey soz konusu degil ama o anda kimse ona dikkat etmez merak etme ossuranı bile var :D

    0|0
    0|1
  • hiç orgasm yaşamadın mı?

    0|0
    0|0
    • hayır

    • ozaman bunun cevabını erkeklerden alman zor, çünkü kadın idrar kaçırsa bile vaginanın doğal suyunda kaynar gider.

  • Gaz kaçıranını duydumda, çiş kaçıranını hiç duymadım

    0|0
    0|0
  • korkma canım, o da tuzu biberi...

    0|0
    0|0
  • Relax baby Rahat olamkla alkalı yani:))))

    0|0
    0|0
  • bakıremısın

    0|0
    0|0
  • tamamen abartı

    0|0
    0|0
  • evet doğrudur batırıverirsin salonun ortasını

    0|0
    0|0
  • kadının şiddetli organzm olmasıyla olur ve harıka bırseydır

    0|0
    0|0

Kızlar Ne Diyor 3

Yükleniyor...